יום שישי, 13 במרץ 2015

מגלים סקרנות עם ערוץ הופ! הערוץ המוביל בקרב ילדי הגן בעונה חדשה של רחוב סומסום 2015 החל מה- 15 במרץ 2015 בהופ! (ערוץ 82 ב"יס" וערוץ 77 ב"הוט")

מגלים סקרנות עם ערוץ הופ! הערוץ המוביל בקרב ילדי הגן
בעונה חדשה של רחוב סומסום 2015
החל מה- 15 במרץ  2015 בהופ! (ערוץ 82 ב"יס" וערוץ 77 ב"הוט")


העונה החדשה שצולמה במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים וביעוץ הצוות המדעי- חינוכי של המוזיאון, מעודדת סקרנות ולימוד חוויתי ומככבת בה, לצד החבובות המיתולוגיות, השחקנית והקומיקאית שני כהן, בתפקיד המדריכה איילת. לרגל השקת העונה החדשה יוכלו הילדים לפגוש את החבובות האהובות במתחם בו צולמה העונה במוזיאון המדע בירושלים, אשר יציע מגוון פעילויות מיוחדות של רחוב סומסום בדגש על סקרנות ומדע, בין התאריכים 12.3-16.5.2015
רחוב סומסום חוזרת בעונה ישראלית חדשה והפעם בדגש על חשיבותה של הסקרנות. סקרנותו הטבעית של הילד הינה כלי בהתפתחותו, כבר מגיל צעיר, להיות אדם לומד, סקרן ונלהב. בעידן הטכנולוגי הנוכחי סקרנות זו מהווה נכס מרכזי של הילד. העונה החדשה של רחוב סומסום מטפחת את הסקרנות הטבעית ומשלבת את הידע הנרכש בה עם חוויה רגשית.
בעונה החדשה מזמינים החברים מרחוב סומסום, את הצופים לביקור במוזיאון המדע בירושלים, שם הם חוקרים ומחפשים את התשובות למצבים מעניינים מחיי היומיום כמו הופעת צל, כדור שנתקע על עץ ולא מסכים לרדת, צפרדע שמסווה את עצמה ועוד. בעזרתה של השחקנית והקומיקאית שני כהן, המגלמת את המדריכה איילת, הילדים  לומדים באופן חוויתי  על מצבי צבירה, אור וצל, הסוואה בטבע, תכנון ובנייה, גלגלים ועוד תופעות רבות ובעיקר שואלים שאלות ומוצאים תשובות. 
בפרקים אחרים מבקרים מחבוב, אביגייל ואלמו במעבדה של ד"ר ליעד מודריק ולומדים ממנה ומחבריה על תופעות פיזיולוגיות ומושגים שונים.
השחקנית, הקומיקאית והמדבבת שני כהן, המוכרת לכולנו ממגוון של מחזות זמר בתיאטרון ומהסדרות "רק בישראל", "אמאל'ה", "שבוע סוף" וכמובן "ארץ נהדרת", חוזרת לרחוב סומסום לאחר שבתחילת דרכה הפעילה ודובבה את החבובה אביגייל.
אורחת נוספת בסדרה הינה ד"ר ליעד מודריק אשת רדיו וטלוויזיה שבין היתר הגישה בגלי צה"ל תכניות לצידם של גורי אלפי ופרופ' מיכאל הר סגור. מודריק היא דוקטור למדעי המוח ולפילוסופיה המתמחה  בחקר המודעות. את הפוסט-דוקטורט עשתה במכון הטכנולוגי של קליפורניה, וכיום משמשת כחברת סגל בבית-הספר למדעי הפסיכולוגיה, אוניברסיטת תל אביב.  
העונה החדשה של רחוב סומסום, העולה ב-15.3.15 בערוץ 77 בHOT ובערוץ 82 בyes  כוללת 29 פרקים במסגרתם נחשפים הילדים לחידות, ניסויים ומילות היום – החברים מרחוב סומסום, יחד עם איילת (שני כהן) וילדים אורחים, לומדים להכיר מילים חדשות בתחום המדע והטכנולוגיה, לענות על חידות בנושא בעלי חיים ולערוך ניסויים  שאפשר אחר כך לשחזר בבית.




