יום שני, 16 באוקטובר 2017

מרכז מהותי בתל אביב - פעילות משפחתית עם ערך מוסף

מרכז מהותי:
טכנולוגיה מסקרנת, חידות מרתקות וערכים אנושיים נפגשים במקום אחד

במקום מסכים – ערכים: פעילות משפחתית עם ערך מוסף במרכז מהותי בתל אביב


מרכז מהותי - מרכז פעילות חוויתי המאפשר חשיפה לערכים באמצעות משחק והפעלה תוך הנאה וכיף, מציע מגוון פעילויות מעצימות וערכיות לילדים, לקטנטנים ולהורים. הפעילות מתקיימת במתחם מזמין, ממוזג, צבעוני ומושקע בו כל אחד יכול לגלות את התכונות שהופכות אותו ליחיד ומיוחד. תוכן החוויה נוצר על ידי אנשי מקצוע מובילים והיא משלבת הדרכה אישית, טכנולוגיה ויצירתיות. 

הגעתי עם בתי בת ה-8 למרכז מהותי, הממקום במתחם אומנויות הבמה בשד' שאול המלך בת"א, להשתתף ב-2 פעילויות: "תעלומה בארמון" וסיור אינטרקטיבי במקום. כל פעילות נמשכה כשעה. 


תעלומה בארמון
פתרנו כתב חידה מעורר מחשבה ומלא אקשן. הפעילות היא שיתוף פעולה הורה ילד, תוך כדי  התמודדות עם חידות מסקרנות ומשימות מגוונות כדי לגלות לחש סודי לפני שהארמון ייסגר. הפעילות שילבה אתגרים יחד עם חשיפה לערכים, חלומות ושאיפות. פעילות הורה ילד נפלאה, ענבל שלי נהנתה מן המשימות והפעילויות, בסוף הפעילות גם קיבלנו מזכרת יפיפיה.
הפעילות מתאימה מיטבית לגילאי 8-12, אך תותר כניסה מגיל 6.
משך הפעילות: כשעה ורבע
מחיר: 25 ₪ לילד (מבוגר חינם)




סיור אינטראקטיבי במרכז מהותי
הסיור במהותי מזמין את כל המשתתפים, הורים וילדים, לצאת למסע היכרות עצמית המעורר מחשבה על איך כל אחד מאתנו יכול להשפיע על סביבתו. הסיור כולל תחנות אינטראקטיביות כשבכל אחת מהן הפעלה מרתקת. התחנות יוצרות יחד מסלול מעגלי שמגרה את הדמיון והיצירתיות, המחשבה והסקרנות, ומאפשר לכל אחד להרגיש שהוא יחיד ומיוחד. אנחנו נהנו מן הסיור שכלל מספר פעילויות מהנות, מעוררות מחשבה ומהוות בילוי משפחתי. לומדים על עצמנו ועל ילדינו תוך כדי. בסוף גם מתנה למזכרת. 
הפעילות מתאימה מיטבית לגילאי 8-12, אך תותר כניסה מגיל 6.
משך זמן הסיור: כשעה ורבע
מחיר: 25 ₪ למשתתף




"מהותי" – מרכז פעילויות לכל המשפחה מבית "מהות החיים" מציע חוויית בילוי ייחודית ויוצאת דופן, המקדמת תכנים חינוכיים ומעשירים באמצעות שילוב מרתק ומסקרן בין משחקים ותחנות הפעלה.
מהות החיים הינו ארגון הפועל לתועלת הציבור וללא כוונות רווח תחת הקרן המשפחתית על-שם תד אריסון. הארגון  נוסד במטרה להגביר את המודעות האישית ולהעניק כלים להשגת שלום פנימי.


יש להתעדכן באתר בשעות הפעילות המדויקות.
כתובת: מרכז מהותי, רח' שאול המלך 21 (ברחבת הקאמרי). 
הביקור – בתיאום מראש בטלפון 03-7181333  או באתר www.mahuti.co.il


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!