יום ראשון, 14 ביוני 2015

פיליפס אוונט מציגה את הפתרון לשתייה עצמאית ללא טפטופים. סדרת כוסות מעבר מעוצבות לפעוטות מגיל 6 חודשים ומעלה.


כיצד תלמדו את התינוק שלכם לשתות לבד מבלי להירטב ולהתלכלך?
פיליפס אוונט מציגה את הפתרון לשתייה עצמאית ללא טפטופים. סדרת כוסות מעבר מעוצבות לפעוטות מגיל 6 חודשים ומעלה.





הצפייה בתינוקך הרך גדל ומתפתח לאדם עצמאי, היא אחד הדברים המרגשים ביותר בהורות.
הורים היום, יותר מאי פעם, משקיעים זמן ומאמצים במציאת דרכים מגוונות לייצר לילדם גירויים ופעילויות שיתרמו להתפתחותו. אחד התחומים שמעסיקים אותנו הכי הרבה כהורים במיוחד בשנת חייו הראשונה של התינוק הוא פיתוח של הרגלי תזונה בריאים ואכילה עצמאית. מחקרים מראים כי פעולת שתייה עצמאית המצריכה שאיבת הנוזל באמצעות פייה או קשית, תורמת לחיזוק שרירי הפה והלסת ובכך מסייעת לפעוט לפתח את כישורי הבליעה שלו ואף מסייעת בהתפתחות מיומנות הדיבור.
אני חייבת להודות שהבן שלי מאוד אוהב לשתות מכוס מעבר.
הוא שולט במים שיוצאים על פי אפקט היניקה.
המים אינם מטפטפים.
אפילו בלילה הבקבוק לצדו ושהוא מתעורר לשתות אני לא מודאגת שהמיטה תרטב.
ידיות הסילקון מאפשרות נוחות מקסימלית לאחיזת התינוק או העולל בבקבוק.
בקבוק מעבר נפלא מומלץ בחום

הורים רבים חוששים מהמעבר לאכילה ושתייה עצמאית בשל הלכלוך שעשוי להיות כרוך בתהליך.                   ב- Philips AVENT, המותג המומלץ ביותר בקרב אימהות ברחבי העולם*, פועלים יחד עם הורים ובשיתוף מומחים מתחום הבריאות כבר מעל 30 שנה,  על מנת לפתח פתרונות שיסייעו במעבר לשתייה עצמאית, בצורה חלקה, נקייה וקלה.

סדרת כוסות המעבר החדשה, בעלת שסתום חדשני שהוא פטנט רשום של פיליפס אוונט, מאפשר לנוזלים לזרום רק בזמן השתייה ומבטיח מניעה של 100% מהטפטופים והדליפות, ברכב, בגן ובכל מקום. השסתום קל במיוחד לפירוק והרכבה ועשוי יחידת סיליקון אחת כך שפעולת הניקוי שלו פשוטה ומהירה.

בבחירת כוס שתיה מתאימה, חשוב לנו כהורים שתהיה נוחה ככל האפשר לשימוש אך עם זאת לא פחות חשוב עיצובה המושך. בכדי שהפעוט יגלה נכונות ללמוד ולאמץ את ההרגל החדש, חשוב שהכוס תעורר את סקרנותו ותעודד אותו לשחק ולחקור. בפיתוח סדרת הכוסות החדשה, הושקעה מחשבה מעמיקה גם ביצירת עיצוב מושך עבור הפעוט. ההשקעה יוצאת הדופן בעיצוב המוצר השתלמה כאשר הכוסות החדשות קטפו לאחרונה את פרס עיצוב המוצר הבינלאומי היוקרתי iF.
עיצוב הכוסות שואב השראה מהחיה המצחיקה והמתוקה ביותר – הפינגווין. ההשראה מתבטאת גם בעיצוב צורת הכוס המדמה את גוף הפינגווין והידיות מדמות את הכנפיים. בנוסף על הכוסות שולבו דמויות של פינגווינים משחקים בשלג. הכוסות מגיעות במגוון של 3 צבעים וורוד, טורקיז ושחור.

