יום חמישי, 10 בספטמבר 2015

תכירו את שניצל טבעול - שניצל תרד וברוקולי מחומרים ביתיים בלבד

חודשים ספורים לאחר שטבעול השיקה שניצל תירס וחטיפי תירס המכילים רכיבים ביתיים בלבד, מרחיבה החברה את מהפכת הרכיבים הביתיים ומשיקה מתכון חדש לשני מוצרים אהובים הפונים לקהלים בוגרים יותר: שניצל תרד ושניצל ברוקולי.


המתכונים החדשים של שניצל התרד ושניצל הברוקולי, שעולים בימים אלה על המדפים, עשויים בדומה לשניצל התירס ולחטיפי התירס החדשים של החברה, מרכיבים הלקוחים מהמטבח הביתי בלבד: ירקות, קמח חיטה, פירורי לחם, חלבון ביצה, חלבון חיטה, שמן קנולה ותבלינים.
המהלך המתמשך של טבעול מצטרף למגמה בינלאומית לצמצום רשימת הרכיבים של מוצרי מזון והנגשת המידע אודות הרכבם התזונתי. רשימת הרכיבים של שניצל התרד ושניצל הברוקולי החדשים תתנוסס בבולטות בחזית המוצר, באופן ברור, פשוט וקל להבנה.
טעמנו מהשניצלים החדשים ומה היה לנו לספר לכם?
  • טעם שניצל הברוקולי מעולה ומצטרף לסלט ירקות באופן מושלם.
  • טעם התרד מעודן אנחנו פחות מתחברים.
  • מכיל רכיבים בייתים בלבד.
  • הכנה מהירה 15 דק' בתנור, השניצל יוצא קריספי ומזמין.
  • הילדים התלהבו ומסרו לי למסור לכם שהשנצלים של טבעול הם גוון נהדר לתוספת לארוחה.

לדברי אורי נתן, מנהל פעילות טבעול ישראל,  "בשנים האחרונות האופן שבו אנחנו צורכים מזון מוכן משתנה. אנחנו מודעים יותר לרשימת הרכיבים של המוצרים שאנחנו מכניסים הביתה. בעקבות ההצלחה לה זכו שניצל התירס וחטיפי התירס החדשים של החברה, היה טבעי להרחיב את קשת המוצרים שלנו שמכילים רכיבים ביתיים בלבד ולבצע מהפך גם במוצרים שפונים לקהלים בוגרים יותר". 
"מעבר לשינוי המתכון, הצלחנו לשפר את הערכים התזונתיים של שניצל התרד ושניצל הברוקולי תוך שמירה על טעם מצוין", מסביר נתן. "במתכונים החדשים העלינו את כמות התרד והברוקולי ובמקביל הפחתנו בשניהם את כמות הנתרן.  אנו גאים להיות ממותגי המזון הראשונים בישראל שפועלים באופן שיטתי על מנת לשפר את הערכים התזונתיים של מוצריו ולספק שקיפות מלאה עבור קהל הלקוחות והצרכנים".
שניצל תרד ושניצל ברוקולי טבעול: משקל: 750 גרם, מחיר על פי MySupermarket נכון ליום 24.8.2015 הינו 28.9-32 ₪. המשקל והמחיר הקמעונאי של המוצרים נותרו ללא שינוי.
כשרות: בעל"ז ורבנות מטה אשר.