יום שבת, 8 בנובמבר 2014

ג'ונסונס ® בייבי - מציגה שמפו קמומיל ללא דמעות

בהיותו חדש לעולם ועם כל-כך הרבה לקלוט, לא פלא שעיניו של התינוק פקוחות כל-כך הרבה! למעשה, אין זה בלתי רגיל עבור תינוקות שעיניהם פתוחות עד דקה אחת. לשם השוואה, מבוגרים יכולים להשאיר את עיניהם פקוחות רק עד 11 שניות.
הסיבה לכך היא שרפלקס המצמוץ אינו מפותח במלואו בעת הלידה. זו הסיבה שתינוקות לא מצטיינים בשמירה על לחות העיניים שלהם, או בהגנה עליהם מגופים זרים כמו אבק או חומרים מגרים אחרים.
תינוקות ממצמצים פחות ממבוגרים – רק 2-5 מצמוצים לדקה, בהשוואה ל-10-20 מצמוצים לדקה אצלנו המבוגרים. עם הגנה שמהווה 1/4 מההגנה שלנו, ג'ונסונס® בייבי מאמינה שרק תכשירי ניקוי שהולכים לפי תהליך הבדיקה בן ארבעת השלבים יכולים להתקרב לעיני התינוק!
הודות להבנה שלנו בנושא עיני התינוק, פיתחנו קווים מנחים קפדניים
ביותר על מנת להגן על עיני התינוק


שמחנו להתנסות בשמפו החדש של ג'ונסונס ® בייבי

סדרת המוצרים No more tears. נוסחת הפטנט הייחודית לג'ונסונס בייבי, "הקץ לדמעות", הפכה לסימן ההיכר הבולט ביותר של מוצרי הרחצה של החברה. סבונים וחומרי ניקוי חריפים מדי עלולים לגרות את עורו העדין של התינוק, ומצד שני – פליטות, הפרשות וזיעה עלולים לגרום גם הם לגירוי, ולכן פיתחה חברת אנד ג'ונסון מוצרים עדינים מספיק כדי להקטין את הסיכוי לגירוי, ויעילים מספיק כדי לנקות היטב את העור והשיער של התינוק. בין מוצרי הסדרה: אל סבון, חלב אמבט, סבון "לפני השינה", TOP TO TOE – תכשיר המשלב סבון ושמפו לתינוק, שמפו קמומיל, שמפו לבנדר והשמפו הקלאסי, הצהוב והמוכר של ג'ונסונ'ס בייבי.


החלטנו השבוע לבדוק יחד את השמפו קמומיל

המוכר ששנים נמכר בשוק ולא גורם לאדמומיות וגירוי בעור.

ההתנסות בוצעה עם עולל מתוק בן שנה ו-8.

שאוהב מאוד מקלחות אך מפחד מאוד מהאקט של
 שטיפת השיער.

יתרונות המוצר-
  • ריח השמפו מדהים! 
  • העולל לא בכה אפילו קמצוץ גם שהשמפו נגע בסמוך לעיניים.
  • תוספת קמומיל
  • חפיפת השיער והשטיפה הייתה קלה ונוחה.
  • הריח של השמפו נשאר ונדבק לאורך ימים לשיער.
  • השיער של הבייבי שלנו רך ונעים למגע ולליטופים של אמא.

אנחנו הינו שמחים לקבל שמפו עם משאבה, הבקבוק שקיבלנו היה נוח לשימוש אך החליק מעט,

משאבה הייתה מעניקה להורה שליטה טובה ונוחות בזמן המקלחת.



ג'ונסונס ® בייבי עזרה לטפל בכמיליארד תינוקות, ומבינה שבחירה במותג הנכון עבור עיניו העדינות של התינוק היא דבר חשוב מאוד עבור האם. זו הסיבה ג'ונסונס ® בייבי קבעה קווים מנחים קפדניים ביותר. כל המוצרים של 'הקץ לדמעות'® נבדקים ביסודיות וחייבים לעבור ארבעה שלבים לפני שמאפשרים לאם להשתמש בהם על התינוק שלה:
1. סקירה של הרכיבים והנוסחה
·        כל רכיב במרכיבים שלנו והנוסחה המשולבת עוברים הערכה קפדנית כדי לוודא שהם בטוחים
2. הערכה פרה-קלינית לבטיחות
·        קבוצות הבטיחות שלנו בוחנות באופן מקיף את המוצרים האלה במעבדה על מנת להבטיח שהם בטוחים.
3. בדיקות קליניות
·        למעלה מ-150 בדיקות מבוצעות על-ידי ועדה מוסמכת של רופאי עיניים
4. סקירה רפואית
·        אנו עורכים סקירה יסודית של כל הנתונים על מנת לוודא שישנה בטיחות לעיניים. ורק כאשר כל ארבעת השלבים האלה מתמלאים, המוצר מקבל את סימן האישור של 'הקץ לדמעות'®. שום מותג אחר לטיפול בתינוקות לא נושא את סימן 'הקץ לדמעות'®.
שמים עין על המתחרים שלנו
ג'ונסונס ® בייבי לא בודקת רק את המוצרים שלה עצמה, אלא גם שמה עין על המתחרים שלה! ג'ונסונס ® בייבי בדקה תכשירי ניקוי מתחרים לתינוקות לפי אותם קריטריונים שבודקים לפיהם את המוצרים של ג'ונסון אנד ג'ונסון 'הקץ לדמעות'®. רוב המוצרים המתחרים המובילים האלה לא עמדו בקריטריונים שלנו של 'הקץ לדמעות'®, ולכן הם לא עומדים בתקן העיניים העדין של ג'ונסונס ®בייבי. רוב המתחרים האלה טוענים שהמוצרים שלהם "עדינים לעיניים", "לא מגרים את העיניים", ובמקרים מסוימים שהם "מתאימים מגיל לידה".
(עמוד אחורי)


50 שנה של 'הקץ לדמעות' זה כבר 55 שנה
·        1953 – השמפו הראשון שלנו לתינוקות מושק בארה"ב – זוהי לידתו של השמפו לתינוקות המקורי של ג'ונסון®
·        1954 – השימוש הראשון בסלוגן "הקץ לדמעות מסבון בעיניים"
·        9 בינואר 1959 – נולד מה שידוע כעת בתור 'הקץ לדמעות'®, עם עיצוב הטיפה האדומה, והוטבע בגאווה על חזית השמפו לתינוקות של ג'ונסון®
·        1965 – הסימן המסחרי של 'הקץ לדמעות'® באנגלית (®NO MORE TEARS) נרשם ומוגן
·        היום – ניתן למצוא את הסימן המסחרי 'הקץ לדמעות'® על מוצרי התינוקות הבאים:


 העתיד של הטיפול בתינוקות
עם כל יום מגיעה ההזדמנות ללמוד משהו חדש, והמדענים בג'ונסון אנד ג'ונסון תמיד מחפשים דרכים לשפר ולפתח את בטיחות התכשירים שלהם. אם יש משהו חדש ללמוד, המדענים בג'ונסון אנד ג'ונסון ילמדו אותו, והאם ותינוקה יהיו הראשונים להפיק מכך תועלת.