יום חמישי, 12 בפברואר 2015

רשת SACARA משיקה: פלטת צבעים מיוחדת לכבוד פורים המשמשת לפנים ולגוף


אומנות הגוף

רשת SACARA משיקה:
 פלטת צבעים מיוחדת לכבוד פורים 
המשמשת לפנים ולגוף


BODY ART
 COLOR MAKE UP  


חג פורים מביא עמו הזדמנות להתנתק מן המראה היומיומי ולאמץ מראה נועז ומתגרה, בצבעים וסגנונות שונים. האיפור הינו חלק משמעותי מהתחפושת והיא לעולם לא תהיה שלמה בלעדיו. לעיתים קרובות האיפור יכול לעמוד בפני עצמו וליצור את כל התחפושת. זה הזמן להעז ולהתנסות.

רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA, משיקה לרגל החג הצבעוני פלטת צבעים מיוחדת תחת השם: BODY ART COLOR MAKEUP  - 15 גוונים צבעוניים ומקצועיים לאיפור אומנותי על הפנים והגוף.
הרשת מציעה מגוון נרחב של קישוטי שיער לפורים, ריסים צבעוניות שגונבות את ההופעה, נצנצים צבעוניים שמשלימים כל איפור פנים ונותנות טאץ סופי זוהר למראה.
האיפור על בסיס מים ויורד בקלות וניתן להשתמש בשמחה גם כאיפור לילדים.
המחיר שווה לכל כיס, ואיכות המוצרים טובה ואיכותית להפליא.




 
הפלטה כוללת 15 צבעים אופנתיים וזוהרים, מושלמים לחג. האיפור מתקבע ונמרח  בקלות ובמהירות, אינו מלכלך, עמיד מאוד וקל להסרה. כמו כן, ניתן לרכוש צבע בודד לציורים ספציפיים.








 הוראות שימוש: לשימוש במכחול איפור .יש לטבול מכחול איפור במים לפני השימוש בצבע.  בתום השימוש יש להקפיד על סגירה הרמטית על מנת למנוע את התקשות הצבע. ניתן ליצור גוונים שונים באמצעות ערבוב צבעים. לניקוי הצבע מהעור מומלץ להשתמש במסיר איפור תחליבי SACARA

מחיר לצרכן:

צבע בודד- 8.90 ₪
פלטת 15 צבעים- 39.90 ₪

אתם רוצים לקבל הדרכה מפורטת כיצד לאפר את הפנים בציורי חיות המדהימים הללו אתם מוזמנים להכנס ללינק הבא ולראות את קובץ PDF.




ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