יום שלישי, 18 בנובמבר 2014

אנה אוורס היא הפנים החדשות של מנגו הדוגמנית הגרמניה תככב בקמפיין אביב/קיץ 2015 של הרשת הספרדית

אנה אוורס היא הפנים החדשות של מנגו
הדוגמנית הגרמניה תככב בקמפיין אביב/קיץ 2015 של הרשת הספרדית


בגיל 21, הדוגמנית הגרמנייה אנה אוורס הספיקה להופיע תדיר על שערי מגזיני אופנה ומסלולי תצוגה בינלאומיים ואף לככב בקמפיינים פרסומיים של מותגי הוט קוטור מובילים.
הצילומים לקמפיין סתיו/חורץ 2015 של מנגו, בו מככבת הדוגמנית, התקיימו בניו יורק. צלם האופנה הידוע ג'וש אולינס היה אמון על הצילומי הקטלוג והמאפרת הידועה אסתר לנגהם הייתה אחראית על איפור ועיצוב השיער.
מנגו, אשר עבדה עם מספר רב של פנים מוכרות מאז ימיה הראשונים, הוסיפה את הדוגמנית הגרמנייה לרשימה של שיתופי הפעולה הכוללת את דריה ורבוי, מירנדה קר, פנלופה קרוז, מילה ג'ובוביץ', ליזי ג'אגר ואחרות.
לגבי שיתוף הפעולה עם מנגו ציינה הדוגמנית: "מאוד נהניתי על סט הצילומים בימים האחרונים. זו הייתה הפעם הראשונה שאני פוגשת את הצוות של מנגו ומאוד התרגשתי לקראת המאורע. שמחתי שהסטודיו היה בברוקלין, קרוב מאוד לאיפה שאני מתגוררת ואפילו יותר שימח אותי שהצלם היה ג'וש אולינס, איתו עבדתי בעבר. זה תמיד נעים להיות בסביבה של אנשים מוכרים."
על הקולקציה הוסיפה אוורס: " אהבתי שהקולקציה מושפעת משנות ה-70. אהבתי מראה הדנים ואת השמלה השחורה הקטנה. בנוסף, אהבתי מאוד את הסנדלים. בכנות, אני רוצה את הכל לעצמי. זו קולקציה מושלמת עבורי והיא מסמלת את מי שאני רוצה להיות. הכל מאוד קול, נשי ומודרני."
אוורס תופיע בקטלוג אביב/קיץ של החברה לשנת 2015 אשר יציג טרנדים שישלחו אותנו חזרה לשנות ה-70. הגזרות החדשות יכללו חליפות צמודות ומכנסי ברמודה לצד בלייזרים ארוכים בבדים כגון נאפה. בנוסף, הקולקציה תכלול קפטנים וחצאיות מידי שקופות בהשראה בוהמיינית עם לוק משוחרר ופריטים המשדרים רומנטיקה כדוגמת שמלות תחרה וקרושה לבנות. הצד האנרגטי ביותר של הקולקציה יכלול שימוש בגוונים וורודים, אדומים, כחולים וירוקים אשר יוסיפו מגע של פנטזיה לסריגים עם הדפסים משעשעים.