יום שני, 17 בנובמבר 2014

תכירו מוצרים חדשים ומרעננים על המדף!

"קולומבוס" משיקה סדרת מוצרי מיקס פירות יבשים ואגוזים חדשה ומהפכנית תחת השם MixIN

בשלב הראשון יושקו שלושה מוצרים: מיקס פירות יבשים ואגוזים, מיקס פירות יבשים טרופיים ואגוזים ומיקס חמוציות צימוקים ואדממה
מהווה פתרון מושלם לנשנוש בין הארוחות, לנסיעות וטיולים, לפני אימון, כתוספת ליוגורט וכקינוח מתוק




חברת קולומבוס, המתמחה בייבוא ופיתוח מוצרי מזון, משיקה בימים אלו סדרת מוצרים מהפכנית שטרם נראתה על המדפים בישראל. MixIN – אריזות מיקס של פירות יבשים ואגוזים באריזות אישיות טעימות, מאוזנות ומזינות. סדרת המוצרים החדשה מהווה את הבשורה החדשה לשוחרי הבריאות, ספורטאים ולטבעונים. לדברי גדי אפרתי, מפתח סדרת המוצרים, "המוצרים מתאימים לספורטאים, כארוחת ביניים ונשנוש על הדרך, בין הארוחות, כתוספת ליוגורט, האריזה נוחה לטיולים, ללימודים ולכל התנהלות באורך חיים פעיל ואינטנסיבי".
היום קמתי בבוקר וחשבתי לתומי מה אני שוב אקח סנביץ מלחם קל וממרח לעבודה?
אני שומרת על המשקל וחשוב לי הגיוון.
אז החלטתי שאני לוקחת לי יוגורט ושקית מיקס חמוציות צימוקים ואדממה,
הטעם מושלם האמת שאותי זה השביע יותר מפרוסה בבוקר.
היה מתוק, משביע וטעים להפליא.
סדרת מוצרי MixIN החדשה, תכיל בשלב הראשון שלושה מוצרים: מיקסאין פירות יבשים ואגוזים, מיקסאין פירות יבשים טרופיים ואגוזים ומיקסאין חמוציות צימוקים ואדממה. כל אריזה במשקל של 30 גרם ועד 100 קלוריות.
גדי אפרתי, התייחס למהלך הפיתוח ואמר: " MixIN מביאה בשורה חדשה שטרם נראתה על המדף בתחום הפירות היבשים והאגוזים. לראשונה משולבים אלו באלו יחד באריזה אישית, כשכל המוצרים הותאמו בגודלם וחיתוכם במטרה לתת לצרכן נעימות של אכילה עדינה ועיכול מהיר לגוף האדם. כל מוצר הותאם לרמה של שילוב הטעמים ובוצעו סקרים סנסוריים ושילוב הרכיבים במנה ובמינונם, פופולאריות בקרב הנשאלים על הגיוון, טעמים וכו'".
אפרתי אף  התייחס לשילוב בין הטעמים בכל מוצר ואמר: "במיקס פירות יבשים טרופיים ואגוזים - ישנו שילוב  מעניין מאוד בין קוביות אקזוטיות של קיווי, פפאיה, אננס וקוקוס, כאשר הפקאן מאזן את רמת המתיקות. במיקס אגוזים  חווים את הגיוון של 4 סוגי אגוזים, בעוד האננס נותן מתיקות והחמוציות והצימוקים יוצרים סביבה נעימה בפה. מיקס חמוציות צימוקים ואדממה – המתיקות של צימוקים, החמיצות של חמוציות ואדממה, מעניקים קראנצ'יות נעימה מאד ומעבר לכך האדממה מאזנים היטב את הצימוקים והחמוציות.
על פי דיאטנית קלינית, המוצרים מהווים את הפתרון המושלם לנשנוש בין ארוחות, לנסיעות וטיולים, לפני אימון, כתוספת ליוגורט וכקינוח מזין. במקביל, סדרת המוצרים החדשה, הינה דלת נתרן, ללא כולסטרול וללא שומן טרנס. בנוסף, המיקסאין עשירים באשלגן, מכילים ברזל, מגנזיום, אבץ, סידן וסיבים תזונתיים.
דודי לוי מנכ"ל קולומבוס: "לאחר ההצלחה עם סדרת החטיפים מהעולם 'טעימה מ...', החלטנו לצאת בסדרת מוצרים חדשים - מוצרי בריאות. מבחינתנו, אנו מביאים בשורה צרכנית מרשימה גם בזכות יכולות אירוז מתקדמות, ומאפשרים לצרכן ליהנות ממנות מדודות וטבעיות ככל שניתן, במגוון גדול ועם המון חדשנות. אנו כבר עובדים על פיתוח של מוצרים חדשים שיצטרפו בקרוב לסדרה".
מחיר מומלץ לצרכן: במבצע של 9.90 ₪ לאריזת חיסכון של שלישית מוצרים תימכר ברשת שופרסל במהלך חודש נובמבר.
המחיר לאחר מבצע: 12.90 ₪ לשלישיה מוצרים של 30 גרם כל אחד.  