הילדים מוזמנים לחוות את העונה החדשה במגוון ערוצים: בטלוויזיה ב-HOT ו-yes,
באתר הופ! www.hop.co.il  שיעלה מיניסייט ייעודי של רחוב סומסום אשר יכלול תכנים, משחקים וחידות שקשורות למדע וטכנולוגיה; ובמוזיאון המדע ע"'ש בלומפילד בירושלים שמארח החל מה-12.3 ועד ה-16.5 את רחוב סומסום ומציע מגוון פעילויות מהנות לכל בני המשפחה ביניהן סט רחוב סומסום המזמין את צופי הופ! לבקר ולהצטלם בסט של הרחוב עם אביגיל, אלמו ומחבוב.
עד סוף חודש מרץ 2015 ניתן יהיה לפגוש את החברים מרחוב סומסום עצמם, בדמות בובות הגוף. בכל יום ניתן לצאת לסיור עצמאי בין המוצגים שצולמו לעונה החדשה וממש כמו בתוכנית בערוצי הופ! להתנסות בחוויה משפחתית מרתקת המשפרת ומעודדת חשיבה ועבודת צוות.
למידע נוסף על אירוע רחוב סומסום במוזיאון המדע בירושלים בקרו ב

בין התאריכים 15.3 – 28.3 יעלה בערוץ הופ! בטלוויזיה, באתר הופ! באינטרנט ובעמוד הופ! בפייסבוק פרומו שיזמין את הצופים לצלם את הצל שלהם, להעלות את התמונה לאתר הופ! ולזכות בכרטיסים חינם למוזיאון המדע ע"ש בלומפילד, ירושלים
כמו בעונות הקודמות ובהתאם למדיניות הכוללת של הופ! לצד החשיפה של הילדים לתחומי דעת חדשים מוצגת בסדרה קהילה מגוונת של מבוגרים וילדים לרבות ילדים עם צרכים מיוחדים שבאים לידי ביטוי באמצעות סיוון חבובה בכסא גלגלים

שחקנים: שני כהן, ד"ר ליעד מודריק, גוני פז (אביגיל), אריאל דורון (אלמו), יוסוף סוויד (מחבוב), אפרת גונן (סיוון)
הסדרה הופקה בשיתוף פעולה וכקופרודוקציה עם עמותת Sesame Workshop האמריקאית ובתמיכת קרן אריסון.
 צוות הפיתוח החינוכי של הסדרה:
יועצת מדעית: ד"ר דיאנה אלדרוקי פינוס, מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים
יועצת חינוכית: שירה אקרמן שמחוביץ
יועץ פסיכולוגי: אבי בקר
במאי: אהרון קפלן
 תסריטאים: שחר סיטנר, דנה שץ, איתי מאירסון
עורכת הסדרה : עלמה גניהר
מפיקה: איילת אזולאי  מפיק ראשי: גיל אלון
סמנכ"ל תוכן קבוצת  הופ!: מיכל בוטל
                                                
ערוץ הופ! הינו הערוץ המוביל והמוערך לילד הגן בישראל. הערוץ מיועד לילדים בגילאי שנתיים עד שמונה. בסביבה נקיה מפרסומות, תכנים אלימים ולא הולמים לגיל הצופים, מגיש הערוץ  תמהיל משובח של המיטב מתוכניות הבינלאומיות יחד עם תכניות מקור רבות המשקפות  באופן אותנטי את שגרת הילד והמשפחה בישראל. הערוץ מגיע לכמיליון וחצי משקי בית בישראל באמצעות חבילות הבסיס של הוט וייס.  תכני קבוצת הופ! זמינים גם במגוון ערוצי מדיה הדיגיטלית: אתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל שכוללות תכני וידאו ומשחקים חינוכיים, ערוצי יוטיוב ושירותי