יום שבת, 31 בינואר 2015

סיכום חווית השימוש שלי בסרום המשובח מבית לנקום - תוצאות מפתיעות ומפנקות#VISIONNAIRE# leaders

לנקום מפתיעה בסרום מדהים שעושה פלאים בעור הפניים שלך!

סיכום חווית השימוש שלי- רויטל מעולמה של רויטל:)


הבטיחו שינוי דרמטי- לאחר שימוש שבוע וחצי במוצר.

את השינוי קיבלתי באהבה גדולה.

עור הפנים התמצק והתגמש.

המריחה האחידה והנוחה מומלצת בחום.

לסיכמו של תהליך.


תכשיר מפתיע ומפנק, מומלץ בחום לכל אישה מעל גיל 35.






















אני חוזרת לספר על ההתנסות שלי במותג 

VISIONNAIRE מבית לנקום




 קצת על עצמי.

רויטל בת 33 נסיינית עם עור פנים רגיש ולא בעייתי בדרך כלל.

לפני כשבוע קיבלתי את הסרום 

VISIONNAIRE להתנסות ולבדיקה ראשונית.


אז עברו כ5 ימים מתחילת השימוש וזה מה שיש לי לספר לכם לבנתיים עד לסיום ההתנסות.

  • ריח ורדים מעודן, מרקם עדין וצבע הקרם ורוד ומזמין.
  • מרחתי באופן קבוע את הסרום בשעה קבועה אחרי מקלחת חמה לפני שנת הלילה.
  • המריחה אחידה ונוחה והספיגה של התכשיר מצויינת.
  • התוצאות לבנתיים מאוד חיוביות ואחזור לספר בהמשך על התוצאה הסופית של שימוש במוצר לאורך קצת יותר זמן.
נתראה בקרוב:) עולמה של רויטל 

 https://www.facebook.com/leadersIsrael

https://www.facebook.com/Lancome.Israel