יום שבת, 29 בנובמבר 2014

חדשנות במקפיא- סנפרוסט משיקה אורז מהיר עם ירקות בשני סוגים אורז מג'דרה ו- אורז עם אפונה וגזר.






הילדים שלי אוהבים מאוד לאכול אורז בכל צורה.

שמחנו להתנסות באורזים החדשים מבית סנפרוסט.

שילוב הירקות והעדשים מוסיפים לתבשיל ואצלנו אהבו מאוד.

כמו בכל מוצרי סנפרוסט גם הפעם אין הוספה של חומרים משמרים, מונסדיום גלוטומט או צבעי מאכל.

מתאים מאוד לערבים קרים ולארוחות משפחתיות.



תוספת חמה בעשר דקות בישול!

מומלץ בתאבון!




אודות סנפרוסט

חברת סנפרוסט היא המובילה בישראל בתחום הירקות הקפואים. סנפרוסט מייצרת מגוון רחב של ירקות, מרקים ולקטים מוקפאים.


החזון
• שביעות רצון הלקוח ובריאותו הינה יעד מרכזי של החברה.
• בשל התועלות הבריאותיות שנובעות מצריכה מוגברת של ירקות, סנפרוסט שמה לה למטרה להגביר את הצריכה לנפש בישראל של ירקות, לרבות ירקות קפואים.
• סנפרוסט תפעל לחדש ולספק ירקות איכותיים, בריאים, בטיחותיים, טעימים, נוחים וקלים לשימוש.
• סנפרוסט תעשה את המירב כדי להבטיח לעובדיה סביבת עבודה נוחה ובטוחה.
• סנפרוסט תפעל באמות מידה של יושר ויושרה אל מול לקוחותיה, ספקיה ועובדיה.


היסטוריה
סנפרוסט הוקמה ב- 1970 כשותפות בין "כלל תעשיות" ויזמים אמריקאים. ב- 1998 רכשה תנובה מ"כלל" את השליטה בחברה.
בזכות איכות הירק הישראלי ובזכות תהליכי היצור האיכותיים, שיווקה סנפרוסט כמעט מיום היווסדה ללקוחות הנמנים עם הרשתות והמותגים המובילים בעולם.
השיווק ללקוחות אלו הכתיב לסנפרוסט עמידה בתקני איכות גבוהים, לכן נהנים גם הצרכנים בישראל מסטנדרטים בינלאומיים גבוהים במיוחד אשר הוטמעו בחברה. בבעלות החברה, מפעל לעיבוד והקפאת ירקות טריים - מהחדישים והמתקדמים בעולם. לרשותה, צוות גדול של אנשי ייצור וקשת של מומחים בתחומי החקלאות, טכנולוגיית המזון והבטחת ובקרת איכות.

כחברה מובילה בתחומה, שמה סנפרוסט דגש על חדשנות בפיתוח מוצרים ואריזות, חיזוק המותג, שמירה על מעמדה והגדלת צריכת הקטגוריה כולה.

מדיניות של איכות
סנפרוסט מתחייבת למדיניות איכות גבוהה ועומדת בתקנים מחמירים, ביניהם:
ISO 9001:2008 - תקן ניהול איכות בינלאומי, המבטיח שהארגון יספק מוצרים העומדים בדרישות הלקוח/הצרכן והחוק.
ISO:22,000 - תקן ניהול מערכות בטיחות מזון לארגונים בשרשרת המזון. עפ"י דרישות חוק של מדינות הקהילה הארופאית, ה- FDA, וה- USDA בארה"ב וגופים נוספים.
BRC - תקן בטיחות מזון בריטי שאומץ על ידי האיחוד האירופי, המבוסס על מערכת איתור וניהול סיכונים.
OHSAS:18001 - תקן ניהול בטיחות וגהות בתעסוקה, העוסק בניהול מבוקר של כל מרכיבי פעילות הארגון הנוגעים לבטיחותו של העובד, בריאותו וגהותו התעסוקתית.
EUREPGAP - תקן הנוגע לתוצרת חקלאית טרייה לא מעובדת, הנדרש על ידי רשתות שיווק שונות באירופה. התקן מבטיח עמידה בסטנדרטים גבוהים של איכות חומר הגלם. החקלאים המגדלים תוצרת עבור סנפרוסט, מוסמכים לתקן זה.


ליצור מן הטבע
מפעל עיבוד הירקות של סנפרוסט נמצא במגדל העמק, בלב האזור החקלאי המספק את מרבית הירקות. הירקות נקטפים כאשר הם בשיאם - מבחינת הטעם, המרקם, הצבע והערכים התזונתיים. הירקות מועברים למפעל תוך זמן קצר מאוד מרגע הקטיף, ומוקפאים בשיטת הקפאה מהירה, אשר שומרת על תכונות הירק הטרי. התהליך מתחיל במחלקה החקלאית, בה נבחרים זני זרעים המניבים ירקות מובחרים שמתאימים לתנאי הגידול בארץ. במחלקה זו נבחנים גם מגדלי הירקות - החקלאים אשר בידיהם מפקידה סנפרוסט את תהליך גידול הירקות וטיפוחם.

מומחי המחלקה החקלאית של סנפרוסט מלווים את הירק במשך כל תקופת גידולו בשדה, מנחים ומפקחים על התהליך החקלאי, לרבות זריעה, השקיה, דישון, הדברה, קטיף והובלה למפעל. המחלקה החקלאית אחראית גם על מדיניות הריסוס ומועדי הריסוס, וכן עורכת בדיקות מעבדה קפדניות לבחינת שאריות חומרי ההדברה ואיכות מי ההשקיה. כאשר מתקרבת עונת הקטיף, נבחנים הירקות מדי יום, על מנת להחליט מהו הזמן האופטימלי לקטיפתם.

מועד הקטיף
"אנו מקפידים לקטוף כל ירק בעונת הגידול האופטימלית, כאשר הוא בשיאו מבחינת טעמו, מרקמו, צבעו וערכיו התזונתיים".

הירקות נקטפים בשעות הבוקר המוקדמות, לאחר שהתקבל מידע מהמפעל כי הוא ערוך לקליטתם. מרגע זה, מתחיל "מרוץ נגד השעון" במטרה לצמצם את משך הזמן שבין הקטיף להקפאה.

ההכנה להקפאה
הירקות עוברים במפעל תהליך קצר של הכנה להקפאה, הכולל רחיצה, קילוף, חיתוך, מיון אופטי באמצעות מערכת אוטומטית המאפשרת סילוק ירקות פגומים בעזרת מצלמות ממוחשבות, ללא מגע יד אדם וחליטה קצרה. מיד לאחר מכן, מתבצעת הקפאה מהירה ואריזה - כל זאת, תוך שימוש בציוד מתוחכם ומתקדם. בכל התהליך, לא נעשה שימוש בחומרים משמרים או בצבעי מאכל.

ההקפאה
הקפאה סמוך למועד הקטיף, מאפשרת לשמור על הערכים התזונתיים של הירקות במצבם הקפוא, באופן הקרוב ביותר לירק שזה עתה נקטף. גם לאופן הכנת הירקות בבית, משמעות רבה בתכולה הסופית של רכיבי המזון החיוניים. ככל שתהליך הבישול קצר יותר, כך נשמרים בירק יותר ערכים תזונתיים.


סנפרוסט מציעה ללקוחותיה ירקות נקיים, חתוכים ומוכנים לבישול, זמינים לשימוש במהלך כל השנה.​