יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

"מגנטיקו"- משחק קופסה מגנטי חדש- ממגנט את הקטנטנים שלנו!

"מגנטיקו"- משחק קופסה מגנטי חדש-
ממגנט את הקטנטנים שלנו!




"מגנטיקו", משחק קופסה מגנטי חדש, הוא בשורה בעולם משחקי הילדים, פיתוח חדשני מבית "הבוס הקטן", חברה ישראלית. המשחק מציע הפעלות לילדים על גבי לוחות מגנט מאוירים וצבעוניים, כגון תיאום והרכבה של דמויות/חפצים על פי דוגמה, או כיד הדמיון של הילד. משחק ה"מגנטיקו" מהווה שילוב של כיף והנאה, עם המון יתרונות לקטנטנים. המשחק מעודד: הבחנה חזותית, העשרת השפה והביטוי, יכולת מיון והתאמה, תיאום קשר יד-עין, ועוד. ממגוון המשחקים בסדרת "מגנטיקו" ניתן ללמוד עוד על - הכרת צורות, אותיות, בעלי חיים, חלקי פנים, ועוד.

אופק שלי בן ה-3 קיבל להתרשמות את מגנטיקו!
משחק הרכבה שכל הדמויות ממוגנטות ומאפשרות משחק בהנאה צרופה אצל הקטנטנים שלנו.
החלקים ופרטי הלבוש של דניאל ונועה, צבעונים ומזמינים.
כל שצריך הוא לפתוח את קופסאת ההפתעות ולתת לילד להרכיב את פרטי הלבוש על הדגם.
הדגם כולל ילד וילדה עם כמות נכבדת של פרטי לבוש ואקססוריס מתוקים מה שהופך את החויה של המשחק לנעימה וטובה עוד יותר.




אופק שלי מאוד נהנה מהמשחק, משחק ההלבשה מלמד את הילד שלנו את ההבדל בין פרטי הלבוש של בן ובת, האחיזה קלה מאוד והבגדים נדבקים בקלילות יתרה על הדגם באמצעות מגנט.



יתרון נוסף למשחקים המגנטיים הוא בהתפתחות הילד, סיוע לחיזוק חגורת הכתפיים יציבה ועוד. שימוש במשחקי לוחות מגנטיים מומלצים על ידי אורתופדים ומלווים התפתחותיים בעולם.

בסדרת משחקי "מגנטיקו": תעשה פרצוף – הרכבת פרצופים על פי דוגמה ומהדמיון, תמונות ואותיות – התאמת אותיות למילים שבתמונה, לצייר בצורות – יצירת תמונות מצורות, דניאל ונועה –משחק הלבשה מגנטי, חיות מצחיקות – הרכבת חיות לפי דגם ועל פי הדימיון, החיפושית והפרפר – התאמת צבעים לפי דגם.

מתאים לגילאים: 3-6 שנים.
מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪. להשיג בחנויות וברשתות הצעצועים המובחרות.

אתר החברה:

אודות החברה:
חברת "הבוס הקטן" הישראלית מציעה מגוון משחקים לילדים במגוון הגילאים. "הבוס הקטן" מייצרת ומשווקת משחקי יצירה וחשיבה, פאזלים, משחקי הרכבה, בצק ועוד. מוצרי החברה מיוצרים במפעל בדרום הארץ, עם דגש על איכות ועמידה בתקנים. לחברה מוצרים עם מותגים ממיטב הקלאסיקה של ספרות הילדים המקומית (מעשה בחמישה בלונים, דירה להשכיר, הבית של יעל ועוד); מותגים בינלאומיים (דייגו, דורה, סמי הכבאי, הלו קיטי, ועוד); וכוכבים מקומיים (יובל המבולבל, דוד חיים, רינת גבאי).