יום שבת, 5 בספטמבר 2015

פסטיבל 'דרום עולה 2' באשקלון

פסטיבל 'דרום עולה 2' באשקלון

הפסטיבל הגדול של ישראל חוזר בסוכות לטיילת אשקלון.
שלמה ארצי, אייל גולן, אינפקטד משרום, הדג נחש, מוש בן ארי, קרן פלס וליאור נרקיס, הם בין המוסיקאים שיעלו השנה על במות פסטיבל 'דרום עולה' עם מופעי ענק מיוחדים



לאחר הצלחה מסחררת, עם למעלה מ-150 אלף מבקרים, פסטיבל "דרום עולה 2",  חוזר זו השנה השנייה, לטיילת אשקלון לשלושה ימים בסוכות של חיבור ענק וחווייתי לדרום, עם שפע של תכנים, מופעי מוסיקה, אירועי תרבות ואמנות וקולינריה מתוצרת מקומית.

לאחר שנים שלא הופיע בעיר, ב-10 לספטמבר, חוזר שלמה ארצי לאשקלון במופע השקה ענק וחגיגי לקראת הפסטיבל שיתקיים באמפי הגן הלאומי אשקלון. כל השירים הגדולים, העיבודים המיוחדים והלהקה – במחירים מיוחדים לתושבי אשקלון.

"פסטיבל דרום עולה 2", יכלול מופעי ענק של השמות הגדולים במוסיקה הישראלית בחוה"מ סוכות בטיילת אשקלון שיתקיים בתאריכים  29.9-1.10, בין השעות  17:00-23:00.

השנה יחולק 'פסטיבל דרום עולה' ל-5 זירות מרכזיות:

הבמה המרכזית
שלמה ארצי במופע השקה חגיגי לפסטיבל - באמפי הגן הלאומי - 10 בספטמבר 2015.
בחוה"מ סוכות יגיעו מיטב אמני ישראל במופעים מיוחדים הפתוחים בחינם לקהל הרחב - אייל גולן, אינפקטד משרום שמגיעים במיוחד למופע מ-LA, הדג נחש, מוש בן ארי, קרן פלס וליאור נרקיס.

במת משפחות
מיטב כוכבי הילדים במופעים לכל המשפחה -  שפע רחב של מתחמים ופעילויות בשיתוף הדמויות האהובות של ערוץ הופ! מתחם פעילות לקטנטנים עם לולי בו ייהנו הילדים מהפעלות מגוונות, עמדות צילום חווייתיות בהם יפגשו הילדים את סמי הכבאי, תותית, רחוב סומסום ועוד. סדנת אוכל חוויתית לילדים במתחם של מולי וצומי בהם יכינו הילדים מתכונים של מולי השף, הסוכה של הופ! - סדנאות יצירה וקישוט עם החברים של הופ ועוד.  בנוסף, ייהנו המבקרים בפסטיבל, מתיאטרון רחוב ססגוני - עשרות  דמויות שטח, שחקנים, הולכי קביים, להטוטנים ועוד, הרכבים מוסיקליים, מתחם בנג'י ואקסטרים ועוד שפע של פעילויות מאתגרות.

תוצרת הדרום
שדרת דוכנים ססגוניים שיציגו תוצרת חקלאית משובחת מקומית במהלך ערבי הפסטיבל- בשלנים חובבים ומקצועיים כאחד, קונדיטורים, חקלאים, מעצבים, אמנים, יוצרים, ייננים ועוד

אמנות הדרום
"הגוף האישי, החברתי והפוליטי" - תערוכה מיוחדת במינה שאוצרת אריאלה פלוטקין - אמנית ומרצה לאמנות במכללת ספיר. תערוכת צילום, ווידאו, מחול ומיצגים מהדרום שיתחקו אחר דימויי גוף שונים, תוך התבוננות  מעמיקה אל אלו המקובלים יותר בחברה המערבית, ה"קלים לעין", המיוצגים במובן החברתי ובמובן הפוליטי, בשילוב אמנות אתנית. התערוכה תתמקד בתפיסות השונות של גוף בשר ודם, גוף דומם או צומח. צמיחה, קריסה ויופי מסוגים שונים.

בפסטיבל, יתקיים מיצג מיחזור מרהיב של עשרות אלפי שקיות ניילון צבעוניות. בשיתוף גני הילדים בעיר, סטודנטים לעיצוב ואמנות, בהובלתה של האמנית טל פרנק.

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני: "פסטיבל 'דרום עולה',  הופך למסורת באשקלון ולאחד האירועים המרכזיים בארץ במהלך חופשת סוכות. גם השנה, מדובר בפסטיבל ענק, צבעוני ומגוון ולצדו ערך מוסף חשוב עבור האומנים והחקלאים באזור הדרום בכלל ובאשקלון בפרט והכל ללא תשלום. מדובר בחוויה לכל המשפחה ובהזדמנות להכיר את אשקלון. אני מזמין אתכם לחוויה של טעמים, מוזיקה ואווירה נעימה מתוצרת מקומית".

כל אירועי ומופעי הפסטיבל פתוחים לקהל הרחב, למעט מופע ההשקה של שלמה ארצי:
169 ₪ - מחיר רגיל
119
₪ - מחיר לתושב אשקלון (מותנה בהצגת ת.ז עם ספח המעיד על מקום המגורים)
99
₪ - מחיר לתושב אשקלון(כמות הכרטיסים מוגבלת, מותנה בהצגת כרטיס תושב)

רכישת כרטיסים: היכל התרבות אשקלון - 08-6701522  /  לאן - *8780, LEAAN.CO.IL