יום שישי, 26 באוגוסט 2016

חברת yes משיקה את yesGOkids - אפליקציה המאפשרת צפייה בעולם תוכן עשיר לילדי הגן (2-6) עם כ- 3,000 תכני חינם בעברית ושפותחה על ידי טובי המומחים העוסקים בממשקים לילדים

במהלך המשך ל-yes עם מי לגדול:
חברת yes משיקה את yesGOkids                     
אפליקציה המאפשרת צפייה בעולם תוכן עשיר לילדי הגן (2-6) עם כ- 3,000 תכני חינם בעברית ושפותחה על ידי טובי המומחים העוסקים בממשקים לילדים
***************************************************************************************************

לראשונה בישראל - Sync&Go, יכולת הורדת תכנים למכשיר לצפייה מאוחרת ללא תלות באינטרנט המאפשרת צפייה גם בזמן חופשה בחוץ לארץ
************************************************************************************************
שירות "גן סגור" - צפייה מוגנת ובטוחה רק בתוכן המיועד לילדים וללא פרסומות

yesGO Kids הינו עולם תוכן שלם ומגוון המותאם לגילאי 2-6 ומעניק חווית צפייה מלאה ועשירה עם התכנים הכי פופולאריים היום לילדים והכולל בין השאר את הערוצים: דיסני ג'וניור, ניק ג'וניור, הופ! ובייבי ותוכניות רבות כגון: "דורה", "יובל המבולבל", "מועדון החברים של מיקי", "אומי זומי, "תותית", "תומס הקטר", זאת  בנוסף לתכנים חינוכיים מעולם yes" עם מי לגדול".
כל התכנים באפליקציה הינם בעברית או מדובבים לעברית. האפליקציה מושקת במגוון רחב של טאבלטים וסמארטפונים, כגון iPad, iPhone, ומכשירי אנדרואיד למיניהם.

השבוע חזרנו מנופש באירופה.
התקנתי את האפליקציה לפני הטיסה לטאבלט של הילדים.
אני שמחה לשתף אתכם כי היו לי 3 שעות טיסה שקטות ונעימות, הילדים היו מרותקים למסך במיוחד ילד הגן בן ה4 שלי, האפלקציה צבעונית מלאת תכנים לימודים ומהנים לילדי גיל הגן.
מומלץ בחום.
עולמה של רויטל 

yesGO Kids מעניק פתרון לנסיעות ארוכות וחופשות בארץ ובחוץ לארץ ומאפשרת הורדת תכנים למכשיר האישי לצפייה מאוחרת ללא תלות באינטרנט, כך שגם במקומות בהם לא קיים חיבור לאינטרנט יוכלו הילדים ליהנות מהתוכן האהוב והמוכר. במסגרת האפליקציה יכולים ההורים להגביל את זמן הצפייה עבור הילד, כמו כן, ניתן להגדיר רשימת ניגון המורכבת מהתכנים האהובים לצפייה רצופה.
המטרה היתה לפתח מוצר בעל ממשק אותו יוכלו הילדים לתפעל באופן עצמאי ועם זאת בעל סביבה בטוחה ומוגנת מתכנים בלתי הולמים, ללא פרסומות והפרעות בצפייה הרציפה של הילדים.
האפליקציה תהיה זמינה בחינם החל מהיום לכל לקוחות החברה.


אורי גל, סמנכ"ל השיווק של yes : "yes ממשיכה להוביל את חווית הצפייה המשלימה גם בעולם הילדים ומשיקה את  yesGO Kids - שירות הפונה לילדים, מדבר בשפה שלהם ובמקביל מעניק שקט נפשי להורים. השירות עונה על הצורך בניידות בכל זמן ובכל מקום-בנוסף לטלוויזיה המסורתית ומעניק חוויית תוכן הוליסטית בעלת ערך מוסף חינוכי וחברתי".