יום שבת, 24 בדצמבר 2016

לרגל החורף, Olea essence מבית הבד של הגולן מציגים סדרת טיפוח טבעית להזנת הגוף המבוססת על פרי הזית

לרגל החורף, Olea essence מבית הבד של הגולן
מציגים סדרת טיפוח טבעית להזנת הגוף המבוססת על פרי הזית


בעונת החורף עורנו נוטה להיות יבש מהרגיל ומצריך הזנה, התחדשות ולחות. מותג הטיפוח הטבעי Olea essence מבית הבד של הגולן מציג סדרת מוצרים חורפית להזנת הגוף המבוססת על פרי הזית.
המוצרים של olea essence  מיוצרים בבית הבד של הגולן, זוכה התחרות העולמית לאיכות הסביבה בסן פרנסיסקו. בית הבד של הגולן הינו מפעל אקולוגי לייצור שמן זית כתית מעולה ומוצרי טיפוח טבעיים המבוססים על פרי ושמן זית איכותי. סדרת החורף כוללת שבעה מוצרים: קרם לשיקום העור, מסיכה לשער, שפתון לחות טיפולי, קרם ידיים, חמאת גוף, סרום לפנים ותרחיץ לפנים לעור עדין ורגיש. כל אחד מהמוצרים עונה על פונקציה שונה; הזנת הגוף והפנים, הענקת לחות, סיוע להתחדשות העור והתמודדות עם יובש וגרד.

קיבלתי להתנסות ראשונית 2 מהמוצרים הנפלאים של olea essence.
מעט מהקרם, עיסוי קל באמצע היד, והיד מעושרת בקרם נפלא שנספג במהירות
 ועושה מהפך של רכות לכף היד.
קרם ידיים- שנספג במהירות בידיים ומעשיר את הידיים במיוחד בימי החורף.
שפתון לחות טיפולי - שעשה וואו לשפתיים הסודקות שלי.
בכל התכשירים מוסיפים לחות על ידי שמן זית איכותי.
מומלץ להשתמש בשפתון פעמים ביום, הוא שומר נפלא על השפתיים מפני הרוחות הקרות בחוץ.
מומלץ בחום.






המותג olea essence מכיל שורה ארוכה של מוצרי טיפוח המבוססים על סגולות שמן הזית; מוצרי טיפוח לגוף, לפנים, אנטי אייג'ינג, מוצרים לאישה ולגבר, מארזי מתנה ועוד. לדברי אבנר טלמון, הבעלים של olea essence: "המוצרים שלנו נמכרים לאורך כל השנה, ובעונת החורף אנו רואים את הצורך המוגבר בהגנה וטיפוח העור מקור ומיובש. כל המוצרים שלנו 100% טבעיים ומבוססים על פרי ושמן הזית שאנו מייצרים במעבדותינו בבית הבד של הגולן בתהליך קפדני. Olea essence משקיעה בטיפוח והגנה על האדם וסביבתו, ומכאן נובעת איכות ללא פשרות הבאה לידי ביטוי בכל מוצרי בית הבד של הגולן".
מחירים: קרם לשיקום העור 50 מ”ל (159ָ), מסיכה לשיער 50 מ"ל (99 ₪), שפתון לחות טיפולי 15 מ"ל (66 ₪), קרם ידיים 15 מ"ל (60 ₪), חמאת גוף 100 מ"ל (180 ₪), סרום לפנים 30 מ"ל (315 ₪), תרחיץ לעור עדין ורגיש 120 מ”ל (49 ₪).
להשיג במרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן":
תל אביב, רח' בן יהודה 17 050-2888715
קצרין, אזור תעשיה  04-6850023 / 050-2888709.
עין גב, נמל עין גב  050-2888705
ובאתר האינטרנט: http://www.oleaessence.com /

Olea essence "מבית הבד של הגולן", מציע מבחר מוצרי טיפוח וטיפול, קולינריה וחומרי ניקוי המבוססים על סגולות הזית וכוללים חומרים טבעיים בלבד ללא כימיקלים! הסוד הטמון במוצרי Olea essence, הוא הגילוי כי בתוצרים של הזית, הנזרקים  לאחר הפקת השמן  ומזהמים את הסביבה, קיימות סגולות טיפוליות, מחטאות ובריאות. מעבדות אולאס אסנס, הצליחו  להפיק משאריות הזית תכשירים בעלי ערך מוסף ולשמר את הערך האקולוגי בגולן. מוצרי אולאה אסנס מיוצרים במעבדת "בית הבד של הגולן". על פי  תפיסת עולמם של הבעלים המייסדים, אבנר וסמדר טלמון, הדוגלת בחיים הרמוניים עם הטבע  והקפדה על שמירת הסביבה. יעילות המוצרים טמונה בשילוב בין שמן הזית ושמנים צמחיים וארומטיים בתהליך ייחודי, על טהרת חומרים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים וללא צבעים וריחות סינתטיים.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!