יום שישי, 7 בנובמבר 2014

השילוב הקלאסי בעולם הקולינארי: Nespresso והשף קונדיטור דודו אוטמזגין יוצאים בשיתוף פעולה לרגל השקת קפסולות בטעמים במהדורה מוגבלת וקינוחים ייחודיים במסגרת השת"פ: סדנאות קונדיטוריה ללא עלות שיועברו על ידי דודו אוטמזגין בשבוע האחרון של נובמבר, שילוב הקפה בקינוחים, ויחולקו מארזי קפה וקינוחים בפייסבוק





השילוב הקלאסי בעולם הקולינארי:
Nespresso והשף קונדיטור דודו אוטמזגין יוצאים בשיתוף פעולה לרגל השקת קפסולות בטעמים במהדורה מוגבלת וקינוחים ייחודיים
במסגרת השת"פ: סדנאות קונדיטוריה ללא עלות שיועברו על ידי דודו אוטמזגין בשבוע האחרון של נובמבר, שילוב הקפה בקינוחים, ויחולקו מארזי קפה וקינוחים בפייסבוק


Nespresso ישראל והשף קונדיטור דודו אוטמזגין יוצאים בשיתוף פעולה במהלך חודש נובמבר, לרגל השקת שלוש תערובות בטעמים חדשות של נספרסו.
הקינוחים האהובים על כולנו היוו את ההשראה ליצירת שלושת התערובות בטעמים החדשות של נספרסו אשר יושקו ב 10.11.14מעדן אגוזי לוז- ניחוחות אגוזי הלוז ומתקתקות הקרמל יוצרים תחושת פינוק אולטימטיבית. קרמבל תפוחים- ההרמוניה המאוזנת בין טעמי תפוח אפויים ונגיעות ביסקוויט מפורר מעוררים את הזיכרון של עוגת תפוחים אפויה טרייה וממכרת.פרלין שוקולד מנטה - הקלייה הריחנית עם הטעמים המענגים של שוקולד כהה ומנטה מרעננת הופכים לחוויה ייחודית לחיך אנין טעם.
לרגל ההשקה ובהשראתה, ייצר השף קונדיטור דודו אוטמזגין מתכוני קינוחים ועוגיות במהדורה מוגבלת שיוגשו בבוטיקים של נספרסו שיעוצבו במראה הפטיסרי הצרפתי (החל מה17.11).
לכבוד השקת שלושת התערובות בטעמים החדשות של נספרסו, יתקיימו בימים רביעי וחמישי, 26-27.11.14, סדנאות אפייה בחינם לקהל הרחב עם הקונדיטור דודו אוטמזגין, במסגרתאירוע השיא של שיתוף הפעולה, אשר ייערך בקניון רמת אביב. השדרה המרכזית בקניון תהפוך למשך יומיים ל"שאנז אליזה" ותקבל מראה צרפתי בהשראת בתי הקפה הפריזאים.
במקום יערכו טעימות של הקפה החדש של נספרסו וסדנאות הכנת קינוחים עם הקונדיטור דודו אוטמזגין. כל סדנא תימשך כשעה ותכלול הכנת הקינוחים הנבחרים ע"י דודו אוטמזגין, מתן הסברים מפורטים על הנעשה ועל ההשראה שיצרה את המתכון, תוך כדי שילוב קפה נספרסו ומתן טיפים לבאי הסדנא.
הכניסה והפעילות בשדרה הצרפתית של Nespresso בקניון רמת אביב היא ללא עלות.
ההשתתפות בסדנאות מותנית בהרשמה מראש בלבד. ההרשמה תפתח ב-19.11.14 באתר נספרסו.

שיתוף הפעולה גם יכלול פעילות דיגיטלית לחברי המועדון בלבד בפייסבוק, כאשר במשך 4 ימים יישלחו מארזי 3 קינוחים של אוטמזגין ושלושה שרוולי הקפה של נספרסו לכ-30 גולשים ביום.