כשר בכשרות הרבנות. 

חדש על המדף מ"עינת תעשיות מזון":
כריך במילוי פטריות ועדשים
"עינת תעשיות מזון" משיקה לראשונה כריך ללא חומרים מהחי, טעים לחיך במילוי פטריות ועדשים, המהווה פתרון זמין ומזין גם עבור אוכלוסיית הטבעונים בישראל

חברת "עינת תעשיות מזון" מקיבוץ עינת, המתמחה בייצור ושיווק כריכים וסלטים לחנויות הנוחות, משיקה לראשונה כריך ללא חומרים מהחי מתוצרתה - כריך במילוי פטריות ועדשים. הכריך החדש של עינת, יימכר בחנויות הנוחות ויהווה פתרון מזין וזמין גם עבור אוכלוסיית הטבעונים בישראל.
הכריך החדש של עינת, טעים ומזין, מכיל פטריות ובצל מטוגן מוקפצים ברוטב טריאקי, עם עדשים מבושלות וירקות טריים. הכריך נבדק ואושר על ידי עמותת הטבעונים בישראל ועליו יתנוסס לוגו עמותת מוצרי הטבעונות של "ויגן פרנדלי".
לטבעונים מוצר נהדר אני לא טבעונית אז אישית לא כל כך התחברתי.
לדברי ראובן וידה, טכנולוג המזון של עינת: "הכריך החדש מצטרף לסדרת הכריכים המשובחים של "עינת תעשיות מזון" ופיתוחו נובע מתוך רצון לתת מענה לצורך במזון נגיש וטעים גם לאוכלוסיית הטבעונים בישראל, ההולכת וגדלה מידי יום".
עינת תעשיות מזון הנה החברה המובילה בתחום ייצור כריכים בישראל. בבעלותה מפעל "סנאק טיים" המתמחה בייצור סלטים וארוחות מוכנות. החברה מקפידה על טיב מוצריה על ידי שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים ביותר, ייצור בתנאי סניטציה קפדניים, בקרת איכות גבוהה והפצה מצוננת, המבטיחים מוצרים איכותיים, בטוחים ומהנים לצרכנים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 22 ₪ (כ-27 ₪ בדיל ארוחה + שתיה).
כשר פרווה בהשגחת הרב י.בן דוד בארות יצחק.
להשיג ברשתות חנויות הנוחות ברחבי הארץ. 
"אחוה" מחזקת את קו עוגיות הפרמיום ומשיקה:
עוגיות שקדים פריכות
עוגיות השקדים טעימות להפליא, נימוחות ומכילות כמות עשירה של שקדים בכל עוגייה, המעניקים לה פריכות וטעם עשיר וביתי  
העוגיות החדשות מצטרפות לעוגיות הטחינה המוצלחות של אחוה ויימכרו במחיר שווה לכל נפש, 10 – 13 ₪ בלבד ובהכשר הבד"צ

חברת "אחוה", היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מוצר חדש נוסף בתחום עוגיות הפרמיום מתוצרתה: עוגיות שקדים עם 12% שקדים. העוגיות החדשות טעימות להפליא, נימוחות ובטעם עשיר וביתי. עוגיות השקדים מצטרפות לקו מוצרי המאפה פרימיום של אחוה שכוללים: עוגת בראוניס עם 20% שוקולד מריר, עוגת שוקולד צ'יפס עשירה עם 20% שוקוצ'יפס, עוגיות טחינה המכילות 18% טחינה גולמית ובקרוב יושקו עוגיות חדשות נוספות.
אצלי אחווה מככבת אנחנו מאוד אוהבים את הטחינה שלהם וכל מוצר שלהם שיוצא וכולל בתוכו שקדים או טחינה אנחנו אוהבים ומקבלים בהמון אהבה.
שמחתי לראות כי העוגיות לא עתירות בקלוריות, פריכות וממש לא מתוקות בדיוק כמו שאוהבים אצלי בבית.
יובל מלאך, מנהל השיווק של חברת "אחוה": "הייחודיות של העוגיות בכמות השקדים והטעם המשובח. מחיר המוצר יהיה זול במיוחד ביחס לרמת האיכות הגבוהה, במטרה להביא לצרכן מוצרי מאפה איכותיים במחיר שווה לכל נפש".
חברת אחוה הינה היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929. החברה מתמחה בייצור חלוה איכותית מסוגים שונים, טחינה גולמית, סדרת מוצרים אורגנים, סדרת מוצרים ללא סוכר, עוגות ומגוון מוצרי מאפה, חטיפי דגנים, תרכיזים לשתייה וממתקים.
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 10 – 13 ₪ לאריזת 300 גרם.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.