יום שישי, 16 בדצמבר 2016

סדרה חדשה: מרכיבים בכיף "מטוסים שוברי שיאים", "מטוסים מעופפים", "מטוסים מדהימים", "דינוזאורים מעופפים ועוד זוחלים מעופפים" בכל ספר 6 דגמים להרכבה


סדרה חדשה: מרכיבים בכיף

"מטוסים שוברי שיאים", "מטוסים מעופפים", "מטוסים מדהימים", "דינוזאורים מעופפים ועוד זוחלים מעופפים"
בכל ספר 6 דגמים להרכבה




"מטוסים שוברי שיאים", "מטוסים מעופפים", "מטוסים מדהימים", "דינוזאורים מעופפים ועוד זוחלים מעופפים" הם ספרים בסדרת "מרכיבים בכיף", בהוצאת דני ספרים, המכילים לצד מידע מרתק גם 6 דגמים להרכבה בכל אחד מהם. כל הדגמים מבוססים על מטוסים אמיתיים או זוחלים פרהיסטוריים אמיתיים. בנוסף תמצאו בספרים מידע מרתק על המטוסים או הדינוזאורים השונים.

המטוסים/הדינוזאורים בספר קלים להרכבה, והם טסים/עפים באמת. הוציאו את החלקים, הדביקו אותם וראו לאיזה מרחק המטוס או הדינוזאור שלכם יכול להגיע.


"מטוסים שוברי שיאים": תמצאו בספר מידע מרתק על המטוסים השונים: איזה מהם הוא הגדול ביותר, המהיר ביותר, הידידותי ביותר לסביבה ועוד. כל מי שמתעניין בתעופה ובשבירת שיאים – הספר הזה הוא בדיוק בשבילו. הדגמים להרכבה: לוקהיד וגה, נמסיס, אנטונוב 225 – AN, איירבאס 380 A, מאקי 72 MC, סולאר אימפולס.
אנחנו השבת הולכים להשיב את אופק בן ה-4 ביחד עם בני דודיו הגדולים, אשר ירכיבו יחד איתו את דגמי המטוסים.
הרכבה מעניינת של דגמים שוברי שיאים, 
מחזק את המוטוריקה העדינה.
מתאים לגילאים 6+ לרוב לבנים.

"מטוסים מעופפים": תמצאו בספר מידע מרתק על המטוסים השונים: מתי הם החלו לטוס, מה גודלם ומשקלם, באיזו מהירות הם מסוגלים לטוס ועוד. כל מי שמתעניין בתעופה ובמטוסים – הספר הזה הוא בדיוק בשבילו. הדגמים להרכבה: בלריו, טיפון, נורתרופ גמא, ג'י בי, גולפסטרים.














"מטוסים מדהימים": תמצאו בספר מידע מרתק על המטוסים השונים: מתי הם החלו לטוס, מה גדלם ומשקלם, באיזו מהירות הם מסוגלים לטוס ועוד. כל מי שמתעניין בתעופה ובמטוסים – הספר הזה הוא בדיוק בשבילו. הדגמים להרכבה: נייטהוק, טורנדו, מיראז', קונקורד, סקיירוקט, פיירקראקר.











"דינוזאורים מעופפים ועוד זוחלים מעופפים": תמצאו בספר מידע מרתק על הדינוזאורים השונים: מתי הם חיו, מה היו גודלם ומשקלם, באיזו מהירות הם היו מסוגלים לעוף ועוד. כל מי שמתעניין בעולם הדינוזאורים – הספר הזה הוא בדיוק בשבילו. הדגמים להרכבה: דימורפודון, טפג'רה, ארכאופטריקס, מיקרורפטור, קצלקואטלוס, פטרודקטילוס.











הוצאת "דני ספרים". מחיר לצרכן 39.90 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il     



עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!