יום רביעי, 5 בנובמבר 2014

מותג מגבוני FreshOnes מציג: פטנט ישראלי ייחודי: מכסה רב פעמי למגבונים! שליפה נוחה וחסכונית של מגבונים הנשלפים "אחד-אחד", סגירה המונעת התייבשות המגבונים ושמירה על היגיינת החבילה מפני לכלוך.

מותג מגבוני FreshOnes מציג:
פטנט ישראלי ייחודי: מכסה רב פעמי למגבונים!
שליפה נוחה וחסכונית של מגבונים הנשלפים "אחד-אחד", סגירה המונעת התייבשות המגבונים ושמירה על היגיינת החבילה מפני לכלוך.









FreshOnes ממותגי המגבונים המובילים בישראל, משיק פטנט מהפכני בתחום המגבונים: מכסה רב פעמי לחבילת המגבונים. המכסה הרב פעמי מאפשר שליפה נוחה וחסכונית ( "אחד אחד") , שמירה על לחות המגבונים לאורך זמן ומניעת הצטברות לכלוך על מדבקת הפתיחה של החבילה. המכסה הינו אוניברסלי ומתאים למגוון רחב של חבילות מגבונים הנמכרות בישראל.
כל הורה מכיר בחשיבותם של המגבונים הלחים הנכנסים לחיינו עם היוולד התינוק הראשון ואח"כ  נשארים עמנו למגוון רחב של שימושים. לא פעם הדברים הקטנים בחיים הם אלו שעושים לנו ההורים שינויים גדולים J ואכן, הפטנט נולד מתוך צורך צרכני של אב צעיר שרצה להשתמש במגבונים עם נוחות שמקנה הדיספנסר אבל מבלי לשלם מחיר גבוה. הורים רבים שגילו כי כאשר הם רוכשים חבילת מגבונים עם דיספנסר, העלות היא גבוהה, השימוש בחבילות מגבונים עם דיספנסר אינו רב פעמי ובסיום השימוש, החבילה הריקה נזרקת לפח.

אני כמה וכמה פעמים כבר נתקלתי שאני מבזבזת יותר מידי מגבונים, בדיוק בגלל הסיבה שאני מושכת מגבון אחד ויוצאים לי מהחבילה לפחות 5-6 מגבונים יחד.
התנסנו אני ואופק שלי במותג.
הרעיון גאוני וחסכני ונוח פלאים.
חיברתי את הפטנט היחודי של פרש וואנס והמכסה באמת עושה את שליפות המגבונים ואת החיים קלים.
בראשונה משטח ההחתלה שלי לא נרטב כי המכסה מאפשר להוציא מגבון אחד אחד.
נוחות וסדר מירבים על משטח ההחתלה.
אנחנו מאוד אהבנו וממליצים בחום.
רעיון מצויין לשמירה על חיי המגבונים, על הוצאה של המגבונים אחת אחת.
ונוחות נפלאה!

חברת דנשר שמבין מותגיה נמצא FreshOnes הרימה את הכפפה ומציעה להורים הטריים פתרון קטן לבעיה גדולה.
המכסה הרב פעמי למגבונים מאפשר:
v      חסכון בשימוש במוצר: המכסה הרב פעמי מאפשר שליפה נוחה וחסכונית של מגבונים הנשלפים "אחד-אחד" וכך ניתן לשלוט על הכמות הנדרשת.
v      שמירה על איכות המוצר - שמירה על לחות המגבונים לאורך זמן ומניעת התייבשות המגבונים.
v      היגיינה: במגבונים עם מדבקה יש נטייה להצטברות של לכלוך באזור הפתיחה. בזכות המכסה הרב פעמי, החבילה נשמרת סגורה ונקייה.
v      חיסכון כספי: לרוב, מגבונים עם דיספנסר קבוע עולים יותר כסף ממגבונים ללא דיספנסר, ואינם ניתנים לשימוש חוזר.
v      אוניברסליות: המכסה הרב פעמי מותאם למגוון אריזות המגבונים הנמכרות בחנויות ובכך הצרכן הוא שמחליט באיזה מותג מגבונים לבחור.
v      שימוש נוח: המכסה הרב פעמי קל לתפעול ונוח להרכבה. ניתן להעבירו בקלות מאריזה לאריזה, והוא מיועד לשימוש חוזר מספר רב של פעמים.

עינת ברוך מנהלת חטיבת הבית והמשפחה בדנשר מציינת כי "לא נגזים אם נאמר, שאין משפחה שלא מחזיקה לפחות אריזת מגבונים אחת בבית. מרגע שהמוצר נכנס לחיינו, דפוס השימוש בו רק הולך וגדל. מותג FreshOnes שהתמחותו רבת השנים מגיעה מעולמות המגבונים, גאה להוביל מהלך המביא עמו נוחות מרבית וחסכון רב".
המכסה הרב פעמי מגיע במגוון צבעים: תכלת, צהוב, ירוק וורוד.
את המכסה הרב פעמי ניתן להשיג בכל רשתות השיווק המובחרות ברחבי הארץ.
מחיר מומלץ לצרכן: 15 ₪ לזוג מכסים.
סרטון הדגמת שימוש במוצר: http://youtu.be/KremiUpTIfI