יום חמישי, 13 בנובמבר 2014

AHAVA מעבדות ים המלח משיקה
שמן מזין לגוף מצמחי מדבר PRECIOUS DESERT OIL
מסדרת DEADSEA PLANTS
 










נכון להיום, שמני גוף הם הבחירה המועדפת והאולטימטיבית על נשים באירופה ובארצות הברית לטיפוח עור הגוף .מגמה זו צוברת תאוצה גם בארצות נוספות בעולם. שמני הגוף נחשבים לטיפוח גוף יוקרתי, אפקטיבי ומענג במיוחד.

שמני גוף איכותיים מכילים ריכוז גבוה של מיצוי צמחים טבעיים לטיפול בצרכי עור שונים, כך שמספיקה כמות קטנה להשגת תוצאות מיידיות לאורך זמן. שמנים איכותיים אינם שמנוניים ודביקים. הם נספגים היטב בעור בתום המריחה והעיסוי, ומותירים אותו נינוח ורך במיוחד. תכונה זו מאפשרת לשמנים להתאים למרבית סוגי העור.

השמנים מתמזגים היטב עם השומן (הסבום) הטבעי שעל פני העור, ובכך מונעים את התנדפות הלחות מהעור לאורך זמן. העיסוי ומגע השמן עם העור , מסייע בהפגת מתחים, בהרגעה ובחיזוק החסם העורי, כנגד פגעי אקלים וסביבה. שמני גוף מומלצים ויעילים לשימוש בעיקר לאחר חשיפה לשמש (מזינים ואפילו משמרי שיזוף), באקלים יבש וקר , כמו גם לאחר מגע עם תנאי סביבה מאתגרים (כלור, מי מלח..)

AHAVA משיקה: שמן מזין לגוף מצמחי מדבר

ים המלח ממוקם באזור החם ביותר של מדבר יהודה .למרות היותו אזור צחיח וחם במיוחד ובעל סביבה מלוחה, ישנם צמחים שמצליחים לשרוד ואפילו לשגשג באזור זה. הצמחים החיים באזור, התאימו עצמם לאקלים היבש ולאדמה חרושת הסדקים כתוצאה ממחסור במים ןפיתחו סגולות מיוחדות המאפשרות להם לשרוד. בימי קדם חקרו  תושבי האזור את סגולות צמחי המדבר והיו רוקחים מהם תמציות טיפוליות לריפוי תסמיני עור שונים. בנוסף, היו מייצרים מהם שמני קודש ובשמים.
  
סוד הקסם של שמן הגוף החדש של AHAVA הינו השילוב של שמני המדבר מסביבת ים המלח, המחבר אותו באופן מושלם לפורטפוליו המוצרים של AHAVA, מותג הטיפוח המתמחה בחקר סביבת ים המלח לטובת טיפוח העור.

השמנים:
זקום מצרי (Balanites aegyptiaca) או בכינויו הנפוץ "תמר מדברי" – השמן מופק מפירות הזקום המצרי ונמנה בין השמנים הראשונים ששימשו לטיפוח העור משום סגולותיו המופלאות להגן על העור מפני נזקי השמש. מעניק לעור הזנה והרגעה מיידייםותומך בתהליכי חידוש העור.

שמן מור המכונה בתנ"ך "צרי גלעד" - צמח מקראי אגדי שגדל באזור ים המלחושימש כשמן קודש כמו גם לרקיחת בשמים. בעל תכונות אנטי אייג'ינג: מרכך את העור, מסייע בהגנת העור מפני הזדקנות מוקדמת,ובחיזוק ומיצוק העור.

שמן חוחבה -  מופק מזרעי החוחובה, השמן בעל הדמיון המושלם לסבום הטבעי של העור, מתאפיין במרקם קליל ולא שמנוני, המתמזג עם העור ונספג בו בקלות. משמש כמרכיב לחות אידיאלי התורם לרכות העור ולתחושת חלקות מענגת.

התועלות לעור
הרכב מנצח זה של תמציות צמחי מדבר, מעניק לעור לחות והזנה מיידיים, הגנה מפני השמש ומעטפת רכות המשיבים לו נוחות רוגע וזוהר, עם תחושה ענוגה וקטיפתית.

אופן השימוש: למרוח ולעסות על עור נקי, לאחר הרחצה, עד לספיגה מלאה.

סדרתDEADSEA PLANTS  של AHAVA כוללת: סורבה מלטף לגוף, קרם גוף ממצק, פילינג גוף אינטנסיבי, ועכשיו גם שמן מזין לגוף מצמחי מדבר.

מחיר 140 ₪, לתכולה של 100 מ"ל

ניתן להשיג ב: רשת חנויות AHAVA , דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון וחנויות נבחרות
למידע נוסף, בקרו באתר:
www.ahava.co.il  והצטרפו אלינו בפייסבוק

AHAVA מעבדות ים המלח נוסדה ב-1988, במטרה לחשוף את סודות החיוניות לעור של המינרלים מים המלח. בהיותה חברת הקוסמטיקה היחידה הממוקמת לחופי ים המלח, היא מיישמת גישה מדעית יחידה במינה בפעילות המחקר והפיתוח שלה מתוך מודעות לסביבה. במהלך השנים, הגיעה פעילות זו לשיאה בפיתוח סדרת מוצרים מעולים לטיפוח העור אשר זכו למוניטין עולמי בזכות יעילותם הגבוהה. AHAVA רוקחת את משאבי הטבע העשירים  של אזור זה תוך הקפדה על תקנים בינלאומיים מוכרים.