יום שבת, 29 בנובמבר 2014

אומגל מציעה את אומגארד קידס (KIDS Omeguard) כמוסות שמן דגים ללעיסה ולבליעה שפותחו על ידי אומגל, במיוחד עבור ילדים ומכילות אומגה 3 בציפוי צמחי



אומגל מציעה את אומגארד קידס (KIDS  Omeguard)
כמוסות שמן דגים ללעיסה ולבליעה שפותחו על ידי אומגל, במיוחד עבור ילדים ומכילות אומגה 3 בציפוי צמחי


חברת אומגל, המובילה בתחום תוספי תזונה מבוססי אומגה 3 לשוק המקומי והעולמי למעלה מ-15 שנים, מציעה את סדרת אומגארד המבוססת על רכיב אומגה 3. כחלק מסדרה זו משווקת אומגל את המוצר אומגארד קידס – כמוסות שמן דגים נורווגיים איכותי המיועדות לילדים. אומגארד קידס הוא פיתוח חדשני של חברת אומגל, העונה לדרישת השוק למוצר אומגה 3 איכותי לילדים.
אומגארד ילדים (קידס) הינו מארז כמוסות שמן דגים ללעיסה ולבליעה, במיוחד עבור ילדים ומכילות אומגה 3 בציפוי צמחי. הכמוסות מגיעות בטעם תות פירות האהוב על ילדים, והן קטנות וקלות ללעיסה.  ילדים נהנים ללעוס אותן כמו סוכריה רכה, תוך כדי קבלת הכמות היומית המומלצת של אומגה 3.
מכיל 120 כמוסות
מחיר: 79.90 שקלים
למה לתת לילד שלי אומגה 3 בגלל הסיבות הבאות:

אני שמעתי רק דברים טובים על אומגה 3 לילדים.

קראתי במחקרים ברשת ואונליין כי התוסף תורם רבות לריכוז וערנות של הילד.
• ראייה חדה וטובה יותר.
• התפתחות תקינה של המוח, מילדות ועד בגרות.
• הופעה פחותה של אקזמות ואלרגיות למזון.
• שיפור יכולות למידה ושפה.
• הפחתה בתופעות הפרעות קשב וריכוז ADHD.
אומגה 3 היא חומצת שומן חיונית לתפקוד תקין של גופנו ומקורה מצוי בתזונה נכונה ובתוספי מזון. תפקיד האומגה 3 הוא קריטי עבור התפתחות תינוקות וילדים ולכן קיימת חשיבות גדולה לתוסף מזון מסוג זה. מחקרים מראים כי חומצת אומגה 3 מסייעת להתפתחות תקינה של מוח הילד ומשפרת את יכולות המיקוד והקוגניציה. כמו כן, כמוסות אומגה 3 מומלצות עבור ילדים הסובלים מהיפראקטיביות ובעיות קשב וריכוז.
במיוחד לקראת החורף חשיבות צריכת אומגה 3 עולה, זאת כיוון שיש צורך לחזק את המערכת החיסונית ואת מערכות הגוף שנחלשות כתוצאה מקור ומשינויים במזג האוויר.
כמוסות אומגארד קידס פותחו באופן ייחודי וחדשני, כך שטעם הפירות הוא דומיננטי וטעם חומצת האומגה 3 אינו מורגש כלל. הכמוסות מכילות ויטמין E  החיוני אף הוא לילדים ולספיקת השומנים החיוניים בכלי הדם.

המוצר משווק באירופה וברחבי העולם והוא אחד המוצרים המובילים של חברת אומגל גם בישראל.
את סדרת אומגארד, ובניהן את אומגארד קידס, ניתן להשיג בפארמים, בתי המרקחת וברשתות הנבחרות למוצרי טבע ברחבי הארץ.
לאיתור נקודת המכירה הקרובה לביתך: 03-9675444.

 חברת אומגל מפתחת  מזה כ 15 שנה מגוון מוצרים המבוססים על חומצות שומן מסוג אומגה 3, הן לשוק המקומי והן לשוק העולמי. מוצרי החברה מיוצרים משמן דגי מעמקים המופק על ידי חברה הנורבגית ,EPAX, הנחשבת למובילה בעולם באיכות השמן וטהרתו וכן קיפסול מיוחד – המיוצר, תוך הקפדה על סטנדרט איכות מצטיין, על ידי החברה השוויצרית, AENOVA, בעלת מפעלי   סוויס קאפס (Swiss Caps) – ונחשבת אף היא למובילה באירופה בתחום ייצור תרופות ותוספי מזון.
תהליכי ייצור אלה מאפשרים לאומגל להביא לשוק מוצרים איכותיים עם ריכוז גבוה של חומצות שומן בתוכם (75% חומצות שומן מסוג אומגה), ולמצב אותה כמובילה בתחום תוספי התזונה מבוססי אומגה 3.