יום שני, 15 ביולי 2019

פעילות קסומה עם הילדים בחופש הגדול: ערוץ דיסני ג'וניור ויס פלאנט מזמינים את כל המשפחה ליהנות מחגיגת צפייה אינטראקטיבית של מיקי מאוס וחבריו בשבת בבוקר- הפעילות הקרובה תתקיים ב- 20.7.19

פעילות קסומה עם הילדים בחופש הגדול:
ערוץ דיסני ג'וניור ויס פלאנט מזמינים את כל המשפחה ליהנות מחגיגת צפייה אינטראקטיבית של מיקי מאוס וחבריו בשבת בבוקר-  הפעילות הקרובה תתקיים ב- 20.7.19

ערוץ דיסני ג'וניור ויס פלאנט מזמינים משפחות וילדים לקחת חלק בחגיגה של דיסני ג'וניור, במסגרתה יוקרנו תכנים המבוססים על 3 סדרות אהובות של ערוץ דיסני ג'וניור וביניהם 'מיקי ומכונית המירוץ, 'גורים וחברים' ו'ערפדינה'.
במהלך האירוע בן ה- 50 דקות, יוכלו ילדים בגלאי 3-6 ומשפחותיהן ליהנות מפרקים ייחודים  של סדרות דיסני ג'וניור המובילות, בשילוב משחקים ושירים על המסך הגדול שיהפכו את החוויה לקסומה ואינטראקטיבית. בין התכנים שישולבו, ניתן יהיה לראות את  מיקי מאוס שיפעיל את הילדים דרך מסך הקולנוע, ויזמין את הצופים להשתתף במשחקים ולרקוד לצלילי השירים האהובים. כמו כן ההקרנה כוללת פרקים של הסדרות מיקי ומכוניות המרוץ, ערפדינה וגורים וחברים.

הפעילות תתקיים ב- 6 בתי קולנוע של יס פלאנט בארץ – איילון, ירושלים, ראשל"צ, באר שבע, חיפה וזכרון יעקב, בשבתות נבחרות אחת לחודש בתאריכים הבאים - 20.7, 17.8, 21.9 (תאריכים נוספים יפורסמו בהמשך) 

עלות הכרטיסים: 10 ₪ בלבד
עלות כרטיסים דרך האתר: 14 ₪

פרטים נוספים באתר יס פלאנט https://bit.ly/2JsHb5n
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!