יום שישי, 7 בנובמבר 2014

אנג'לה טטרו, מעצבת שיער ושגרירה ב"שוורצקופף פרופשיונל" משיקה את קולקציית ימי הזוהר של שנות ה- 70! קולקציית מראות שיער מרהיבה, מלודרמטית ומלאת עומק, בהשראת רוח התקופה




אנג'לה טטרו, מעצבת שיער ושגרירה ב"שוורצקופף פרופשיונל" משיקה את קולקציית
ימי הזוהר של שנות ה- 70!

קולקציית מראות שיער מרהיבה, מלודרמטית ומלאת עומק, בהשראת רוח התקופה

החורף מביא איתו, פעמים רבות, תחושה של התכנסות, של צורך בחמימות ונוסך בנו מחשבות על נוסטלגיה וחזרה לילדות. החזרה לשנים קודמות והתרפקות על העבר מלווה אותנו לאורך חיינו... אנג'לה טטרו, מעצבת שיער ושגרירה ב"שוורצקופף פרופשיונל", התחברה לאותה תחושה ויצרה קולקציית מראות שיער חדשה, בהשראת ימי הזוהר של שנות ה- 70.

קולקציית מראות השיער, עוצבה בסגנון וינטג', שבא לידי ביטוי הן בעיצוב השיער, הן בלבוש והאקססוריז והן בתפאורה ובשילובי הפרחים שנבחרו להפקה. זוהי קולקציה המאפיינת את נשות הוליווד בימי הזוהר של אותן השנים, ומשלבת פריטים אותנטיים משנות ה-70 בשילוב אלמנטים חדשים מההווה.

עיצוב השיער שנבחר להפקה, כולל מחד מראות של שיער פזור וגולש של גלים מוברשים ושופעים עם הרבה תנועה וחופשיות, ומצד שני הקולקציה כוללת גם עיצובי שיער אסופים, המורמים כלפי מעלה בצורה מאוד ענוגה ונשית עם קריצה סקסית ולא מתאמצת.

מראה השיער שמתקבל הוא מאוד רומנטי, מלא עומק ותיאטרלי. גם הבדים שנבחרו להפקה הם רכים, ארוכים ומתענגים על הגוף, באופן המעניק לאישה את מלוא הנוחות והרוגע.

בכול אחת מהתסרוקות שעיצבה טטרו, ניתן להבחין בחותמת ידה. לדברי טטרו: "הקווים המיוחדים של עיצובי השיער שאני ויוצרת, נבחרים בכל תסרוקת שאני עושה, על מנת להבליט את תווי פניה של האישה. תווי פניה של הדוגמנית שבחרתי להפקה היו מושלמים לחזון שלי, והדמיון שלי הפליג בקלות לאי שם אל עבר שנות ה-70".

על מנת לעצב את שיערה של הדוגמנית, טטרו עשתה שימוש במוצרים הבאים, שלדבריה "אני לא יכולה בלעדיהם": ספריי ריענון "ווליום בוסט" להענקת נפח מיידי, מוס "סילואט סופר הולד" לאחיזה חזקה וספריי "סילואט גולד" לעיצוב עמיד וחזק לשיער עדין.

קרדיטים:
שיער- אנג'לה טטרו, מעצבת שיער ושגרירה ב"שוורצקופף פרופשיונל".
דוגמנית- קסניה איפטובה
צלם- דביר כחלון
סטיילינג- מזל חסון
לוקיישן- הגלריה של אלמוג