יום שישי, 9 בדצמבר 2016

דיפנד- מוצר ספיגה לבריחת שתן, לנשים אחרי לידה, נשים וגברים!




דיפנד- מוצר ספיגה לבריחת שתן, לנשים אחרי לידה, נשים וגברים!


עשרות מיליוני בני אדם בארץ ובעולם מתמודדים עם תופעה של בריחת שתן, המתבטאת באיבוד השליטה בשלפוחית השתן בדרגות הרטבה משתנות – מטיפות בודדות ועד אי שליטה מוחלט על הסוגרים. לפי הנתונים העדכניים, גברים ונשים כאחד סובלים מאיי שליטה במתן שתן, כאשר 1 מכל 3 מעל גיל 55 עלול לחוות בריחת שתן. התופעה אמנם שכיחה יותר בקרב אנשים מעל גיל 50, אולם עלולה לפגוע גם בגיל צעיר יותר, ובעיקר בנשים לאחר לידה.


חשובה המודעות לפתרונות לתופעה של בריחת שתן.

כיום ניתן למצוא את המוצרים של דיפנד בצמוד לתחבושות ההגיניות בכל סופר ורשת שיווק.
נשים צעירות מתמודדות עם בריחת שתן אחרי לידה, מתבישות מכל אפצ'י שהם מתעטשות והשתן מעט בורח.
ריצפת האגן נחלשת לאחר הלידות וחשוב לי לספר לכם כי יש היום פתרונות עד שהאגן יחזור לעצמו לאחר הלידה, גם לאחר ניתוח קיסרי ניתן להשתמש בתחתוניות של דיפנד ובתחתונים שמאפשרים לנו להתנייד ולהקל מאוד על הכאבים אחרי הניתוח קיסרי.

התחבושות והתחתונים של דיפנד מאפשרים גם לאנשים מבוגרים לחיות בכבוד ולא להתבייש ללבוש כל בגד ולהרגיש בו נינוח.


דיפנד מאפשר לחולים במחלות כרוניות להרגיש טוב עם עצמם, להמשיך לטייל, להתאמן בפעילות ספורטיבית שתחת הבגד יש להם תחבושת או תחתון מגן ששומר מבריחת השתן.

אנינתתי באהבה גדולה לאישה יקרה ללבי בת 60:
היא סיפרה לי שהם נוחים, יעיילים ונותנים ביטחון!
את - Depend תחתונים סופגים צבעוניים לנשים, שנראים ומרגישים כמו תחתונים אמיתיים.
ההגנה שתיתן לך את הביטחון להמשיך ולעשות את הדברים שאת אוהבת.

במחקר שנערך לאחרונה על ידי דיפנד בקרב יותר מ-1,500 אנשים ברחבי אוסטרליה, נמצא כי 71% הצהירו שבריחת השתן שלהם מקשה עליהם להרגיש בטוחים מבחינה חברתית. גורמים המשפיעים על הביטחון כוללים מבוכה מהריח (70%), הרגשת בדידות בגלל התפיסה שהם חווים 'בעיה של אנשים זקנים' (68%) ותחושה של פגיעה באטרקטיביות כלפי המין השני (24%).

הבעיות החברתיות המגבילות נפוצות מאוד בקרב אנשים החווים בריחת שתן, ומחקר עדכני שנערך באנגליה חשף כי 69% הפחיתו ואף הפסיקו לצאת מהבית ו 57% אף הפחיתו מפגשים בחוץ עם בני המשפחה! אך עם זאת, רבים סובלים בשקט ו 2 מכל 3 נשים חשות שהן לבד, רבים לא מסתייעים בעזרה המוצעת להם, ולא מבינים שדליפת שתן לא צריכה לשלוט בחיים.

אז מה ניתן לעשות?

שימוש במוצר ספיגה נכון יכול לעשות הבדל עצום באיכות החיים של מי שחווה בריחת שתן ולהשיב את איכות החיים והביטחון העצמי. 15% מהאנשים החווים בריחת שתן משתמשים במגני תחתון או בתחבושות לבריחת שתן, המתאימים להרטבה קלה, ולא בתחתונים שעוצבו במיוחד לבריחת שתן ברמה בינונית עד כבדה. כמחצית לא משתמשים כלל במוצרי ספיגה. לאור נתונים אלו, כדאי לזכור ששימוש במוצרי ספיגה ייעודיים לבריחת שתן בינונית או כבדה מבטיחים כי תקבלו את ההגנה הנכונה והמתאימה ביותר עבור רמת בריחת השתן שאתם חווים. שימוש במוצר הספיגה הנכון, גם יעזור למנוע ריחות לא נעימים, תוך שמירה על נוחות ודיסקרטית

כמו כן, מומלץ לשוחח על הנושא עם רופא או אחות, ולהיעזר באפשרויות הרבות האחרות הזמינות עבורכם במרפאות, בקופות החולים ובבתי החולים. מומלץ להתנסות בדרכי טיפול נוספים להקלה על התסמינים כגון אימון מחדש של שלפוחית ​​השתן, תזמון מדויק של הביקור בשירותים, הקפדה על צריכת נוזלים מתאימה, ירידה במשקל באיזורי הבטן וביצוע תרגילים לחיזוק רצפת האגן. כל אלו יכולים להחזיר ולחזק את הביטחון העצמי.

מה בסדרה?




מגוון מוצרי ספיגה חדשניים ומתקדמים לבריחת שתן המבטיחים דיסקרטיות והגנה מלאה שבאמצעותם תוכלו להמשיך בשגרה האקטיבית שלכם, לעשות את הדברים שאתם הכי אוהבים ולחיות את החיים במלואם. כל המוצרים בסדרה בעלי התאמה ייעודית לנשים או לגברים:

1. מגן תחתון - מספק מענה לבריחת שתן קלה במיוחד. מגן תחתון נושם אשר סופג פי 3 ממגן תחתון רגיל.

2. תחבושות – מספקות הגנה לבריחת שתן קלה. מנגנון הספיגה המהיר מאפשר תחושת יובש פי 3 מתחבושת רגילה, מנטרל ריחות והתחבושת בעלת גזרה ייחודית המעניקה הגנה מושלמת. התחבושות מגיעות במגוון מידות ואף מספקות פתרון מיטבי לשנת הלילה.

3. תחתוני לייקרה - תחתוני לייקרה חדשניים וצבעוניים, המתאימים למבנה גופך.
נלבשים כמו תחתונים, בעלי חגורה אלסטית רכה ונוחה, יכולת ספיגה מקסימאלית והגנה בזמן פעילות.

4. תחתוני Depend Real Fit - תחתונים חדשניים במגע דמויי בד שנראים ומרגישים כמו תחתונים אמיתיים ומקנים תחושה דיסקרטית במיוחד תחת הבגד. נלבשים בדיוק כמו תחתונים רגילים, בעלי חגורה אלסטית רכה ונוחה, יכולת ספיגה מקסימאלית והגנה בזמן פעילות. ההגנה שתיתן לך את הביטחון להמשיך ולעשות את הדברים שאת אוהבת.



לפרטים נוספים ולרכישה היכנסו ל www.dependstore.co.il



או חייגו 2460*


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!