יום שני, 17 בנובמבר 2014

Schwarzkopf Professional מבית קונצרן הנקל משיקה את קולקצייתEssential Looks לסתיו-חורף 2014/15 וחושפת את המגמה הזוהרת- קולקציית Modern Glamour

Schwarzkopf Professional מבית קונצרן הנקל משיקה את קולקצייתEssential Looks  לסתיו-חורף 2014/15 וחושפת את המגמה הזוהרת-
קולקציית Modern Glamour
שלושה טרנדים מרהיבים, הומאז' לימי הוליווד הישנים: טרנד METAL CHICהשיק המטאלי, טרנד BOHO CURL – תלתלי בוהו, טרנד UNDONE GLAMOUR – ברק מרושל



בחיינו רוויי התקשורת, אנחנו מוצפים בזרם בלתי פוסק של מראות ומסרים, לכן חשוב ביותר למצוא מקור מוחלט של מומחיות. קולקציית Essential Looks (אסנטיאל לוקס) מבית Schwarzkopf Professional (שוורצקופף פרופשיונל) היא נכס כזה. מעוררת השראה, נגישה, מקיפה, וממוקדת ללא פשרות – זהו ה"תנ"ך" שמעצבי שיער בכל העולם לא יכולים בלעדיו.

עונה אחר עונה שואבים מעצבי Schwarzkopf Professional את השראתם ממסלולי תצוגות האופנה החשובים והגדולים בעולם, מאתרים מגמות-מפתח מתהוות ומציתים בעזרתן את דמיונו היוצר של כל מעצב שיער ברחבי העולם. בעונה זו, מגמה אחת משכה את תשומת ליבם של אנשי הצוות הקשובים תמיד, מראה שעוצב בידיהם של המון מעצבים בדרכים רבות ושונות – Modern Glamor (זוהר מודרני). זו מגמה וורסטילית וכובשת, שהיא חזרה עכשווית על מראה שהתקיים עוד מימי הוליווד הישנה, אך עודכנה כך שתתאים בדיוק לזמננו ותהיה רלוונטית לסתיו-חורף 2014/15.

הצוות הקריאטיבי של קולקציית Essential Looks זיקק את הקו המשותף למופעים האלה לשלושה טרנדים מובהקים, החולקים זה עם זה את הרוח של Modern Glamor. סטיב הוגן (Steve Hogan), הארט-דיירקטור של קולקציית Essential Looks מבית "שוורצקופף פרופשיונל", מתווה כיוונים שונים אלו: "Undone Glamour" (ברק מרושל) מבטא את הברק הייחודי של ימינו, זה מראה שיש בו רוח-חופשית,  בריז'יט ברדו-אית, של "הרגע קמתי מהמיטה" -  מראה שכל כולו תחושה, תנועה וטקסטורה עכשוויות וטבעיות לדור החדש. "Metal Chic" (שיק מטאלי) הוא מראה נועז המבוסס על טרנד הברק – עוצמתי, זורם, מוחשי למגע, וכולו אומר ניגודים. בעוד ש-"Boho Curl" (תלתלי בוהו – בוהמה) הוא קריאת כינוס לקראת סוג חדש של בוהמיות פראית, של נשים עצמאיות המצהירות הצהרות סגנון של עוצמה אינטואיטיבית."

שלושת הטרנדים החדשים בקולקציית Essential Looks לסתיו-חורף 2014/15
כמו בכל פעם, גם הפעם לקחה קולקציית "אסנטיאל לוקס" את האנרגיה הגולמית של שלוש המגמות הגלובליות הללו, ואילפו אותן כך שיתאימו לעבודה בסלוני עיצוב השיער ברחבי העולם-  במסגרת קולקציית Modern Glamour. כפי שיפורט למטה, כל תספורת וכל צבע מהווים חלק בלתי נפרד מהקו של המגמה כולה – שנפרש לכדי סדרה של מראות ייחודיים שאי אפשר לוותר עליהם:

METAL CHICהשיק המטאלי
הטרנד המוביל של העונה הוא המראה המטלי הסופר-לוהט עם נצנוץ ניכר של מצלצלים. בדים יוקרתיים וגוונים מתוחכמים של כסף מבריק, זהב, פיוטר, וורוד מוסיפים חותם של עוצמה למראה הגם-כך נועז הזה, בתערובת מוחשית למישוש של מרקמים וגימורים כולל רשת, פרווה סינטטית ופרוות שירלינג סינטטית גזורה.
קצוות מעוגלים ומעוצבים מאפיינים את הגזירה של התספורת, עם גווני מתכת רגועים המציעים את הבסיס המושלם להדגשות דרמטיות בצבעי כחול-נייבי בוהק ושוקולד עשיר. השימוש בטכניקת האור-צל יוצר נצנוץ ניגודי וגימור של ברק המעניק עומק אמיתי ועניין, הן בלוחיות צבע גרפיות קטנות והן בגדולות.



