יום שבת, 3 בדצמבר 2016

קלינקס איתך בכל רגע לשימוש יומיומי Ultra Soft



קלינקס איתך בכל רגע

  לשימוש יומיומיUltra Soft




 


קלינקס, מותג הטישו האהוב והמוביל בישראל, מבית קימברלי קלארק ישראל, ממשיך לרענן את קולקציית המוצרים ולהציע לצרכן מגבוני אף איכותיים, במגוון אריזות
 ועיצובים מרהיבים.

לקראת החורף המתקרב קלינקס מחדש את מארז שלישיית הניילון ומארז הקרטון הכפול של קלינקס אולטרה סופט באריזות תכלת חדשות ורעננות.
קלינקס אולטרה סופט מלטף ומעניק מגע עדין ומתאים לשימוש יום יומי - פשוט לזרוק לתיק, להניח ברכב, בסלון או במשרד ולהשתמש בכל עת וצורך.

כל חבילה במארז שלישיית הניילון מכילה 90 מגבוני אף דו שכבתיים רכים במיוחד, ובמארז הקרטון שתי חבילות המכילות 80 מגבוני אף מפנקים תלת שכבתיים.


עוד לא התחיל החורף, מזג האויר היבש שפוקד אותנו גורם לנו המבוגרים וכן גם לקטנטנים שלנו, לדמוע, להתייבש, ללכת עם שפתיים פצועות וסדוקות ואף מטפטף.
אני חייבת איתי חבילת קלינקס בצמוד למיטה, בתוך התיק לעבודה, אפילו שאני מכינה כריך לבית הספר וסווצר כי קפוא בשעות הבוקר ביציאה מהבית.
אני מכינה מראש, חבילת קלינקס לילדי,סוואצר, פרי הדר, מטרייה לימים הגשומים שיפקדו אותם בהמשך השבוע.



גם ליד מיטתי ובחדר העבודה אני מניחה חבילת קלינקס, שהייה לי קל לשלוף ולנגב את אפי המתפורר והאדום.

מפיות קלינקס רכות ומפנקות אותי ואת בני משפחתי, אני לא מחליפה אותם לעולם!
לרוב קוראים לי בעבודה מחלקת הממחטות כי תמיד תמצאו אצלי טישו של קלינקס בשלוף.

קוראי היקרים אני מאחלת לכם חורף קל ובריא, מצויידים היטב במוצרי קלינקס שעוזרים לי להעביר את התקופת מעבר והחורף בצורה הנעימה ביותר.


קלינקס, מותג הטישו הראשון בעולם, הומצא על ידי Kimberly-Clark בשנת 1924. כיום קלינקס נמכר בכ-150 מדינות ברחבי העולם. קלינקס מציע מגוון רחב של מוצרים מפנקים, איכותיים ומלטפים המעניקים נגיעה קטנה של אושר במהלך היום.


להשיג ברשתות השיווק והפארם.


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!