יום שני, 17 בנובמבר 2014

"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל בהשקה מחודשת ומשודרגת של קו המוצרים- BC Hairtherapy שבע סדרות טיפוח חדשות המאפשרות שגרת טיפוח יומיומית, המותאמת אישית לפתירת מגוון בעיות ואתגרים בשיער


"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל בהשקה מחודשת ומשודרגת של קו המוצרים- 
BC Hairtherapy
שבע סדרות טיפוח חדשות המאפשרות שגרת טיפוח יומיומית, המותאמת אישית לפתירת מגוון בעיות ואתגרים בשיער


הסדרה בעלת פורמולציה מתקדמת וטכנולוגייתCell Perfector  חדשנית הבלעדית ל"שוורצקופף פרופשיונל", הממלאת את החללים במשטח השיער ויוצרת מחדש את המשטח הטבעי של השיער באופן מדויק מאוד- הקרוב לשלמות טבעית

מוצרי טיפוח השיער המקצועיים שלנו מעולם לא הביאו את השיער כה קרוב לדרגת שלמות טבעית! עם ההשקה מחדש של סדרת מוצריBC Hairtherapy  וטכנולוגיית ה-Cell Perfector  החדשנית ששולבה בכל אחד מהמוצרים, "שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל, מציבה אמות מידה גבוהות מאוד בתחום טיפוח השיער. שבע סדרות מוצרי טיפוח שיער, עם נוסחות ומרכיבים ספציפיים שנבחרו במיוחד לצורכי הטיפוח של סוגי השיער השונים, יגרמו לשיערך להיות רך ולהיראות בריא ויפה להפליא. גלו את החדשנות שסוגרת את הפער להשגת שלמות טבעית – עד 100% מראה שיער צעיר וחיוני, עד 100% אלסטיות וגמישות ועד 100% מראה בריא לפני שטח השיערה.  גלו את סדרת BC Bonacure החדשה!

גילוי נאות קיבלתי להתנסות את ליין המוצרים החדשים מבית שוורצקופף.
אני חייבת לספר ולהודות אני סוקרת הרבה מוצרי ביוטי וסטייל, לא נתקלתי לאחרונה בשום מוצר לשיער שעשה לי וואו!!!
לאורך השנים ניסתי מס' לא מבוטל של תכשירים לשיער יותר יוקרתיים ופחות.
שקיבלתי את החבילה מבית שוורצקופף הייתי אחרי תספורת.
אחרי כמה שנים טובות שלא גזרתי את השיער, שרובו היה כבר שרוף והנשירה אחרי כל חפיפה הייתה גורמת לי לבכות שעוד שניה אני נשארת ללא שיערות.
אז התספרתי ועשיתי קרה הפוך.
השיער שלי גלי ודק אז ישר החלטתי לנסות את החפיפה בשמפו והקונדישנר.
במילה אחת - וואו!
השיער מבריק, מריח נפלא כאילו רק עכשיו יצאתי מחפיפה מקצועית במספרה.
הטיפות של הסרום באמת מטפחות את השיערה והיא הופכת לפחות שבירה.
הספריי גורם לתספורת שלי לא לזוז מטר והתלתלים שלי עומדים מעוגלים יפה לאורך כל היום.
אני מאוד מאוד מרוצה סידרת טיפוח לשיער נפלאה שמתאימה את עצמה לכל סוג שיער.
מומלץ בחום!עולמה של רויטל

להשלמת סדרת המוצרים לשימוש בסלון לעיצוב שיער ובבית, פיתחה "שוורצקופף פרופשיונל" מוצרים חדשניים ומתמחים, המותאמים בשלמות לטיפול בסלוני עיצוב השיער, במסגרת תיק מוצרי BC Hairtherapy - אלו הם סדרת טיפולי BC power shots. גישת השירות החדשה מעניקה למעצבי שיער הזדמנות להציע ללקוחותיהם חווית טיפול אישית יוצאת מהכלל ומאפשרת להם לשפר במידה רבה את שירותיהם. גם האריזה המודרנית החדשה משקפת את הגישה המקצועית מאוד.  

במסגרת ההשקה מחדש, מגוון מוצרי טיפוח השיער הורחב כדי לכלול את מוצרי ה"גיבורים" (Hero Products) החדשים והחדשניים.  




