יום שישי, 26 באוגוסט 2016

Soft Touch (סופט-טאץ'), מותג האיפור והטיפוח הישראלי, משיק מייק אפ חדש – VITALIST- #perfectouch

תכירו את - 6 גווני מייק אפ המכילים מקדמי הגנה 20SPF ו- UVA בגימור מאט למראה טבעי. 
תמונה באדיבות היח"צ
 #perfectouch
תמונה באדיבות היח"צ
Soft Touch (סופט-טאץ'), מותג האיפור והטיפוח הישראלי, משיק מייק אפ חדש – VITALIST. מייק אפ קליל בגימור מאט, למראה אחיד, חיוני וקורן לאורך זמן. כיסוי בינוני- מלא. מגיע בשישה גוונים.
מייק אפVITALIST החדש נטול שומן וריח ועמיד במיוחד. פורמולת המוצר מועשרת בחומצה הילארונית, ויטמיןA לחידוש ושיפור תאי העור וויטמינים C ו- E להגנה מפני הזדקנות העור.

Soft Touch מותג איפור וטיפוח ישראלי, הפועל בעולם הקוסמטיקה כבר למעלה מ-30 שנה. המותג מציע מגוון עשיר של מוצרי איפור וטיפוח מקצועיים לשוק הפרטי ונחשב לאהוב במיוחד על מאפרות ומאפרים בתעשיות האופנה והיופי בארץ.

מייק אפ VITALIST מבית Soft Touch - מייק אפ קליל בגימור מאט, בדרגת כיסוי בינונית עד מלאה. המייק אפ נטול שומן וריח ועמיד במיוחד, מסייע לחידוש ולשיפור תאי העור.VITALIST מכיל מקדם הגנה SPF20 ומסנני קרינה UVA ו- UVB, מגיע בשפופרת ובשישה גוונים שונים, נוח לנסיעות ומתאים לכל סוגי העור.


הקיץ נסעתי לגיחה ארוכה לאירופה הקרירה.
לקחתי איתי את מייק אפ VITALIST מבית Soft Touch.
ההתרשמות שלי חיובית מאוד.


  • המייקאפ נמרח באחידות והשפופרת נוחה להפליא ובלחיצה עדינה יוצא מספיק חומר לכיסוי עור הפנים.
  • ריח מעודן ולא דומיננטי - לי אישית זה מאוד חשוב.
  • כיסוי מלא ואחיד.
  • מכיל מקדם הגנה SPF20  כך שיכלתי לטייל ולא לדאוג שהפנים שלי לא מקבלות את ההגנה הדרושה.
  • אני בחרתי בגוון בינוני שהתאים מושלם לעור הפנים שלי.
  • אהבתי לגלות כי גם ביום מלא טיולים והליכות המייקאפ החזיק מאוד יפה על עור הפנים.
מומלץ בחום, מצרפת עבורכם קופון הנחה לרשתות סופרפארם!