יום שלישי, 21 בינואר 2014

חברת "הנסיך הקטן" עולה שלב : נשכן חדש לבקיעת השיניים הצדדיות של הפעוטות של המותג האנגלי המוביל "טומי טיפי" נשכן שלב 2' עם נוזל ושני סוגי שטחים לנשיכה





חברת "הנסיך הקטן" עולה שלב : 
נשכן חדש לבקיעת השיניים הצדדיות של הפעוטות
של המותג האנגלי המוביל "טומי טיפי"
נשכן שלב 2' עם נוזל ושני סוגי שטחים לנשיכה 



חברת "הנסיך הקטן", המייבאת מוצרי תינוקות איכותיים, משיקה נשכן דו צדדי ייחודי לצמיחת השיניים הצדדיות, של המותג האנגלי המוביל למוצרי תינוקות "טומי טיפי".

בקיעת השיניים אצל אופק בזמן האחרון נוראית, הוא מירר מאוד ומוציא כמה שיניים עליוניות יחד.
שמחתי מאוד לקבל את הנשכן החדש.
עוד החכמתי לעשות והקפאתי  את הנשכן לפני השימוש.
אופק שלי שמח לנשוך ולנגוס בנשכן.
מקווה שהנשכן החדש יעזור לנו לעבור את תקופת יציאת השיניים הקרובה.

בתקופה שבה התינוק הופך מתינוק לפעוט, וסביב כל ההתלהבות והתכסיסים החדשים שהמתוק מגלה ועושה, הוא מצמיח שיניים. הצמיחה יכולה לעבור בשקט יחסית, מעט אי נוחות, ריור ותו לא. יחד עם זאת ולרוב, נשמע דווקא על הקשיים הרבים בתקופה זו: לילות לבנים, חום ומחלות שפוקדות את המתוק, בכי קורע לב וחניכיים מודלקות, אדומות ונפוחות.

גם אם עברתם בשלום את צמיחתן של השיניים החותכות, יכול להיות שדווקא השיניים הצדדיות והטוחנות, יעלו את סף הכאב והאי נוחות. וזה השלב, שהסנטר או הכתף שלך, כבר לא יספיקו להיות כרית הנשיכות שלו. לכן זה הרגע שתחפשי, את הנשכן האולטימטיבי, לנשיכה הבאה!


חברת "הנסיך הקטן" מציגה את הנשכן לשלב 2, אשר מצטרף לנשכן הראשון המעוצב בצורת מוצץ. נשכן שלב 2 פותח במיוחד עבור השיניים הצדדיות. הוא עגול בצורתו, בעל מבנה שטוח ולו שני צדדים שונים: צד אחד ממולא בנוזל- ניתן לשים את הנשכן במקרר והנוזל הקר ירגיע את החניכיים. הצד השני, עשוי מגומי קשיח. חלקו מכוסה בבליטות קטנות, המיועדות לעיסוי החניכיים.

מחיר מומלץ לצרכן:44.90 ₪.

לבירור נק' מכירה: 'הנסיך הקטן' 08-9426633. להשיג ברשתות השיווק וחנויות למוצרי תינוקות.

www.littleprince.co.il

חברת "הנסיך הקטן", מתמחה בייבוא מוצרי תינוקות, צעצועים וכלי כתיבה איכותיים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי), Crayola (קריולה), בוב הבנאי, סמי הכבאי, נאדי ועוד, להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות.