יום רביעי, 8 בינואר 2014

Bra Angel מתקן לכיבוס חזיות

גלוסי שופ
תמיד אני מכבסת הלבשה תחתונה בכביסה ידנית.
עד היום פחדתי שאכניס למכונה בתוכנית עדינה את החזיות היקרות שלי.
פחדתי מהנורא מכל- שהבד שלהן ימתח, שהצבע ירד ושהצורה שלהם לא תהייה זהה כמו לפני הכביסה.
ניתנה לי ההזדמנות לקחת חלק בהתנסות עם Bra Angel מתקן לכיבוס חזיות.



אתן קונות חזיות ומערכות הלבשה תחתונה במאות שקלים, מנסות להתאים את הצבע שלהן לבגד ולצבע העור ומשקיעות מרץ וזמן כדי להגיע למראה סקסי, ילדותי או סתם נוח. החזיות עשויות בדרך כלל מבדים עדינים, 
תחרה, סאטן, קאפים וברזלים ולכן הדרך בה צריך לכבס אותן על מנת לשמור עליהן לתקופה ארוכה, שונה מכיבוס בגדים רגלים- מתוך אפרודיטה- לבני נשים.
אמת... הופתעתי...
הכנסתי חזייה לכדור הפלא.. למכונה לתוכנית עדינה שמיועדת מראש להלבשה תחתונה עדינה.
החזייה יצאה בדיוק כפי שהייתה, בצורתה המקורית.
לא ראיתי שום הבדל... ולא הייתי צריכה לשטוף ידנית את ההלבשה התחתונה שלי.



מהיום אני לא חוששת, הבגדים התחתונים שלי יכובסו בכדור הפלא שלי- במכונת כביסה שלי!
אז מהו הפתרון כדי לשמור על שלמות החזיה בזמן הכביסה?כמה פעמים קרה לכן שאתן מכבסות חזייה והיא ממש נהרסת,מתקמטת ועוד... אז נמצא הפתרון המושלם!
כדור מיוחד המאפשר הכנסת החזייה לתוכו וישר להשליכו למכונת הכביסה.
מגן חזייה בכביסה Bra Angel שומר על צורתה של החזייה וכך נותן לכן שקט נפשי.
מגן החזייה בכביסה Bra Angel הינו מתקן גאוני שמאפשר לכבס את החזייה במכונת הכביסה.
לא עוד כביסה ביד!
מגן חזייה בכביסה 
Bra Angel ייחודית השומרת על החזיה שלך לאורך זמן בעת הכביסה במכונה ומאפשרת לך לנקות אותה ללא צורך בכביסה ביד.

 יתרונות מגן חזייה בכביסה Bra Angel  : 
  • השימוש מגן חזייה בכביסה   מונע גבשושיות והריסת הריפוד שבחזייה.
  • מונעת כיפוף ובריחת הברזלים והווים מהחזייה.
  • השימוש מגן חזייה בכביסה מונע קמטים וקשרים שנגרמים בכתפיות החזייה.
  • מתאימה לכל סוגי המכונות כביסה.
  • מגן חזייה בכביסה מתאימה גם לפרטי ליבוש עדינים אחרים כגון גרביונים, בייבידול, תחתוני ועוד.
  • כדור הפלא לכביסה עדינה נמכר בחנות הגלוסישופ מחירו 79.90 ש"ח. 

    כדור הפלא החדש - התגלית של עולם החזיות


    הכדור המופלא ששומר לך על החזיות בכביסה ומשאיר אותן כמו חדשות!


    לכל אחת יש את הדברים הקטנים שהיא שומרת עליהם מכל משמר:
    הסיכה שקיבלה מאימא, נייר עטיפה ממתנה בלי נשכחת, תלתל של אהוב שמור בקפידה, מילות אהבה שנשלחו בסוד.
    כל הדברים שגורמים לך להרגיש אהובה, נשית עדינה וקרובה לעצמך.
    BraAngel עוזר לך לשמור על התחושה הזו בדיוק.
    BraAngel הוא המלאך השומר של החזיות היקרות לליבך.
    BraAngel הוא כדור פלא מפלסטיק שפותח במיוחד עבורך, בעל מנגנונים פנימיים המקבעים את החזייה בתוכו
    ובכך מאפשרים להכניס את החזייה, עדינה ורכה ככל שתהיה, למכונת הכביסה ללא חשש.
    BraAngel הוא המלאך השומר של החזיות שלך, בזכותו לא תצטרכי לכבס חזיות ביד ותוכלי ליהנות מהנקיון המושלם,
    הנוחות המירבית, הקלות והמהירות של כביסה במכונה.
    BraAngel חוסך משמעותית במים על ידי כך שמקטין את כמות הכביסות ביד.

    הנחה מיוחדת למנויות גלוסיבוקס, בהזנת הקוד: גלוסישופ 10% הנחה
    יצרן:
    BraAngel
    תוצרת כחול לבן.