יום שישי, 7 בנובמבר 2014

שת re:bar משיקה בימים אלו קטגוריית משקאות בריאות חדשנית נטולת מוצרי חלב ומוצרים מן החי בשם re:veggi המיועדת גם לקהל הטבעוני ולרגישים ללקטוז


רשת  re:bar משיקה בימים אלו קטגוריית משקאות בריאות חדשנית נטולת מוצרי חלב ומוצרים מן החי בשם re:veggi המיועדת גם לקהל הטבעוני ולרגישים ללקטוז
סכום ההשקעה במהלך מוערך בכמאה אלף שקל





איתמר חפץ מנכ"ל הרשת מציין: "הצרכן הישראלי בשל לצרוך מוצרי מזון עם מרכיבים ייחודיים כחלק ממגמת הבריאות העולמית, הוא מחפש את המוצר הטוב מטבעו. לאחר תהליך ארוך ומורכב הצלחנו ליצור מוצר יוצא דופן בטעמו ואיכותו"
בתפריט (re:veggi) משקאות המשלבים בתוכם פירות וירקות יוצאי דופן כמו קייל, אבוקדו, משמש אוזבקי, פולי קקאו העשירים מאוד תזונתית
רשת משקאות הבריאות re:bar משיקה בימים אלו את תפריט משקאות חדש- re:veggi. התפריט החדש מהווה ביטוי לייחודיות של רשת re:bar ומחדד את הבידול שלה-  את החשיבה העמוקה על תפריט מוצרים בריאותי, טעים ומדויק. המשקאות על טהרת הפירות והירקות והוא מכיל מרכיבים כמו קייל, פולי קקאו ואבוקדו הידועים כעשירים מאוד מבחינה תזונתית.
סכום ההשקעה במהלך מוערך בכמאה אלף שקל, הכולל מחקרי שוק, מבחני טעימה, צוות מקצועי הכולל שף מוסמך, ייבוא חומרי גלם ייחודיים , הדרכות מקצועיות של כלל העובדים והזכיינים  וכיוצ'.
התפריט החדש  נטול מוצרי חלב ומוצרים מן החי, ובכך מתאים לאוכלוסיית הטבעונים והרגישים לחלב או לקטוז. כמות הקלוריות במשקאות פחותה יחסית ולכן מתאים לספורטאים, מוטי בריאות ושומרי משקל. המשקאות מותירים אחריהם תחושת שובע, ואנרגיה המשתחררת זמן מה לאחר השתייה.
חפץ מוסיף: "הצלחנו לכבוש את קהל מוטי הבריאות, הטבעונים ואת בני הנוער, בכוונתנו להרחיב את קהלי היעד. המגמה הבולטת ביותר בקרב הקהל הישראלי בשנים האחרונות, היא חיפוש אחר בריאות מונעת ולא בריאות מתקנת, הצרכן הישראלי מנסה לאזן בין אורח חיים בריא ובים הנאה וכיף, האתגר האמיתי היה היכולת לייצר בתפריט חוויה קולינרית איכותית.
התפריט החדש כולל שישה משקאות אשר יימכרו בטווחי מחירים של 20-27 שקלים, תלוי בגודל המשקה
 VEGGIקקאו – משקה חלב סויה בשילוב קקאו, פולי קקאו,נוגט ובננה.
טעמנו מהמשקה בסניף נס ציונה היה מרענן ופרשי, ונתן הרגשה מרעננת להמשך הסיבוב בקניון!
הטעמים החדשים מאפשרים גם לאנשים שרגישים לחלב לשלב משקאות על בסיס סויה ולהנות במיוחד!
VEGGI עוגת גזר- משקה גזר בשילוב בננה, צימוקים אורגניים, אגוזי פקאן, אפרסק, סילאן וקינמון.
VEGGI קייל- משקה חלב סויה, בשילוב הסופר פוד- קייל , אבוקדו, ענבים בננה וסילאן.
VEGGI אבוקדו – משקה תפוזים בשילוב אבוקדו, אננס, מנגו, חמוציות וסילאן
VEGGI אננס- תפוזים, אננס, קייל, בננה ונענע.

VEGGI משמש- תפוזים, משמש אוזבקי, מנגו, בננה, גרידת לימון 












יצא לנו עוד לטעום בסניף עזריאלי מתוך התפריט המגוון של REBAR משקה שאנחנו מאוד אוהבים אחרי אימון בחדר הכושר...
על בסיס טחינה גולמית, בננה ותמר... אחרי אימון מפרך והוצאת אנרגיה תמיד כיף לקבל בוסט מהמשקה של  REBAR.
אני רוצה לציין כי תמיד אני מקבלת המלצות מעולות לבחירת המשקאות או הפינוקים ע"י צוות.