הידיות עוצבו באופן ארגונומי ובתוספת ציפוי סיליקון רך ובעל מרקם גלי, לאחיזה קלה בידיו הזעירות של הפעוט ולמניעת החלקה. פיית כוס ממוקמת בזווית האידיאלית כך שהפעוט לא יאלץ להטות את ראשו ומאפשרת חווית שימוש קלה ונוחה. הכוסות בסדרה כוללות מכסה להגנה על הפייה כאשר אינה בשימוש.

בסדרה, כוסות ב-2 גדלים 200 מ"ל, 260 מ"ל, להתאמה מושלמת לשלב ההתפתחותי בו נמצא הפעוט:
-          הכוס הקטנה בסדרה, בנפח 200 מ"ל, מיועדת לפעוטות בגילאים 6-12 חודשים ובעלת פייה רכה וגמישה בקצב זרימה איטי.
-          הכוס הבינונית בסדרה, בנפח 260 מ"ל, מיועדת לפעוטות בגילאים 12-18 חודשים ובעלת פייה קשיחה ועמידה לנשיכות בקצב זרימה בינוני.


חלקה העליון של הכוס בעלת תאימות למגוון הבקבוקים מסדרת אוונט נטורל.
כל החלקים של כוסות הפינגווין ניתנים לשטיפה במדיח כלים ולסטריליזציה, להיגיינה מרבית, ואינם מכילים BPA.

אילת ברגילובסקי, מנהלת שיווק מוצרי טיפוח ובריאות בפיליפס מוצרי צריכה:
במחקר שעשינו לאחרונה בישראל בקרב אימהות לתינוקות בגילאים 6-24 חודשים, למעלה ממחצית מהאימהות ציינו שהתינוק שלהן נוהג לשתות מים בכוס מעבר. עוד עלה מהמחקר כי התכונות הכי חשובות לאימהות בבחירת כוס מעבר הן האטימות של הכוס מפני נזילות, נוחות השימוש ועיצוב המוצר.
אנו גאים להציג פתרון שמציע חדשנות פורצת דרך בכל אחד משלושת הפרמטרים שנמצאו כחשובים ביותר.

מחיר- 49.9 עד 54.9 ₪ (בהתאם לגודל)

להשיג ברשתות סופרפארם וניופארם, ברשת שילב, רשת מוצצים ובחנויות התינוקות המובחרות

על פי סקר שביעות רצון מכוון שנערך ע"י TNS בדצמבר 2012 בקרב מעל 22,000 משתמשות במותגי תינוקות בארה"ב, אנגליה, צרפת, גרמניה, הולנד, רוסיה וסין.


אודות רויאל פיליפס:

רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA) , הינה חברה העוסקת במגוון נושאים הנוגעים לבריאות ולסגנון חיים, ומתמקדת בשיפור חייהם של בני האדם באשר הם באמצעות חידושים בתחומי הבריאות, מוצרי צריכה והתאורה. מטה החברה ממוקם בהולנד . בשנת 2014 הציגה החברה מחזור מכירות של  21.4 מיליארד אירו, והיא מעסיקה למעלה מ- 105,000 עובדים , ומכירות ושירותים בלמעלה מ- 100 מדינות ברחבי העולם. פיליפס הינה מובילה עולמית בטיפול קרדיולוגי, טיפול חירום ופתרונות בריאות ביתיים. כמו כן פיליפס מספקת פתרונות תאורה חסכוניים באנרגיה ויישומי תאורה חדישים. לחברה מוצרים מובילים גם בתחום  מכונות גילוח לגברים ומוצרים בתחום בריאות הפה.


הכל אודות פיליפס ניתן למצוא באתר החברה: www.philips.com/newscenter