יום שבת, 10 בדצמבר 2016

"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה: חליטות תה ירוק עם שילובים מפתיעים

החורף הזה יהיה חם ובריא מתמיד....

"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה:
חליטות תה ירוק עם שילובים מפתיעים


נמאס לכם משקיות התה המעובדות? מהטעמים הקבועים? "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה: חמש חליטות תה ירוק עם שילובים מפתיעים של טעמים וריחות. בימי החורף הקרים התה הינו מוצר בסיסי בתפריט וכשהוא מגיע עם טעמים וסגולות בריאותיות, הפסקת התה באמצע היום הופכת להיות מהנה יותר מתמיד... בחורף אני הכי אוהבת להתפנק עם כוס תה חם, החליטות נהדרות ומוסיפות יופי של צבע לתה, וטעם נפלא.
אני עוד אוהבת לשים כמות של נענע גדולה בתוך כוס מים חמים עם חליטה.
אהבתי במיוחד את החליטה של התה הירוק בשילוב פירות יער.  


תה ירוק עם יסמין
חליטה המבוססת על התה הירוק שמכיל נוגדי חמצון רבים, נוגד סרטן, מטפל בטרשת עורקים, מוריד סוכר, אנטי דלקתי ומעכב תהליכי הזדקנות. בנוסף לתה הירוק, צמח היסמין גם הוא בעל סגולות רפואיות, הוא ידוע כמוריד חום, מקל על מערכת הנשימה ומערכת העיכול. היסמין מקנה לתה הירוק את טעמו הייחודי, מה שהופך את החליטה לטעימה ובריאה במקביל.
מחיר: 16 ₪ (100 גרם)








תה ירוק עם פירות יער
חליטה המבוססת על תה ירוק בשילוב דובדבנים, חמוציות, פקעות ורדים והיביסקוס. פירות יער אלו עשירים בויטמין C, הדובדבנים בעלי תכונות אנטי דלקתיות, החמוציות מכילות נוגדי חמצון, פקעות הורדים משמשים נגד הצטננות וההיביסקוס יעיל להורדת רמות סוכר גבוהות בדם. נוסף על הטעם הייחודי של פירות היער, הן מעניקות לחליטה סגולות בריאותיות ראשונות במעלה.
מחיר: 16 ₪ (100 גרם)

תה ירוק עם ליצ'י
חליטה המבוססת על תה ירוק בשילוב ליצ'י ופקעות ורדים, המעניקים לו טעם דומיננטי במיוחד. פירות עץ הליצ'י עשירים בויטמין C והינם מתקתקים להפליא. לאחר פריחת הורד, מייצר הפרח פקע שהוא בעצם השחלה ובה הזרעים. לאחר קילוף השחלה, משתמשים בקליפה האדומה לחליטות. הקליפה מכילה ויטמינים רבים ומשמשת בעיקר נגד שפעת והצטננות.
מחיר: 16 ₪ (100 גרם)


תה ירוק עם אפרסק
חליטה צבעונית המבוססת על תה ירוק, אפרסק, פקעות ורדים ופפאיה. האפרסק בחליטה מיובש ומעניק טעם מתקתק-חמצמץ לחליטה, פקעות הורדים מוסיפות סגולות בריאותיות רבות נוכח הכמות הגבוהה של ויטמין C, הפפאיה מכילה את אנזים הפפאין, המסייע לעיכול ופירוק חלבונים בקיבה.
מחיר: 16 ₪ (100 גרם)

תה ירוק עם מנטה
חליטת תה ירוק עם מנטה בעלת חריפות מעודנת המותאמת במיוחד לחובבי המנטה. המנטה הינו צמח ממשפחת השפתיים, היעיל לכאבי בטן, כיווצי שרירים וכאבי ראש שמקורם במערכת העיכול, הקאות, הצטננות וסינוסיטיס.
מחיר: 16 ₪ (100 גרם)

כיצד להשתמש בכל החליטות? יש להשרות כפית מהחליטה בכוס מים רותחים למשך 5 דקות, לסנן ולשתות. ניתן להמתיק.

ניתן להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 04-9533405, ובסניפי הרשת.







עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!