יום שני, 29 ביוני 2015

השקת תפריט הקיץ במסעדת "בר גיורא" בתל אביב



השקת תפריט הקיץ במסעדת
"בר גיורא" בתל אביב


אני רוצה לשתף אתכם קוראיי - בפינת חמד מדהימה ורומנטית במרכז תל אביב בצמוד לדיזנגוף סנטר. שם נמצא לו בית קפה מופלא עם אווירה מושלמת, שלווה ואינטימיות.

האווירה של העצים הפורחים, המנורות הקטנטנות התלויות מעל הראש, והנרות על השולחן, משדרות וייב שונה.

אני ובן זוגי נהיננו מאוד מהאוויר הפתוח והיופי של המסעדה בר גיורא.
נהנינו מהמנות המגוונות, הטריות, היחודיות והקסם בכל מנה.

אני תמיד נהנית לראות מגוון של אוכלוסיה שמארחת המסעדה, במקום ראיתי זוגות צעירים בדייט, משפחות עם ילדים, וגם לא מעט זוגות בגיל הזהב שנהנו להפליא מהאוירה והמנות שיש למסעדה בר גיורא להציע לאורח.


המנות הראשונות היו נפלאות.


פטה כבד עוף - מוגש לצד צנימים וקונפיטורת דלעת  ביתית.


מנת הכבד קצוץ והדלעת המקורמלת הייתה הפתעה השילוב בין השניים יוצא מן הכלל וטעים להפליא.

סלט אפעת - גבינת עיזים, עליי בייבי, בזיליקום, צנונית, עגבניות שרי, נבטים סינים וקולורבי בוינגרייט בלסמי בעיטור חמוציות וקריספי בטטה.
הסלט שהוגש היה ברוטב מתקתק חסה, עלים ירוקים וציפס בטטה - תוצאה חגיגית של סלט מיוחד וטעים.

פטריות וכרובית בוויינשטפן - פטריות שמפיניון וכרובית מטוגנות בבלילת בצק בירה פריך, מוגש בליווי ספייסי מיונז וטריאקי-צ׳ילי.
המנה הנוספת של שטעמנו הייתה מנה של כרובית ופטריות בציפוי קריספי של בלילה קריספית ובירה.

כל זה בשילוב שתייה חריפה -רום ספייסי מנוער עם מיץ לימון קרם דה קסיס ליקר ליצ'י ותרכיז ווניל מלווה בפירות יער+ שיכר עדין של סיידר תפוחים .  
 Levanim 2014- יין לבן יבש מיקב עמק יזרעאל ממסך שלושה זנים : שרדונה, קולומברד עם נגיעה של גוורצטרמינר.

המנות העיקריות הפתיעו לא פחות



מיני הבורגר -  בשר בקר טרי טחון במקום, ממולא בגבינת עיזים או אמנטל.
המבורגר רך עסיסי וטעמו משתבך בכל ביס.

פילה סלמון-  צלוי בגריל, בליווי איולי בזיליקום ופיצוחים,מוגש על פירה, בליווי סלט הבית.
הסלמון היה טרי, השילוב של הפיצוחים עם הרוטב המיוחד היה נפלא. זו המנה שאני הכי אהבתי מהתפריט החדש.




קינחנו בקינוח מושחת, אפוי במקום שנתן סיום מתוק ונפלא לערב קולנרי נעים להפליא:
פיטר לוגר קוקי - עוגת שוקולד צ׳יפס העשויה במקום,מוגשת עם כדור גלידה וניל ורוטב שוקולד.


בר גיורא, פינת החמד הירוקה הזו במרכז תל אביב, נמצאת שם תמיד, כמו חבר טוב, תמיד שם עם ארוחת בוקר מפנקת, אוכל טעים בצהריים ולוקיישן מושלם לדייט או לבילוי מדליק עם חברים. תמיד מוכן לקבל אותך בחיוך נעים ואוכל טעים.

המסעדה והבר ששמה נגזר מהמיקום שלה, היא קודם כל מסעדה שכונתית הקיימת כבר 16 שנה, מארחת בשמחה וכעניין שבשגרה את תושבי השכונה. כל זה לא ממש צריך להפריע לכם,
גם אם אתם לא דיירי האזור.

בר גיורא המסעדה מורכבת מחללים שונים: המרפסת בחוץ, אזור הבר, מרתף ההופעות כך שלא תרגישו חלילה שלא בנוח. וחדר VIP לארועים. כמובן שיש חניה בשפע בחניון לב דיזנגוף.

