יום שלישי, 29 בספטמבר 2015

מותג הלקים המקצועי essie professional משיק: 16 גוונים חדשים המצטרפים ל-55 הגוונים הקיימים באססי ג'ל

שיק מתמשך

מותג הלקים המקצועי essie professional
משיק:
16 גוונים חדשים
המצטרפים ל-55 הגוונים הקיימים באססי ג'ל

סגנון, אופנה ותחכום, הבלתי ניתנים לחיקוי  



טיפול ייחודי לציפורניים של צבע וטיפול - ג'ל לק לציפורניים בטכנולוגיית KERATIN-CARE המעניקה ברק וצבע במשך 14 ימים ומכבדת את הבריאות הטבעית של הציפורניים.



מותג הלקים המקצועי אססי פרופסיונל, מוביל את הטרנד הבולט בעולם היופי והטיפוח ומשיק 16 גוונים לוהטים של אססי ג'ל במכוני היופי המובילים.

בין הגוונים החדשים, ניתן למצוא את הצבעים המובילים לחורף 2015/16, ביניהם: skinny dipping, in my boyfriend jeans, lucky tuxe, so cocoa, twill seeker, cozy in my cashmere ועוד, לצד גווני כסף חדשים:  pile on the luxe ו-the awards go to ללוק ערב מסנוור.

שיק מתמשך – עמידות עם צבע וברק מושלמים - עתיד הצבע כבר כאן!



מותג הלקים המקצועי essie-gel, מציג מערכת ג'ל חדשה וייחודית, אשר תוכננה בכדי לכבד את הבריאות הטבעית של הציפורניים עם חומרים מזינים וחיוניים. נוסחה חדשנית הדואגת להשאיר את הציפורניים במצב חזק ובריא גם לאחר הסרת הג'ל, ומעניקה 14 ימים של צבע וברק מושלמים.

לאססי ג'ל טכנולוגיה בלעדית KERATIN CARE, המכילה פרו ויטמין B5 המרכך ומרגיע את הציפורן ומסייע בשמירה על בריאות הציפורניים. בנוסף, מכילה הטכנולוגיה נגזרת של ויטמין E נוגד חמצון המגן מפני רדיקלים חופשיים.

המותגessie , הנו אותוריטה מובילה בנושאי צבע ופיתח פלטת גוונים ייחודית של צבעי ג'ל, המציעים את הסגנון, האופנה והתחכום הבלתי ניתנים לחיקוי, עם 71 גוונים ייחודיים ואופנתיים, אשר בו בזמן גם מכבדים את הציפורניים.



ניתן להשיג במכוני יופי מקצועיים ונבחרים בישראל.
חפשו אותנו באינסטגרם: @essiepro_israel