יום שבת, 1 בנובמבר 2014

תנובה משיקה קוטג' וגבינה לבנה האהובים בכל בית בישראל באריזה אישית של 125 גר'






קוטג' תנובה נולד בשנת 1962, והביא שינוי מהותי בקטגוריית הגבינות.

באותם ימים, הקוטג' היווה מוצר ייחודי שטרם נראה כמותו, אך ברבות השנים, הודות לטעמו האהוב, הפך למוצר מוביל עליו "גדלו" דורות שלמים ומשפחות רבות. מאז ועד היום, קרוב ל- 50 שנה, קוטג' תנובה מופיע בדרך קבע על השולחן כמעט בכל בית בישראל, והפך לגבינה הנמכרת ביותר בארץ.

התאמתו לטעם ולחיך הישראלי, כמו גם הזיכרונות שהוא מעורר אצל כולנו, הם שהפכו אותו להיות למושא געגועים בקרב ישראלים ששוהים בחו"ל, וחלק בלתי נפרד מהזהות הישראלית.






אני גאה לשתף אתכם בכך כי תנובה מציגה את הקוטג' והגבינה הלבנה האהובים והמוכרים בגירסא אישית של 125גרם.
לי זה ממש הסתדר, אני צורכת את הקופסא, הכמות מדודה וזה ממש נוח.
לא כבד לי לסחוב לעבודה, לא כואב לי הלב שאני זורקת חצי קופסא לפח.
מנה אישית לנשנוש בריא בין הארוחות או אפילו בגינה עם הילדים.
למוצרים יתרונות רבים.
הטעם- היחודי של קוטג' וגבינת תנובה שאין לו תחליף.
הגודל- אידאלי לדעתי במיוחד שאתה שומר על המשקל
 והכל צריך להיות מדוד.
החלבון שאני מוסיפה לגוף הוא בריא ואיכותי.
והנאה- צרופה!!!
עכשיו תורך הצרכן להתרווח בכיסא לפתוח גביע אישי וליהנות מגבינה וקוטג' תנובה רק שלך! מבלי לחלוק אותו עם אף אחד!
שהיה לנו בתאבון!