יום שבת, 25 בינואר 2014

רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA משיקה מוצרי איפור באדום ומציעה טיפים להשגת מראה 'וולנטיינס' מושלם



רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA
משיקה מוצרי איפור באדום
ומציעה טיפים להשגת מראה 'וולנטיינס' מושלם





חג האהבה הבינלאומי ה"וולנטיינ'ס דיי" קרב, וזה אומר שהגיע הזמן למצוא את
מראה האיפור הנכון לערב זה.

רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA משיקה בימים אלה קולקצייה רחבה  של מוצרי איפור  בגווני האדום והורוד,  להשגת מראה רומנטי וחושני,  לדייט המושלם. בין המוצרים ניתן למצוא: לקים, שפתונים, ליפגלוסים, צלליות, סמקים , עפרונות לשפתיים ולעיניים וכו', בצבעים אלו.

מחירים מקולקציית האיפור האדומה:

לקים- 4.90 ₪
שפתונים- 9.90 ₪
צלליות- החל מ 5.90 ₪
ליפגלוס: 6.90 ₪
סומק: 8.90 ₪
עפרונות שפתיים/ עיניים: החל מ- 3.9 ₪    

מדריכת האיפור של רשת SACARA אדר טבול, מציעה מספר  טיפים ועצות להשגת המראה המשולם:

·        בשלב הראשוני, להענקת לחות לעור הפנים השתמשי בסרום לפנים לעור חלק וקטיפתי.
לאחר מכן מרחי מייק אפ באמצעות ספוגית לחה. עשי זאת בתנועת טפיחה למראה חלק ואחיד, ובאזור העיניים השתמשי בקונסילר ליצירת מראה רענן ועיניים פתוחות ומוכנות להנחת הצלליות.

·        בשלב הזה נפדר את כל הפנים באמצעות פודרה דחוסה, אך לא נפדר את איזור העפעף על מנת שאיפור העיניים יתקבע טוב יותר על גביי הקונסילר שמרחנו על העפעף.
  
·        עיניים מאופרות במראה מעושן ייתן לך את המראה הסקסי והמאוהב ליום זה. כאשר בוחרים את הצבע הנכון לעיניים מעושנות, נבחר לרוב בצבע שחור, ובכדי להגיע לתוצאה מושלמת, השתמשי בעיפרון צללית  בצבע שחור מנצנץ, מרחי אותו מסביב לגלגל העין וטשטשי כלפי חוץ. בכדי לקבע אותו וליצור מראה מעושן יותר, רצוי להשתמש בצללית משי במרקם קטיפתי בגוון אפור-שחור.

·        הניחי את הצללית באמצעות מברשת צללית רחבה מסדרת המברשות: "Professional" של סקארה לקיבוע עיפרון הצללית, וטשטשי קלות כלפי חוץ. נוסיף איליינר שחור, נמרח את האיליינר בקו מעט עבה ולקראת הזווית החיצונית של העין נחדד את הסיומת שלו, ליצירת מראה חתולי והדגשת קו הריסים העליון. כעת נניח צללית משי בסיס בגוון שמנת או שמפניה על גבי עצם הגבה לכיסוי מושלם ונכון של כל העפעף. לסיום נמרח מסקרת ווליום על הריסים העליונות מלמעלה למטה, כאשר אנו מושחים את החומר משורש הריסים עד לקצר.
·    השתמשי בסומק בגוון חום מט להדגשת עצמות הלחיים וחיטוב הפנים.
·        ליצירת המראה המאוהב שאנו רוצות נמרח שפתון בגוון אדום עמוק ( גוון מס'07 ).

וזהו אנחנו מוכנות! כעת כל שנותר למאוהבות שבינינו זה לצאת לערב רומנטי עם האהוב שלנו, ולאלו הפנויות, לצאת ולמגנט את האהבה באמצעות המראה הזוהר שיצרנו... בהצלחה!