יום שבת, 29 בנובמבר 2014

"הבריאות איננה רק העדר מחלה. הבריאות היא חדווה פנימית שאמורה למלא אותנו כל הימים, מצב של הרגשה טובה וחיובית" - תכירו את ד"ר קיי הומופתאיה טבעית לילדים ומבוגרים



אני בתור אמא רוצה למנוע ולהקל על מחלות ויראליות אצל ילדיי.


לאחרונה התנסנו בשתי מוצרים מבית ד"ר קיי


אפצ'יק – גודש, אף סתום
כאימא, אחד הדברים המתסכלים ביותר הם תינוק עם אף סתום, הוא נוטה להתעוררויות תכופות, חרחורים מהאף ובכי, קושי ביניקה וחוסר נוחות כללית. הפעולות היום יומיות מתסכלות אותו ואותך.
אפצ'יק נרקחת בהכנה מיוחדת וייחודית של דר' קיי ועשויה מפרותיו של הסמבוק השחור.

הוראות לקיחה:
נותנים 7 טיפות ישירות לפה או מוהלים 7 טיפות ברבע כוס מים, מתוך הכוס לתת כפית בעת הצורך
במצב אקוטי: במרווחים של כל 15 דקות.

שהילד מצונן הטיפות פותחות במהרה את האף הסתום והגודש יורד.









קרוקצ'יק-להקלה על הליחה
כשהילד הצעיר שלי היה תינוק הוא סבל נורא מליחה, כתינוק הוא לא היה יכול להוציא את הליחה לבדו חיפשתי משהו שיעזור לקטן להתמודד עם ליחה מוגברת וצמיגית


קרוקצ'יק נרקחת בהכנה מיוחדת וייחודית של דר' קיי בבית מרקחת מורשה, קרוקצ'יק מבוססת על crocus-sativa  הוא כפי שאנו מכירים בעברית ככורכום תרבותי "זעפרן". כמו כן יש בה מים מזוקקים ואחוז נמוך ביותר של אלכוהול (מאוד נמוך המאפשר לקיחה דרך הפה)
הוראות לקיחה:
7 טיפות קרוקצ'יק ישירות לפה 6 פעמים ביום. במצב אקוטי: 10 טיפות ישירות לפה כל שעה.
תכולה: 30 מ"ל

שיעול מקשה במיוחד על הרדמות הילד בזמן מחלה, הטיפות עוזרות ומקלות על הליחה והילד מרגיש בהקלה.

מחיר: 60 ש"ח
*המלצת משרד הבריאות היא להיוועץ טרם השימוש במוצר הומיאופתי או בכל מוצר אחר עם הרופא המטפל.
*תכשיר הומיאופתי ללא התוויה רפואית מאושרת, מאושר מהיבט הבטיחות בלבד.








אודות Dr.K

לינוי הופמן

"הבריאות איננה רק העדר מחלה.
הבריאות היא חדווה פנימית שאמורה למלא אותנו כל הימים,
מצב של הרגשה טובה וחיובית"

(ד"ר דיפאק צ'ופרה)

חברת ד"ר קיי הוקמה על ידי ההומיאופתית לינוי הופמן, מתוך אמונה בכך שניתן לפתור את מרבית הקשיים הבריאותיים בצורה קלה וטבעית, ומתוך רצון לאפשר לכל אדם אשר בוחר לחיות את חייו באושר ובבריאות פתרונות טבעיים זמינים ונגישים.
מוצרי ד"ר קיי מספקים מגוון רחב של פתרונות טבעיים הומיאופתיים לבעיות ומצבים שונים כמו: הריון ולידה, תינוקות וילדים, נשים וגברים, נסיעות וטיולים. המוצרים שלנו מבוססים על ידע בלעדי וניסיון מקצועי רב שנים עם אלפי מטופלים מרוצים ברחבי הארץ ובעולם.
כל הזמנה של מוצר נרקחת באופן אישי בבית מרקחת מורשה ובסטנדרטים המקצועיים הגבוהים והמדויקים ביותר, להבטחת איכות המוצר ולשביעות רצונך.
אנו רואים חשיבות גדולה בזמינות ובתמיכה המקצועית שלנו למטופלים ולמטפלים המשתמשים במוצרינו. על מנת לאפשר שילוב קל ופשוט של המוצרים הטבעיים שלנו בחיי היום-יום שלך ושל בני ביתך, אנו מעמידים לרשותך קווי תמיכה פתוחים, באמצעות המייל והטלפון – בהם ניתן ליצור איתנו קשר.
אנו מזמינים אותך להצטרף למועדון הלקוחות שלנו וליהנות ממבצעים והנחות אטרקטיביים. בכל שאלה או בעיה, נשמח אם תפנו אלינו….