"תרבות טיפוח שיער" חדשה

בהשקה המחודשת של סדרתBC Hairtherapy , "שוורצקופף פרופשיונל" משדרגת את טיפוח השיער בסלונים לעיצוב שיער ברחבי העולם, ומעניקה למעצבי שיער מערכת הוליסטית לטיפוח השיער, המאפשרת להם למצב את עצמם בבירור בפני לקוחותיהם כפי שהם באמת: מומחים לשיער יפה. כדי לסייע למעצבי שיער לשים דגש חזק על טיפוח השיער בסלונים שלהם, גישת טיפוח השיער של  BC Hairtherapyכוללת שבעה קווי מוצרי טיפוח
לשיער לשימוש בבית, בנוסף למגוון רחב של מוצרים טיפוליים בסלון לעיצוב שיער.  

תספורת טובה או צבע אטרקטיבי ויפה, משתדרגים והופכים לתספורת מדהימה ביד אמן או לצבע עוצר נשימה, אך ורק אם השיער רך ובריא למראה. זהו דבר שג'ון גילספי, שגריר טיפוח השיער הגלובאלי החדש של "שוורצקופף פרופשיונל" יודע מניסיון אישי: "בדומה לשוורצקופף פרופשיונל, אני מאמין בתרבות טיפוח שיער הוליסטית. כל אישה חולמת על שיער יפה! שיער בריא למראה הוא תנאי יסוד לשיער יפה והמסגרת לכל מראה שברצונך להשיג. מצב השיער משפיע על כל שירות שאנו מציעים ללקוחותינו, וזוהי הסיבה שייעוץ מקצועי של מעצב שיער ומוצרי טיפוח שיער טובים מאוד ומותאמים אישית, הם כה חיוניים. שירות טיפוח שיער מושלם צריך להיות עמוד התווך בעבודתו היומיומית של כל סלון לעיצוב שיער".

חדשנות גלובאלית: טכנולוגייתCell Perfector  

הסוד של סדרתBC Hairtherapy  החדשה הוא טכנולוגייתCell Perfector  החדשנית. טכנולוגיה זו משלבת את טכנולוגיית הקוטיקולה שלCell Perfector  להתחדשות מיטבית של משטח השיער עם טכנולוגית הקורטקס שלCell Perfector  לבנייה מחדש של מבנה השיער, עמוק בתוך תאי השיער.  במצבו הטבעי והבתולי, השיער מכיל שכבת הגנה של ליפידים המורכבת ממולקולות עם שרשרת של 21 פחמנים. מצבי סטרס חיצוניים, טיפול כימי או שימוש במכשיר עיצוב שיער בחום, מזיקים למשטח השיער וכל השרשרת נשחקת. נכון להיום טכנולוגיות טיפוח שיער יכולות ליצור מחדש שרשרות של עד 12 מולקולות בלבד. טכנולוגייתCell Perfector  בסדרתBC Hairtherapy  החדשה ממלאת את החללים במשטח השיער בשרשרות של 18 פחמנים ויוצרת בכך מחדש את המשטח הטבעי של השיער באופן מדויק מאוד - הקרוב לשלמות טבעית.  בנוסף לכך, השיער נבנה מחדש מבפנים עם שרשרות חומצות אמינו הזהות למבנה השיער - ליצירת שיער שנראה כאילו נולד מחדש: שופע חוזק, גמישות וברק.

שבעה קווי טיפולי שיער- לכל צורכי השיער

עם מגוון מוצריBC Hairtherapy , מעצבי שיער יכולים להציע ללקוחותיהם פתרונות טיפוח שיער ממוקדים לכל הצרכים הספציפיים של השיער ולהרכיב שיטת טיפוח שיער שמתחילה בסלון וניתן להמשיכה בבית, להשגת תוצאות עמידות לאורך זמן. ההשקה מחדש שלBC Hairtherapy  כוללת את שבע סדרות מוצרי השיער:

1.      סדרת Repair Rescue- לשיער פגום, הכוללת: שמפו, שמפו להזנה עמוקה, ספריי קונדישנר ללא שטיפה, קונדישנר, מסכה, מסכה להזנה עמוקה, קרם קצוות סילד אנדס.
2.      סדרת Color Freeze- לשיער צבוע ומחומצן, הכוללת: שמפו ללא מלחים, שמפו עשיר לברק וחיות, שמפו סילבר, ספריי קונדישנר ללא שטיפה, קונדישנר, מסכה, סרום ברק, קרם הגנה מחום.
3.      סדרת Moisture Kick- לשיער יבש, הכוללת: שמפו, ספריי קונדישנר ללא שטיפה, מסכה, קרם יופי, קרם עיצוב.
4.      סדרת Volume Boost- לשיער דק וחסר נפח, הכוללת: שמפו, קרם ריענון יומיומי.
5.      סדרת Time Restore- לשיער בוגר, הכוללת: שמפו, קונדישנר, מסכה, ספריי חידוש, סרום חידוש.
6.      סדרת Smooth Perfect- לשיער שקשה לשליטה וקשה לסירוק, הכוללת: שמפו, קונדישנר, מסכה, קרם ריכוך.
7.      סדרת Hair Activator- לשיער דליל, הכוללת: שמפו, טוניק מחזק, סרום.


