יום שני, 23 באוקטובר 2017

אדם צעיר – עיתון לילדות ולילדים

"למרות גילי התברר לי שאני עדיין יכול לקרוא עיתון מקסים לילדים וליהנות ממנו" שלמה ארצי
אדם צעיר – עיתון לילדות ולילדים
בעריכת סופרת הילדים רינת פרימו
והפעם, גיליון 51 בנושא: אומץ
מאייר הגיליון: אור יוגב

החל מהגיליון הזה: קומיקס מאת רינת פרימו, מאיירת: עדי אלקין
"אומץ זה ללכת אל הלא-נודע, לעשות משהו שאף פעם לא עשינו, שאולי אף אחד לא עשה. שם, בלא-נודע, אנחנו מגלים יכולות ואפשרויות חדשות, ואולי אפילו משהו חדש על העולם. אומץ זה לצאת מהבטוח ומהידוע ולהסתכן. להסתכן בליפול, בלהכשל, בלטעות. אומץ זה לא לדעת ובכל זאת להמשיך קדימה"
מתוך מדור שעשועי מדע

מי נחשבת לחיה האמיצה ביותר בעולם (לא תאמינו!)? מה הקשר בין מדענים לבין אומץ? והאם ייתכן שבמקרים מסויימים מישהו יכול להיחשב לפחדן רק כי לא עשה דבר? גיליון 51 של אדם צעיר בנושא אומץ עונה על השאלות הללו ומרחיב את אופקיהם של הילדים באמצעות כתבות מעניינות, חידות ושעשועונים. בין היתר תגלו בגיליון: מה הפחיד יותר מכל את תושבי "כפר האמיצים", מגוון מבדקי אומץ עצמיים וקומיקס חדש בהמשכים מאת רינת פרימו.
אדם צעיר הוא עיתון ילדים חודשי "כמו פעם": קסום, תמים, אינטליגנטי ואיכותי. הירחון פונה ללבבות הצעירים (גילאי 6-12) ומזמין אותם למסע חווייתי בעקבות נושא שמתחלף בכל חודש. טרולים, בלשים, מסע בזמן, המצאות, קרקס, אולימפיאדה ונושאים רבים נוספים כבר נבחרו בקפידה כדי שיובילו את הילדים לחוויית קריאה ייחודית. כתב העת מאופיין באיכות נייר והדפסה ברמה גבוהה, והפורמט קשיח ויציב ולכן נוח לאחיזה לאצבעות הקטנות.
בתקופה בה ילדות תמימה היא עולם הולך ונעלם, בשל השלכות תקשורת ההמונים וריבוי המסכים, אדם צעיר מספק מפלט של דמיון. העיתון מזכיר לקוראים כמה כיף להיות ילד ומעניק להם כלים לפיתוח עולם פנימי עשיר וכוחות פנימיים שילוו אותם במהלך חייהם. זהו עיתון הילדים היחיד שנערך על ידי סופרת ילדים והוא נטול פרסומות ותוכן שיווקי. התוכן החינוכי מאפשר לקהל הצעיר ללמוד מתוך שמחה והתלהבות, והגיליון נשאר תמיד רלוונטי. הגיליונות המושקעים מכילים סיפורים קצרים, כתבות, פעילויות, שעשועונים וחידות, קומיקס, מדור טיולים, מדור בישול ועוד.
קיבלתי לידיי את הגליון החדש של העיתון העוסק בנושא האומץ. התמוגגתי מאושר להביא לבתי מזגין שכולל גם סיפורים מעניינים רוויים באיורים צבעוניים, גם פעילויות, תשחצים, משימות, כתב חידה והדובדבן - קומיקס לילדים כמו פעם. עתון אדם צעיר הוא עיתון שאפשר בראש שקט ובשמחה לתת לילדים, עיתון שיעניק להם גם הנאה וגם ערך מוסף. בתי בת ה-8 קיבלה את העיתון וקראה את הסיפורים בשקיקה. מאוד אהבה לעשות את התפזורת וכמובן נהנתה מהקומיקס. עיתון אדם צעיר מומלץ בחום!
המחיר למינוי הוא 47 ש"ח לחודש, ללא התחייבות | מבצע השקה בחנויות רשת סטימצקי: 35 ש"ח לגיליון


אתר אדם צעיר: http://www.adamtsair.co.il/ | האתר מהווה מקור מידע להורים והוא מציע מבחר גדול של מאמרים על עידוד קריאה בקרב ילדים וכן סיפורים מגיליונות העיתון.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!