יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

בייביביס. כי כל הורה רוצה לוודא שהבייבי שלו אוכל נבון






בייביביס. כי כל הורה רוצה לוודא
שהבייבי שלו אוכל נבון




 בייביביס חטיף אורז אפוי לתינוקות ופעוטות,הנו חטיף מזין ובריא המותאם לשלבי ההתפתחות שלהתינוק. מומלץ לתינוקות מגיל 6 חודשים ומעלה, היושבים בכוחות עצמם ואוכלים מגוון מזונות מוצקים. החטיף בעל מרקם הנמס בפה, אינו מלכלך וצורתו מתאימה לאחיזה ע"י התינוק.
תינוק שמגיע לגיל 6 חודשים ומעלה... מתחיל בתהליך הטעימות ע"פ המלצות משרד הבריאות והנחיות טיפת חלב.
אני זוכרת ששאלתי את אחות טיפת החלב מה אני יכולה להוסיף לפירות בבוקר שהמסה תהייה יותר גדושה וטעימה.
היא סיפרה לי על בייבי ביס, אני זוכרת שהייתי מאוד סקפטית שחטיף האורז יוסיף משהו לארוחת הפירות.
אבל ההצלחה הייתה מעולה.
הבייבי שלי נהנה מאוד גם להחזיק את חטיף האורז של בייביביס ביד ולמצוץ אותו עד שהיה נמס בפה.
וגם הוא אהב מאוד שהייתי מכניסה לו את בייבי ביס לארוחת הזפירות בבוקר.
אצלנו מאוד אהבו בבית את בייבי ביס גם הגדולה שלי שכבר היום בת - 5 וגם הקטנטן.
מומלץ בחום- עולמה של רויטל.



החטיף אידיאלי לטיפוח הרגלי אכילה נבונה לתינוק המתפתח
מגיע במבחר טעמים: גזר | טבעי | ירקות | בננה.

24 יח'באריזות זוגיות לשמירת הטריות
  • עשוי מקמח אורז מובחר
  • נארז מיד לאחר האפייה
  • אהוב על פעוטות וילדים
  • רך וקל לנגיסה - נמס בפה
  • בעל יתרונות תזונתיים


בייבי ביס מיובא לישראל על ידי חברת "דנשר", חברה בעלת ניסיון רב של 50 שנים בשיווק, ייצור, מכירה והפצה של מגוון מוצרי מזון כגון MooiTusso, פופסטאר ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן לאריזה 50 גרם: 14.90  ₪
להשיג ברשתות המובחרות
לאחרונה התווספה לבייבי ביס כשרות מהודרת- "חתם סופר".