"גיבורי" טיפוח שיער חדשים

במסגרת ההשקה מחדש, פיתחה "שוורצקופף פרופשיונל" 10 מוצרים עתירי ביצועים חדשים, שהם גיבורי קו המוצרים של BC Hairtherapy:


  1. שמפו להזנה עמוקה, בסדרת "ריפייר רסקיו"-Repair Rescue Deep Nourishing Shampoo  - מספק התחדשות עמוקה וארוכת טווח של השיער, החל מהחפיפה הראשונה. (מחיר- 86 ₪ ל- 250 מ"ל)
  2. מסכה להזנה עמוקה, בסדרת "ריפייר רסקיו"- Repair Rescue Deep Nourishing Treatment- מספקת את התיקון העמוק האולטימטיבי,  גם עבור שיער יבש ופגום ביותר. (מחיר-98 ₪ ל- 200 מ"ל)
  3. סרום לברק, בסדרת "קולור פריז"-Color Freeze Gloss Serum  - מגן על השיער מפני שבירה ומוסיף ברק דמוי ראי. יש למרוח שכבה דקה על השיער לכל אורכו מבלי לשטוף. (מחיר-78 ₪ ל- 100 מ"ל)
  4. קרם יופי "מיוסטר קיק"- BC Moisture Kick Beauty Balm  - קרם לחות מגן ומייפה,  המעניק לשיער ברק יפה ובריא למראה. הקרם הינו ללא שטיפה (מחיר- 78 ₪ ל- 150 מ"ל)
  5. מוצר חדש נוסף הוא- מסכת "מויסטר קיק"- Moisture Kick Treatment- טיפול במסכה זו מסייעת לשחרור קשרים ומעניקה לחות עמוקה לשיער. (מחיר- 98 ₪ ל- 200 מ"ל)
  6. ספריי "ווליום בוסט" לריענון יומיומי-Volume Boost Refresher  - התכשיר החדש מרענן את השיער ומעניק נפח מיידי לשיער דק וחלש, בין החפיפות.  מוצע באריזה נוחה של 100 מ"ל ומושלם לנסיעות. (מחיר- 78 ₪ ל- 100 מ"ל)
  7. גלו מוצר רב-תכליתי: סרום לחידוש, מסדרת "טיים ריסטור"-Time Restore Rejuvenating Serum - מעניק לשיער בוגר חוזק מחודש ומסייע לשיקום אלסטיות הקרקפת. ניתן לשימוש על שיער לח או יבש. (מחיר 78 ₪ ל- 30 מ"ל)
  8. ספריי חידוש, בסדרת "טיים ריסטור"- Time Restore Rejuvenating Spray  - ספריי דו-פאזי להתרת קשרים בשיער, מעניק לו אחיזה טבעית תוך השבת החוזק של שיער צעיר.  (מחיר-78 ₪ ל- 200 מ"ל)
  9. קרם לריכוך בסדרת "סמות' פרפקט"-Smooth Perfect Smoothing Cream  - מרכך שיער מקורזל למשך עד ארבעה ימים, תוך הזנה עמוקה של שיער הקשה לשליטה וקשה לסירוק. הוא מציע גם הגנה מיטבית מפני חום אף בעת שימוש במכשירי עיצוב שיער בחום קיצוני, והופך את השיער לקל יותר לסירוק. התוצאה- שיער קל יותר לעיצוב, רך ועם ברק בריא למראה.  (מחיר- 78 ₪ ל- 150 מ"ל)
  10. סרום לשיער דליל, בסדרת "הייר אקטיבייטור"-Activator Activating Serum  - מחזק את שורשי השיער לאחר שימוש במשך כשישה שבועות בלבד ומסייע למניעת נשירת שיער. (מחיר – 240 ₪ ל- 7* 10 מ"ל)


