יום שלישי, 18 בנובמבר 2014

רשת נעלי גלי משיקה: קולקציית מגפיים ומגפונים לנשים לחורף 2015

רשת נעלי גלי משיקה:

  קולקציית מגפיים ומגפונים לנשים 
לחורף 2015





רשת נעלי גלי, משיקה את קולקציית המגפיים והמגפונים לחורף 2015, בהשראת הטרנדים המובילים בעולם האופנה, ביניהם: המראה הצבאי, מראה הבוקרים, מראה מגפי הרוכבים, המראה הקלאסי ועוד,  תוך כדי שימת דגש על איכויות ודיטיילים.

בקולקציה ניתן למצוא החל ממגפיים באורך ברך ועד מגפונים בגובה קרסול במראה קלאסי נקי, עם שרוכים או בלי, שטוחות או על עקבים, לצד מבחר רב של מגפיים ומגפונים,  המשלבים  אלמנטים אופנתיים כמו: פרוות, שרשראות, רוכסנים, קווילט, אבזמים, כיווצים, הדפסים, רצועות, גומי בצדדים ועוד.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא :

Young

קבוצת מגפונים במראה צעיר ואופנתי, המתאים לשימוש יומיומי של צעירות.

הקבוצה כוללת מגפונים עם כיווצים, תוספת פרוות, בטנות חורף משובצות וצבעוניות, אבזמים, תיקתקים, גומיות, צמות ועיטורים. המגפיים מוצעות בשלל גבהים ובצבעוניות של שחור, קאמל, אוף ווייט, חומים למיניהם ובורדו.

 רכיבה ובוקרים

קבוצה קלאסית המתאימה לכל אישה ומתאפיינת העונה גם בשילובים של חומרים חדשים, גימורים מעניינים, גומיות, אבזמים ייחודים ועוד, הלקוחים מעולם הרכיבה.

מגפוני הבוקרים מוצעים בגובה 3/4 או גבוה עד הברך עם סוליות ועקבים יציבים ונוחים. הצבעוניות חורפית וכוללת גווני חום ושחור.


 Army Look

קבוצה השואבת השראתה מעולם נעלי העבודה והפלדיום, עם השפעה של הטרנד הצבאי. הקבוצה כוללת מגפיים בשילובי שרוכים, פרוות, סריגים, דפוסים מנומרים, סוליות טרקטור וצבעוניות חורפית עשירה הכוללת:  צהובים, קאמל, אפורים ושחור.


פרוות וסריגים

קבוצת מגפיים ומגפונים לשימוש עירוני, המשלבת סריגים בסגנון גרביים סרוגות, וכן פרוות נעימות וחורפיות בהשראת עולם האגדות והפנטזיה. הנעליים במראה עכשווי, נעים ואוורירי, בצבעוניות של אפור, שחור, כחול, חאקי וחומים.

לבן אייס

טרנד שמקבל השראתו מהריי השלג. בקולקציה ניתן למצוא מגפיים בצבעי לבן אייס ובצבעי לבן, פנינה ואפור, בגמורים מבריקים למיניהם.

 Fashion sport

הטרנד הספורטיבי ממשיך ומקבל העונה פרשנות ייחודית. הקבוצה כוללת מגפיים עם דיטיילים הלקוחים מעולם נעלי הספורט, גימורי לאק, גוונים חזקים, שילוב שרוכים צבעוניים, סוליות לבנות ושילובי פרוות בגמורים.
  
המראה הגברי

קבוצת דגמים בלוק גברי בתוכם מגפי הצ'לסי המפורסמות במגוון צורות צבעים וסגנונות ביניהם: מגפי צ'לסי עם דפוס נחש, גימורים מבריקים, זמש, לצד המגפונים הקלאסיים.


טווח מחירים:

259.90 ₪ -  399.90 ₪

ועכשיו  המגפיים והמגפונים במבצע :  זוג שני ב 50% הנחה עד ה 30.11.14
(לא כולל האש פאפיס)


להשיג ברשת גלי