יום שני, 8 ביוני 2015

תלמה, מובילת שוק דגני הבוקר בישראל משיקה את ברנפלקס עם גרנולה כל הטוב שבברנפלקס, כל הפינוק שבגרנולה...

חדשנות נוספת מבית יוניליוור 
תלמה, מובילת שוק דגני הבוקר בישראל משיקה את
ברנפלקס עם גרנולה
כל הטוב שבברנפלקס, כל הפינוק שבגרנולה...


תלמה מבית יוניליוור, מובילת שוק דגני הבוקר בישראל, ממשיכה להפתיע ומשיקה תחת המותג "ברנפלקס" שני מוצרים חדשים המשלבים בריאות עם טעם מפנק:
o       ברנפלקס עם גרנולה – פתיתי חיטה מלאה וסובין בתוספת אשכולות גרנולה.
o       ברנפלקס עם גרנולה בננה ושקדים במהדורה מוגבלת - פתיתי חיטה מלאה וסובין בתוספת אשכולות גרנולה, בננה ושקדים.

ברנפלקס הינו המותג המוביל בקטגורית דגני מבוגרים, הנותן מענה אמיתי לצורך ההולך וגדל בדגני בוקר טעימים עם ערכים תזונתיים גבוהים.
ברנפלקס עם גרנולה משלב בין היתרונות התזונתיים של ברנפלקס עם הפינוק של אשכולות הגרנולה, מכיל דגנים מלאים ועשיר בסיבים תזונתיים המסייעים לתהליך העיכול ומעניקים תחושת שובע לאורך זמן.

אני חייבת לחדש לכם.
אני זמן מה מחפשת נישנוש בריא לשני ילדי המקסימים לפני הגעה לגן.
פרוסה או משקה חלב לא ממותק הם לא מסכימים לטעום.
היום פתחתי את הברנפלקס שלי בתוספת גרנולה בננה ושקדים.. שמתי לי חופן בשקית ויצאתי מהבית ששני ילדי אוחזים בשקית ברנפלקס משלהם.
הם מיצדם נשנשו בהנאה צרופה את הברנפלקס, עדכנו אותי כי הבננה הקריספית מוסיפה קראנציות ועוד.
ואני הייתי כל כך מרוצה לשמוע, שילדי מקבלים משהו מזין לפני ההגעה למסגרות החינוכיות.
אני מצידי הגעתי לעבודה מזגתי לי לתוך המנה המוקצבת שלי מעט חלב ונהנתי מכל ביס.
טעים טעים טעים!

ברנפלקס עם גרנולה מצטרף לסדרת המוצרים של ברנפלקס המציעה מוצרים המתאימים לאורח חיים מאוזן , וכוללת את ברנפלקס, ברנפלקס ללא סוכר, ברנפלקס קרנצ'ים, נשנושי ברנפלקס וברנפלקס מייפל.


המוצר חלבי ומוצע באריזת 400 גרם בכל רשתות השיווק

יוניליוור ישראל הינה אחת מ-5 החברות המובילות בארץ למוצרי צריכה הנמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו-הולנדי ומעסיקה בישראל כ-2500 עובדים במטה החברה ובחמישה אתרי ייצור.בין המותגים המובילים של יוניליוור: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, גלידת שטראוס, דאב, רקסונה, אקס, קליר, בדין, סיף, פינוק ועוד.