תכשיריBC Hairtherapy  לסלון לעיצוב שיער

מוצרים חדשניים וייעוץ מצוין בסלון לעיצוב שיער הם תנאי היסוד ל"תרבות טיפוח שיער" חדשה. "שוורצקופף פרופשיונל" פיתחה מגוון של טיפולי טיפוח שיער שונים הניתנים להתאמה על ידי מעצבי שיער לצרכים האישיים של לקוחותיהם:  תכשירי טיפול אקספרס (S- לשיקום אקספרס של 5 דקות), טיפול מהיר (M- לפעולה עמוקה ב-10 דקות בלבד) טיפול דלוקס (L- לטיפול ייסודי ומעולה במשך 20 דקות). טיפולים אלה מוצעים על פי החלטת הסלון לעיצוב שיער והצרכן הסופי. הטיפולים החדשים הניתנים להתאמה אישית בסלון לעיצוב שיער, מעניקים למעצבי שיער הזדמנות להפגין את מומחיותם, לבנות נאמנות לקוחות ולהפוך את תרבות טיפוח השיער החדשה לחלק מההצלחה ההולכת וגוברת של הסלון שלהם.  

מגוון תכשירי BC Hairtherapy  החדשים, לטיפול בסלוני עיצוב השיער כולל:

Power Protector- ספריי הגנה חדשני לשימור איכות שיער טבעי, לפני שירותים כימיים
ספרייPower Protector  מציע רמת הגנה יוצאת מהכלל ונעשה בו שימוש לפני כל טיפול כימי בשיער. הנוסחה החדשנית מאפשרת הגנה על איכות של שיער טבעי למשך עד 10 חפיפות לאחר צביעה, חמצון, יישור או סלסול תמידי. המטען האלקטרוסטאטי של השיער פוחת ומשטח השיער מוחלק - ליצירת ברק מדהים שנותר למשך עד שישה שבועות.  

Power Shots- שלושה סוגי תוספי טיפוח המעניקים "מנת כוח" לשיער
תכשיריPower Shots  החדשים שלBC Hairtherapy  זמינים בשלוש גרסאות המהוות "מנת כוח" לשיער, לפי סוג הטיפול בו מעוניינים: תוסף טיפוח לשיקום והזנה אינטנסיבית, תוסף טיפוח לרכות וריכוך אינטנסיביים ותוסף טיפוח לברק צבע עז והגנה. תכשירים אלה מאפשרים למעצבי שיער להשיג ביצועי טיפוח מעולים לפתרון בעיות בהתאמה אישית.  
תכשיריPower Shots  מעורבבים עם כל מרכך או מסכת שיער מסדרת מוצרי BC (בתוך 4 לחיצות משאבה של קונדישנר או מסכה) לשדרוג הביצועים בכל טיפול בסלון לעיצוב שיער.

Express Shot- טיפול מהיר לשיקום "אקספרס" של שיער פגום
תכשירExpress Shot  מעניק למעצבי שיער את האפשרות להציע ללקוחותיהם טיפול מהיר אך עתיר ביצועים ברמה יוצאת מהכלל לשיער פגום ושביר. מניחים את התכשיר ישירות לאחר החפיפה ובסיום הטיפול שוטפים שנית- לשיקום מהיר ויעיל של השיער.

Power Sealer- ספריי ייחודי לאיטום מרכיבי הטיפוח לתוך השיער ולהענקת ברק
תכשיר איטום השיער Power Sealer, ספריי לשימוש בלעדי בסלון לעיצוב שיער, משמש לאחר טיפול טכני לנעילת מרכיבי הטיפוח בתוך השיער ומעניק ברק נהדר מבלי להכביד על השיער.  זהו השלב הסופי בטיפול דלוקס (Deluxe Power Shot Therapy ) וניתן להשתמש בו על שיער לח או יבש. פיית הספריי אידיאלית לפיזור קל ואחיד על השיער.

סדרת מוצריBC Hairtherapy  החדשה זמינה בסלונים לעיצוב שיער השותפים של "שוורצקופף פרופשיונל".



למידע נוסף נא לבקר באתר www.schwarzkopf-professional.com או www.press.henkel.com


הנקל פועלת ברחבי העולם עם מותגים וטכנולוגיות מובילים בשלושה תחומים עסקיים:  מוצרי כביסה וטיפוח הבית, מוצרי יופי וטיפוח ודבקים וטכנולוגיות.  הנקל שנוסדה בשנת 1876, מובילה בשווקים ברחבי העולם של מוצרי צריכה ומוצרים תעשייתיים עם מותגים מפורסמים כפרסיל, שוורצקופף       ו-Loctite. הנקל מעסיקה מעל 47,000 איש ודיווחה על מכירות של 16,510 מיליון יורו ורווח תפעולי מתואם של 2,335 מיליון יורו בשנת הכספים 2012. מניות הבכורה של הנקל רשומות במדד הבורסה הגרמנית DAX  והחברה נכללת בדירוג Fortune Global 500.