יום שישי, 9 בדצמבר 2016

רשת פעמית סטור מכינה לכם את חגיגות תחילת שנת 2017 וחג החנוכה!


רשת פעמית סטור מכינים לכם חגיגות סוף שנה!

השנה האזרחית כמעט מסתיימת
וחנוכה והסליבסטר כבר מורגשים באופק.
לכל המארחים שמתכננים מפגשים ומסיבות 


כדאי שתדעו: רשת פעמית סטור יוצאת במבצעים  שאסור לפספס!
צלחות מהודרות, סכום מפואר ועוד והכל בסניפי הרשת
תוקף המבצעים:  החל מ- 1.12.2016 – 1.1.2017

חגים ואירועים הם סיבה מצוינת למפגשים חברתיים ומשפחתיים. לקראת חגיגות חנוכה והסילבסטר שבאים אלינו לטובה (השנה נחגגים בסמוך אחד לשני), רשת פעמית סטור מציגה מבצעים שגם יקלו עליכם
בהכנת שולחן החגיגות וגם ...ישאירו את האורחים עם טעם מצויין!





בין המוצרים שבמבצע:

צלחות מהודרות ב- 70% הנחה

כוסות יין/שמפנייה ב- 15% הנחה

סכום מפואר, השני ב- 70% הנחה

קערות קריסטלים ב- 40% הנחה

שמחתי לבקר בפעמית סטור.
כבר שנכנסתי לחנות נפעמתי מהמבחר העצום לחג החנוכה, פרטים עיצובים לשולחן החג, כוסות וצלחות מעוטרות בסמלי החג, סביבונים מכל הסוגים, ראנריים נוצצים, סביבונים מעוצבים לחג.








החנות מציעה הרבה מבצעים לחגיגות סוף השנה, לארוחה רומנטית לערב השנה החדשה 2017 שקרבה ובאה אלינו לטובה.
ניתן למצוא בחנות, צלחות דקורטביות, כוסות מעוטרות, כוסות יין, סכום תואם חד פעמי יוקרתי.
בפעמית סטור חשבו על הכל!!!
איך לגרום לשולחן החג שלנו לנצנץ ולהרשים בלי הרבה מאמץ אבל עם מוצרים חד פעמיים מיוחדים ומעוצבים להפליא, שיגנבו ללא כל ספק את ההצגה:)

רשת פעמית מציגה מספר טיפים שימושיים
 לשדרוג אירועי סוף שנה וחנוכה

מסיבות סוף שנה וחנוכה, מאופיינות  כאירועים שאינם רשמיים, כאלו שאינם דורשים ישיבה סביב שולחן  ולכן, מומלץ לקיים בהן מזנון חגיגי ומקושט:
1. בחרו צבע מוביל וצבעים משניים לשולחן המזנון: צבעי מפות המזנון יורכבו משלושה גוונים, גוון בסיס למפת הבד בצבע חלק שתכסה את השולחן, ומעליה שני צבעים נוספים של מפות ראנר. הצבעים המובילים יכולים להיות - מפת בד כחולה כהה עם ראנרים בצבעי ירוק ותכלת, מפת בד בצבע טורקיז עמוק עם ראנרים בצבע פוקסיה וזהב , מפת בד בצבע שמנת עם ראנרים בצבעי בורדו עמוק וזהב או כל שילוב זוהר / חנוכתי שיש....

2. התאימו את צבעי הכלים החד פעמיים,  כלי ההגשה והמפיות לגווניי צבעי המפות: ניתן למצוא כיום מגוון גדול של כלים בשלל צבעים, הדפסים, ושקיפויות. התאימו את צבעי הכלים לגווניי היסוד שבחרתם למפות המזנון, ואל תהססו להעז ולהוסיף גוונים נוספים ועזים בצבעי כלי ההגשה. ניתן לעטוף את הסכו"ם בתוך מפית ולקשור עם סרט דקורטיבי ולהניח בתוך סלסלה.

3.אל תשכחו לצרף לשולחן מפיות נייר חד פעמיות: למראה שולחן עשיר ועליז, מומלץ לבחור מפיות נייר מודפסות בהדפס צבעוני, בגוונים המתאימים לצבע מפת השולחן.



4. תכנון העמדת הכלים על מזנון ההגשה: את הצלחות והסכו"ם יש להקפיד ולשים בשני מוקדים בשני קצוות השולחן, בכדי לאפשר מעבר נוח לאורחים , ולאפשר זרימה טבעית מסביב למזנון, ללא יצירת "תור " בדרך לצלחות.

5. העמדת המנות על המזנון: לעיצוב מעניין מומלץ לעצב את כלי ההגשה המרכזיים של המנות בגבהים שונים. ניתן להיעזר במתקני הגשה עם רגל, קערות גבוהות לצד מגשים שטוחים, וכיוצא בזה.


6. הוספת אגרטל פרחים ופמוטים עם נרות: פרחים ופמוטי נרות מעניקים עושר וחיות לשולחן המזנון. במידה והחלטתם להוסיף אותם, יש להקפיד ששולחן המזנון מוצמד לקיר החדר, ושאגרטל פרחים או הפמוטים צמודים לקיר האחורי, ואינם מהווים סכנת התרסקות על האורחים.

7. עם סיום המנות העיקריות או במקביל,  תוכלו להכין מראש מזנון נוסף למנות אחרונות , שם תוכלו להניח מגוון עצום של קינוחים בכלים דקורטיביים אישיים פרוסים כל סוג במגש  ו או כלים מסודרים בקומות, אלו  יוסיפו נפח צבע ויהוו מרכז שולחן מוערך, ובצדו חשוב לזכור לייצר עמדה להכנת משקאות חמים.


לרשימת סניפי הרשת :
http://www.peamit.co.il




עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!