יום שבת, 27 ביולי 2019

גאדג'טים מדליקים ומעניינים לחזרה לבית הספר לקראת החזרה ללימודים חברת פלפוט משיקה את הקולקציה החדשה לעונת 2019/20 עם העיצובים והמותגים החמים ביותר של הילדים והנוער תיקים, קלמרים, כלי אוכל, ובקבוקי שתייה וכמובן כלי הכתיבה העכשווים.

גאדג'טים מדליקים ומעניינים לחזרה לבית הספר
לקראת החזרה ללימודים חברת פלפוט משיקה את הקולקציה החדשה לעונת 2019/20 עם העיצובים והמותגים החמים ביותר של הילדים והנוער
תיקים, קלמרים, כלי אוכל, ובקבוקי שתייה וכמובן כלי הכתיבה העכשווים.


"פלפוט" החברה הוותיקה והמובילה בתחומה משיקה קולקציה מרשימה ומגוונת לקראת החזרה לביה"ס ולגן לעונת 2019/20. בקולקציה אלפי פריטים מעוצבים בקטגוריות שונות עם עשרות מותגים אהובים בעיצובים אופנתיים עדכניים, לבוגרים, לצעירים ובקווים נקיים ומודרניים.

פורטנייט מוביל השנה את קטגוריית הבנים לצד קבוצות הכדורגל המובילות (ברצלונה, יובנטוס, ריאל מדריד ומכבי תל אביב). המותגים הקלאסיים של דיסני, מיקי, ספיידרמן וקארס לבנים הצעירים. לבוגרים התווסף השנה המותג החדש רוביקס (קוביה הונגרית) לצד ריפקאל בעיצוב גלישה אפנתי לצד מותג שרוטונים שמקיים שת"פ ראשון עם פלפוט.
המותגים העכשוויים LOL, הכפולה ממשיכים להתרחב לצד המותגים המוכרים והאהובים- מיקי ומיני מאוס, פרוזן וקיטי. בנוסף, לקראת הסרט אגלי דולס יוצאת קולקציה ססגונית של המוצג וחד הקרן מתרחב לליינים נוספים של קשת בענן, כדורים פורחים, צבעי זהב ומטאלי וכו'. 

הבת שלי אוהבת להיות מדוגמת בתחילת שנת הלימודים
השנה הצטיידנו במותג הנפלא פלפוט, קיבלנו להתנסות בקבוק של הכוכבת האהובה אליה נועה קירל מתוך הסדרה כפולה, יומן תלמיד מדליק של יוניקורן, ערכת כתיבה של סמיילי, מחברות של המותג טאץ'.
הבן שלי קיבל מערכת שעות פורטנייט, וטושים לא רעילים, עוד קיבלנו עטים דקיקים צבעונים, מרקרים פסטל.
הילדים אצלנו בוחרים פלפוט!
אתם שואלים מדוע?
  • אתר לקניה ברשת נוח מאוד לתפעול, עם מבצעים שווים
  • מותגים הכי הכי בשוק.
  • נשארים מסוגננים
  • מוכנים ומתכוננים מראש לבית הספר.
  • חוזרים לבית ספר עם כוחות מחודשים וכלי כתיבה וציוד מדוגם.
  • מוספים טאץ וסטייל למחברות והציוד של ילדנו
  • כי על איכות לא מתפשרים.




















בין הגאדג'טים המדליקים והמובילים של השנה:

גרפיטי – הטרנד החדש

אמנות הרחוב הכי תוססת ומחתרתית לוקחת את הצבע לידיים ונכנסת לקולקציית הגרפיטי החדשה של פלפוט בטרנד שיכבוש את החזרה לבית הספר. הקולקציה כוללת תיקים, יומנים וקלמרים.

קופסאות אוכל מיוחדות
קופסאות האוכל בקולקציה החדשה קיימות בעיצובים חדשים שמאתגרים את ארוחת הבוקר. קופסאות בצורת לגו להרכבה מיוחדת, קופסאות בצורת בובות וקופסאות מחולקות עם מדבקות עמידות במים לכתיבת שם כדי לשמור על הארגון והסדר.

צבעי גלידה ופסטל
גווני צבעים עדינים המעלים בנו אסוציאציות חיוביות ומחשבות משמחות שירעננו את קולקציית החזרה לבית הספר מגוון פריטים בצבעים הטרנדיים מחברות, קלמרים, עטים, יומנים וכלי כתיבה.

צבעי הקשת
מגוון מוצרים בצבעי הקשת הצבעוניים והמדליקים: עפרונות, עטים, קלמרים, מחקים, טושים וכו'.

פאייטים, נצנצים ופרווה- לא רק באופנה.
מגוון פריטי חזרה לביה"ס עם נצנצים, פאייטים ופרווה- מחברות, עטים, קלמרים, יומנים, פנקסים וכו'

פריטים מתכווצים
הקולקציה החדשה של פלפוט מתחשבת גם במקום המוגבל שיש בתיק. בנוסף לעיצובים החדשניים ולצבעים המדליקים של הפריטים, ניתן למצוא בקבוקי שתייה וקופסאות אוכל מתכווצות שישמרו על המקום בתיק לאחר סיום השימוש.

המוצרים שהתחפשו

צבעים בצורת לגו, מרקר בצורת לק, עטים בצורת מטריה, קלמר בצורת עיפרון וגלידה הם רק חלק מהפריטים שיתנו טוויסט מרענן בשולחן הלימודים עם עיצובים צבעוניים ומפתיעים.

המותגים האהובים בסטים מלאים ומותאמים.
מגוון סדרות שלמות של מותגים שונים שיוצרים סטים מושלמים: תיקים, כלי כתיבה, יומנים, מחברות, קופסאות אוכל, בקבוקים וכו'.

טווחי מחירים: 6-260 ₪ 

את מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר פלפוט אונליין: http://www.palphot.co.il

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!