יום שלישי, 7 בינואר 2014

בייגל בייגל מציגה בייגלה באריזות חדשות ומזמינות! אל תשאירו אותו בודד על המדף!


בייגל בייגל - מותג הבייגלה המוביל בישראל מבית יוניליוור - מתחדש ומשיק מראה חדש לאריזות הבייגלה האהובות

בייגל בייגל, מותג הבייגלה המוביל בישראל מבית יוניליוור, משיק אריזות במראה חדש. עיצוב האריזות החדש שם דגש על נוחות הקניה והבידול בין מוצרי הבייגלה השונים ע"י תמונת מוצר מוגדלת בקדמת האריזה וחלון שקוף בצד האריזה המקל על הבחירה.

בייגל בייגל, המומחים באפיה, רצו לחבר את נראות האריזות לעולם האפייה שהמותג כה מזוהה איתו. הצבע הצהוב שנבחר לאריזות מזוהה ומסמל את החמימות של מוצרי בייגל האפויים שיצאו אך זה עתה מהתנור.

גילוי נאות- את מותג הבייגלה באריזות חדשות, קיבלנו להתנסות.
אהבנו את הצבע של האריזות,  מושך ומזמין, אהבנו גם את הפתיחה והסגירה החוזרת ששומרת על טריות המוצר גם לאחר פתיחה.
הטעם מצויין, הילדים מאוד אהבו את הבייגלה הגדול... שונה ממה שהם רגילים.
הם ממליצים, בייגל בייגל - קראנצי, טעים, זוללים אותו מהר מאוד.
"אנחנו לא ממליצים" :) לשפוך את כל תכולת האריזה לקערה....
היד לא תפסיק לחפש ולתפוס עוד בייגל, הפה לא יפסיק ללעוס!


מאחר ולבייגל בייגל שלוש סדרות מוצרים (שומשום, מלח וחיטה מלאה/ללא מלח), שעד כה נארזו באריזות בצבעים שונים, יימשך הבידול בין הסדרות גם באריזות החדשות. כעת, ייבדלו הסדרות זו מזו באמצעות הכיתוב על האריזה: בייגלה שומשום (כיתוב על גבי רקע אדום), בייגלה מלח (כיתוב על גבי רקע תכלת) ובייגלה חיטה מלאה/ללא תוספת מלח (כיתוב על גבי רקע ירוק). 

את האריזות הישנות (אדומות, ירוקות וצהובות – צבע נפרד לכל סדרת מוצרים) תחלפנה אריזות בצבע צהוב חם ובוהק בעיצוב עדכני ומושך את העין. חידוש נוסף הוא תקשור מסרים לתזונה נבונה הפונים להורים ולילדים,
המסבירים כיצד יש להתייחס לטבלה התזונתית שעל גבי אריזות המוצרים,
בשילוב טיפים כיצד להבחין בין חטיף עדיף תזונתית לכזה שפחות.

מוצרי בייגל בייגל מוצעים באריזות במגוון משקלים: 60-400  גרם ובגוון מחירים מומלץ לצרכן של 2.5-12 ₪ .


מורשת עשירה של מומחיות באפייה

סיפורו של בייגל בייגל מתחיל בשנת 1880 עם משפחת אופים שגרה בעיירה קטנה ליד העיר קרקוב. שמות משפחה לא היו מקובלים באותם הימים, עד ששלטונות המדינה החליטו לחייב את האזרחים לאמץ לעצמם שם. שמות המשפחה נקבעו על פי המקצוע, וכך הונחל השם "בייגל" למשפחת האופים לדורותיה. מקצוע האפייה עבר מאב לבנו וכאשר עלו לארץ בשנת 1933, פתחה המשפחה שתי מאפיות - בתל אביב וברמת גן. במאפייה יצרו מגוון של מוצרים אפויים וביניהם יוצרו לראשונה בישראל כעכים קטנים ופריכים. כעכים אילו ידועים כיום בשם "בייגלה". בתחילת הדרך הוכן הבייגלה בשיטה ידנית מ"נחשי בצק". בשנות ה-60 רכש המפעל מכונות חדישות והייצור הפך לאוטומטי. עם השנים המפעל התרחב והפך למפעל מוביל ליצור בייגלה ומוצרים רבים נוספים כגון נשנושים, קרקרים, נשנושי קרקר, דג דג ועוד. בשנת 2010 נקנה מפעל בייגל בייגל ע"י חברת יונילוור ישראל והפך להיות חלק ממשפחת מותגי יונילוור ישראל. גם כיום מצטיינים מוצרי בייגל בייגל באותו טעם ביתי כאילו נאפו אחד אחד ובעבודת יד. כל מוצרי בייגל בייגל הינם אפויים ועל כן עדיפים על פני חטיפים אחרים מטוגנים הקיימים בשוק. לכל מוצרי בייגל בייגל כשרות בד"צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית צפת.

בייגל בייגל מציע מגון רחב של מוצרים אפויים, איכותיים וטעימים:

הבייגלה

מוצרי הבייגלה של בייגל בייגל איכותיים, מוכרים ואהובים כבר שנים רבות. כמובילת שוק הכעכים בישראל, בייגל בייגל נמצאת תמיד בחזית החדשנות ומוסיפה עניין וטעם רב לקטגוריית הכעכים. הבייגלה של בייגל בייגל מגיע במגוון טעמים אהובים וצורות שונות כך שאפשר לשחק, לבנות ולהשתעשע איתו, או פשוט לאכול בכיף! הבייגלה שלנו הוא חטיף אפוי עם מעט שומן ולכן הוא לא רק האהוב ביותר אלא גם העדיף ביותר.