יום שני, 12 בדצמבר 2016

משהו חדש קורה בדואר ישראל




לא פעם בשנים האחרונות הייתי מגיעה לדואר ישראל.
וממתינה הרבה זמן לקבל חבילה מהארץ או מחו"ל.
אני חייבת לציין ולשבח את מערך הדואר בשנה האחרונה.
בנס ציונה העיר שבה אני מתגוררת הקימו הרבה יחידות דואר אשר מספקות 
מרכזי חלוקה לחבילות דואר ומכתבים רשומים.
אני מקבלת סמס מרשות הדואר.
בהודעה שמצורפת, אני מקבלת מס' מקוצר לאיתור חבילה או דואר.
איתו אני נגשת למרכז החלוקה החביב, מוסרת את המספר ומקבלת את החבילה ביעילות רבה וכמעט ממש תמיד ללא המתנה.
מרכז החלוקה עובד בשעות נוחות מאוד וגם אנשים שעובדים בשעות לא סבירות מספיקים לאיסוף את הדואר והחבילות שלהם.
בתור צרכנית קבועה של שופינג בחו"ל אני שמחה לקבל את ההודעה המשמחת שהחבילה שלי הגיעה.
אני רוצה לשתף אתכם בשירותים נוספים שכדאי לנצל ברשות הדואר.


שעות פעילות ארוכות: בסניף שופרסל בעיר שאני מתגוררת בה, נס ציונה, החלוקת דואר בשופרסל השכונתי היא עד 22:00 בלילה.


הזמנת תור באפליקציה: תהליך הזמנת התור באפליקציה/ באתר הדואר וספר שבזכות האפליקציה הזמנת תור מראש לשעה שנוחה לך וכך הצלחת לדלג על התור וחסכת את זמן ההמתנה.

קבלת חבילה באמצעות הודעת SMS


קבלת חבילות במרכזי חלוקה זה הדבר הכי טוב שדואר ישראל יכלו לעשות עבורנו הצרכנים, מקצר את הממתנה, השירות שאני מקבלת מאבי מנהל המכולת שבה אני מקבלת את החבילות, הוא שירות נעים, יעיל ומהיר.
אני מאוד מרוצה!




עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!