יום שבת, 7 במרץ 2015

ההתנסות שלי עם המסקרה החדשה מבית לוריאל 

MEGA VOLUME MISS MANGA




תמיד שאני מסקרת מוצר איפור אני נגשת לחפש
את הנוחות של המסקרה.

במקרה הבא: המסקרה מאוד מזמינה וצבעונית העטיפה
בצבע ורוד ושחור מזמין.

הריסים שלי ארוכות מטבעם ואני תמיד מחפשת כמה שיותר פלוסים במסקרה שתתאים לריסים שלי.

אז התובנות שאני מעלה בכתב על המסקרה: 

MEGA VOLUME MISS MANGA

  • מריחה קלה ומדויקת ללא כמות גדולה על המסקרה.
  • נמרח בקלות 
  • אני לא ראיתי הפרדת ריסים מובהקת או שונה מהקודמות שהתנסתי בהן.
  • מה שכן הבחנתי שהמסקרה צובעת מאוד יפה כל ריס מלמטה עד למעלה.
  • המברשת מאוד נוחה לשימוש וגמישה ומתגמשת לכל צד.
  • המסקרה הצליחה לעבות ולמלא את הריסים שלי במעט חומר זה עושה את העבודה יופי לא צריך לעבור על הריסים יותר מפעמים כי אז יש תחושה של כבדות וגושיות מצד החומר.
  • כותבים כי מסקרה 
גורמת לעיניים שלך להיפתח לרווחה ומדמה עיניי בובה.

ביום רביעי האחרון נערכו חגיגות פורים במשרד שבו אני עובדת 

לפני שהלכתי לעבודה התאפרתי כהרגלי ומרחתי את הריסים שלי 

במסקרה של 

MEGA VOLUME MISS MANGA


העמידות של המסקרה טובה מאוד, היא לא נמרחת גם לא לאחר יום עבודה ארוך


בעבודה אופרתי כפרפר ואפילו המאפרת המקצועית התלהבה

 מגודל העין וההדגשה של צבע העין, אז הסברתי לה שהמסקרה

 עושה את העבודה נפלא




אני מאוד מרוצה מומלץ בחום עולמה של רויטל :)