ההומיאופתיה של Dr.K

"אידיאל הריפוי הנעלה ביותר הוא השבה לבריאות בדרך מהירה, עדינה וקבועה,
או סילוק והשמדת המחלה בכוליותה בדרך הקצרה, המהימנה והבלתי מזיקה ביותר,
על פי עקרונות קלים להבנה" 

(ד"ר סמואל הנאמן, אבי ההומיאופתיה)
הומאופתיה ושמנים
מוצרים הומאופתים ושמנים של ד"ר קיי
ההומיאופתיה היא שיטת ריפוי ייחודית שלעתים דרכיה נסתרות יותר משהן גלויות, אך היא מוכחת כיעילה שוב ושוב. סדרת המוצרים שלנו נולדה מתוך רצון לאפשר ליותר ויותר נשים לעזור לעצמן באמצעות ההומיאופתיה וליהנות מיתרונותיה הרבים בתקופת ההריון והלידה ובגידול הרך הנולד כחלק מאורח חיים בריא.

השיטה שלנו

שיטת ד"ר קיי משלבת את היתרון של קניה עצמית, ללא צורך בהתוויית מטפל – המבטיחה מחירים נוחים, ללא השקעה כספית גדולה, עם היתרון העצום של מקור תמיכה מקצועי, אמין וזמין, אליו ניתן לפנות ועמו ניתן להתייעץ בכל שלב – לפני הקניה, במהלכה ולאחריה. במידת הצורך, ניתן גם לעשות התאמה של המוצרים לצרכים האישיים של הלקוח.

ניסיון, דיוק, איכות

"ההומיאופת האמיתי חייב שיהיו ברשותו תרופות אמיתיות בעלות חוזק בלתי פגום,
כך שיוכל לסמוך על כוחן המרפא.
הוא עצמו חייב להיות מסוגל לשפוט לגבי אמיתותן."

(ד"ר סמואל הנאמן, אבי ההומיאופתיה)
כל הפורמולות שלנו ייחודיות ומבוססות על ידע וניסיון רב שנים בקליניקה הטיפולית. כאשר אנו מכינים עבורך רמדי, אנו משקיעים בכך מחשבה רבה ותשומת לב מקסימלית, על מנת להבטיח את איכות חומרי הגלם והמוצר הסופי. תהליך הכנת הרמדי מתבצע בתנאים מחמירים, תוך הקפדה מירבית על איכות וטיב הרמדי.
המוצרים שלנו מורכבים על טהרת החומרים הטבעיים מעולם המינרלים, הצמחים ועוד. בתהליך הכנה מיוחד, שמטרתו להוציא מחומרי המקור יכולות ריפוי עמוקות, חומרי הגלם עוברים סדרה של ניעורים ומיהולים במים, באופן מוקפד, לפי הכתובים ההומיאופתיים העתיקים .אנו מקפידים על שימוש במספר מצומצם של מרכיבים, כדי לשמור על הפורמולה מדויקת ככל האפשר. הבריאות שלך חשובה לנו ועומדת לנגד עינינו. לכן אנחנו מקפידים לבחון היטב, בכל שלב ושלב בתהליך הכנת הרמדי שלך, שהיא הורכבה בצורה הטובה והאיכותית ביותר, כך שתהיה יעילה ומועילה.

תהליך הכנת הרמדי ההומיאופתית

השלב הראשון בהכנת הרמדי ההומיאופתית הוא כתישת החומר, על מנת להביאו למצב הנקרא תמיסת אם (mother tincture) . את תמיסות האם אנו מקבלים ממעבדות המתמחות בהכנתן, ידועות באיכותן הגבוה ומאושרות ע"י משרד הבריאות. מכאן מתחיל תהליך של דילול וניעור (הקרוי בשפה המקצועית: פוטנטיזציה) על פי טכניקות וחוקים מוגדרים ומדויקים ביותר, המתועדים במקורות ההומיאופתיים.
תהליך דילול החומר מתבצע באמצעות דילול תמיסת אם במים מזוקקים, במטרה לדלל את כמות החומר הפעיל ולהוריד את המרכיב הכימי בתמיסה, על מנת לגלות את הכוח המרפא הקיים בחומר. לאחר כל שלב של דילול, עובר החומר ניעור וחבטה של התמיסה – המביאים לשחרור הכוח המרפא הדינמי, המצוי בחומר, לתוך המים המזוקקים. תהליך זה הופך את הפורמולות שלנו לטבעיות ביותר, עדינות ומדויקות להפליא, היות והן מותירות, בסופו של דבר, רק את תמצית הכוח המרפא של חומר הבסיס. מאחר ואין חומר פעיל – תופעות הלוואי של התהליך כמעט ואינן קיימות.

כשרות

ההומיאופתיה מגיעה ב- 2 צורות:
א. נוזלית – המכילה מים, כוהל ותמצית צמח. אנו משתמשים בכוהל 95%, כשר למהדרין וכשר לפסח, בכל ימות השנה.
ב. כדורים (גלובולים, גרנולות) – המכילים כדורי סוכרוז ותמצית צמח. אנו עושים שימוש בכדורי סוכרוז טהור (ללא לקטוז), שהם כשרים למהדרין ומותרים לשימוש גם לסובלים מאלרגיה ללקטוז.

כל הפורמולות שלנו נרקחות בבית מרקחת מורשה ומפוקחות ע"י רוקח אחראי.