לחובבי האלכוהול שבינינו, לבר גיורא בר משקאות גדול ועשיר עם חלל המייצר
אווירה חמימה, רומנטית וסקסית.

החלל החיצוני קרי המרפסת, ישמש לוקיישן מושלם לדייט או ארוחה באווירה רגוע ומפנקת: מרפסת גדולה וירוקה, רצפת דק ושלל מקומות ישיבה המאפשרים אינטימיות כמעט מושלמת למשך הבילוי.
עיון קצר בתפריט מגלה שלל מאכלים המותאמים לחיך שלנו: סלטים, פסטות וכריכים, המבורגרים אמריקאיים, סטייקים משובחים ומבחר מנות דגים, ביניהן המבורגר סלמון וטונה אדומה.
מנות מעניינות כמות טרטר בורי על מצע גוואקמולי וצ’ילי בהגשה מעניינת בכוס מרטיני, נשיקה ממאור – פרגית מוגשת בתוך קן העשוי מאטריות קדאיף פריכות, המבורגר טונה אדומה בלחמנייה מתקתקה ומיוחדת שנאפתה במיוחד למנה זו, המבורגר סלמון ששוחה נגד הזרם ועוד מנות מפתיעות.
הטריות מורגשת בכל ביס והמנות יפות ונדיבות.

בר גיורא מציע לאורחים שלנו הצעה אטרקטיבית מאוד: חגיגה אינטימית בלב ליבה של תל-אביב בחדר אירועים פרטי וגדול, אוכל טעים וביתי והקפדה על הפרטים הקטנים כמו השירות, האווירה, המוסיקה. אנשים שבאים אלינו לחגוג אלו אנשים שאוהבים את החיים, אוהבים לאכול ואוהבים את תל-אביב. כל אורח שלנו זוכה לטיפול אישי ולהתאמה אישית של הצרכים שלו לאירוע, במידת הצורך וכל לקוח יוצא מרוצה. אם יש לכם אירוע בקרוב בבר גיורא יש חלל המיועד רק לאירועים ומארח כמעט מדי יום אירועים שונים ומגוונים החל מאירועי חברה מעונבים וכלה במסיבות צעירים פרועות, ערבי קריוקי, ימי הולדת ועוד. המקום יכול להכיל עד 50 אנשים בישיבה וכמעט 90 איש בעמידה כאשר האוכל מוגש בסגנון בופה ו/גם מלצרים מסתובבים אם רק תרצו. התפריט באירועים נגזר מתפריט המסעדה, כל אירוע נתפר לפי המידות שלכם ובהתאם כמובן לתקציב. חדר האירועים במידה ותהיתם, מאובזר בכל מה שצריך כולל מסך ומקרן, מערכת הגברה נפרדת ושירותים צמודים



עם פתיחתו הרשמית של הקיץ, אנו נרגשים להזמינכם לטעום, להתרשם ולהינות
מהחידושים במסעדת בר גיורא.
חלק מהמנות המוגשות באירוע הן:
פטה כבד עוף בליווי קונפיטורת דלעת צ'ילי מדהים, כמו כן האורחים יהנו גם ממנת פתיחה טבעונית וטעימה של פטריות וכרובית בויינשטפן.
בגזרת העיקריות יטעמו האורחים מהמיני המבורגר הפתעה הכי טוב בעיר- המבורגר מבשר בקר טחון במקום ממולא בגבינת עיזים או אמנטל, וגם מסלט האפעת המיוחד. (גם סלט זה מגיע בורסייה טבעונית)
ובל נשכח את הקינוח האגדי והייחודי לבית בר גיורא, אותו קינוח שיובא למקום ע"י הבעלים, הוגו ועמנואל ג'ורלט- עוגת שוקולד צ'יפס הנאפית במקום ומעליה יושב כדור גלידה וניל עם רוטב שוקולד, פשוט תענוג.
הבר גיורא פועל מאז שנת 1999 ולראשונה מאז פתיחתו הוסרה הסככה מעל הגינה הראשית וניתן לשבת ולהינות מאוכל טוב ואוירה נהדרת תחת כיפת השמיים בכל שעות היום, הערב וגם הלילה.
מסעדת הבר גיורא מוכנה לכל אתגר קולינרי כך שכל אחד יוכל למצוא לו מקום אצלינו, החל מהקרניבורים המושבעים ועד לטבעוניים, מהפרלמנט המבוגר של שישי בבוקר ועד לילדים בחופשת הקיץ.
מזמינים אתכם לבוא ופשוט להינות!



בר גיורא, בר גיורא 4, פינת דיזנגוף סנטר, תל אביב.


03-620-4880