BOHO CURL תלתלי בוהו
ויוה בוהמיה! מראה זה, המשלב גווני שחור עשירים ואדום-מכבי-אש, הוא מחווה לשיק הרוקיסטי המתמרד, על שכבותיו הרבות ובדיו מרובי הטקסטורות, בעוד ששמלות-חולצה סקסיות וחליפות-מכנס מקטיפה בירוק-ברקת שואבות השראה משנות ה-70. המגמה מתאפיינת בהרבה תחרה רקומה ביד וקישוטי טלאי, שמדגישים את נושא המרקמים ומוסיפים מגע היפי רך לתחושת הוינטג' המודרני. 
השיער מתאפיין בחגיגה רבת נפח של תלתלים רכים וגדולים במראה כללי אסוף, עם קוים מעוגלים ודירוג עדין, המוחמאת על ידי טכניקת צביעה מומרת שמשתמשת בצבעים מקבוצת הזהובים והחומים ליצירת מראה סופי לא אחיד וטבעי.





UNDONE GLAMOUR – ברק מרושל
מסלולי תצוגות האופנה הרבו להציג בעונה זו זוהר ממותן, המגלם את תמצית הסגנון חסר המאמץ של תקופתנו. בין אם מדובר בסגנון מחויט, מקושט, מעוטר בנוצות, עם גימור פרווה או במרקמי בד שונים – הנושא המאחד במגמה זאת הוא "לעולם אל תתאמץ יותר מדי, אך תהיה כזה שלא יוכלו לעמוד בפניך", מה שאומר המון בטחון עצמי אפל ובוגר. צווארונים גבוהים ורוכסנים, מרקמים יוקרתיים והרבה עור גמיש מצטרפים יחד ליצירת מראה של פיתוי נונשלנטי.
השיער מעוצב באופן שלא-מנסה-להוכיח-כלום, ומאמץ גישה רפויה ומרושלת עם אורכי שיער מנוגדים ושכבות סתורות. טכניקת הצביעה בגוונים (Kiss Colour) יכולה לנוע בין העדין לנועז, ולשזור את שילובי הצבעים לאורך השערות בהמוני גוונים בהירים של שיער שטוף שמש החל מהגוונים הבלונדיניים וכלה בצבעי דבש וקרמל רכים, לקבלת רוח מודרנית אמיתית.

האנרגיה הייחודית המפעמת בטרנדים האלה מפעפעת גם בשאר הקולקציה, המציגה היצע חיוני של מוצרים פורצי דרך, מגלה פרופילים חדשים ומתבייתת על שוקי יעד חדשים ומלהיבים, מעוררי השראה ומתגמלים כאחד. Schwarzkopf Professional  עיצבו שירותים אקסקלוסיביים ומבצעים קמעונאיים ייחודיים, במיוחד כדי למשוך קבוצות-לקוחות חדשות בעלות פוטנציאל גבוה בתחום עיצוב השיער למבוגרים ולנשים – עם פתרונות-מספרה מותאמים אישית.

הדרכה הוליסטית וידידותית-למשתמש מציעה את המגמות החדשות ביותר, באמצעות טכניקות תספורת, צביעה ועיצוב חדשות, למינוף הידע והמיומנות של מעצבי שיער בכל הרמות. וכמו כן, כתמיד, כוללת הקולקציה החדשה חומרים מקיפים לקידום מכירות, המציגים תמונות מרהיבות שיקדמו את רמת המקצועיות לעיצוב סביבת המספרה.











תמונות ניתן למצוא בכתובת http://www.henkel.com/press


תאגיד הנקל (Henkel) פועל ברחבי העולם עם מותגים וטכנולוגיות מובילים בשלושה תחומים עסקיים:  מוצרי כביסה וטיפוח הבית, מוצרי יופי וטיפוח ודבקים וטכנולוגיות.  תאגיד הנקל, שנוסד בשנת 1876, מוביל בשווקים ברחבי העולם של מוצרי צריכה ומוצרים תעשייתיים עם מותגים מפורסמים כפרסיל, שוורצקופף  ו-Loctite. הנקל מעסיקה מעל 47,000 איש ודיווחה על מכירות של 16,510 מיליון יורו ורווח תפעולי מתואם של 2,335 מיליון יורו בשנת הכספים 2012. מניות הבכורה של הנקל רשומות במדד הבורסה הגרמנית DAX .