יום רביעי, 1 בינואר 2014

"קריולה מיניקידס" צבעים לקטנטנים יחידים מסוגם – בטוח לשימוש כבר מגיל שנה!

"הצבעים הראשונים שלי" של  "קריולה מיניקידס" 
צבעים לקטנטנים יחידים מסוגם – משווקים על ידי "הנסיך הקטן"



"הצבעים הראשונים שלי" של המותג האמריקאי המוביל "קריולה", הינם מוצר ייחודי של צבעים ראשונים לפעוטות, היחידים שמתאימים לפעוטות מגיל שנה.

"הצבעים הראשונים שלי" קיימים בשני סוגי מארזים, מארז 8 צבעים ומארז 24 צבעים. מדובר בצבעים  עבים בשלל צבעי הקשת, המספקים מראה צבע עשיר במיוחד. הצבעים קצרים בעלי היקף רחב, על מנת שיהיו נוחים לאחיזה של ידיים קטנטנות. הצבעים מותאמים במיוחד להתנסות ראשונה של הקטנטנים וניתן לצייר באמצעותם גם ללא הפעלת לחץ.
 הושבתי את הקטן להתנסות ראשונית בשולחן הציור.
אחיזת הצבע קלילה, לא הייתה לנו שום בעיה להחזיק את הצבע, אומנם לצייר הייתי אומרת שאנחנו עוד רחוקים מהציור של פיקסו, לא היו לי צפיות מרחיקות לכת! הילד בסה"כ בן שנה:)
אהבתי לשמוע כי בקריולה ממשיכים ויוצרים בעבורנו מוצרים בטיחותיים ולא רעילים, אי אפשר לצפות שלא נטעם ונרצה ללעוס את הצבע בגיל שנה לא כך?
מומלץ בחום רב, הצבעים שלנו כבר עברו בעלות.
הגדולה שלי מצאה להם מקום בשולחן הציור שלה.

הצבעים הראשונים שלי מציירים בצבעים עזים, בטיחותיים, אינם מכילים חומרים רעילים או מסוכנים כך שאם הפעוט יחליט פתאום לבדוק מה הטעם של כל צבע- אין מה לדאוג, ובשל עוביים, אין סיכוי שיישברו. כמו כן, הצבעים נשטפים בקלות מהידיים והבגדים.

מחיר מומלץ לצרכן: 8 צבעים ראשונים- 19.90 ₪.
24 צבעים- 39.90 ₪.  משווק על ידי חברת "הנסיך הקטן".
להשיג: ברשתות אופיס דיפו, קרביץ, טויס אר אס, שילב  ובחנויות המובחרות.
לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן"   08-9426633 http://www.littleprince.co.il / www.caryola.co.il


חברת  Crayola   האמריקאית החלה את דרכה בשנת 1885  וכבר מהיום הראשון  Crayola מיתגה את עצמה כחברה לייצור צבעים. מעל  125 שנה של צבע, יצירתיות, למידה ומעל הכול הנאה, הם חותמת האיכות של החברה. המוצר הראשון שהחברה השיקה היה גירים צבעוניים ולאחר מכן החלה בייצור צבעים, עפרונות ציור, טושים , חמר ועוד מוצרי יצירה שונים. 
מוצרי חברת "קריולה" נמכרים בלמעלה מ – 80 מדינות ברחבי העולם מטה החברה נמצא בפנסילבניה, ארה"ב, שם גם ממוקמים מפעלי החברה.



מוצרי החברה מיובאים לארץ ע"י חברת "הנסיך הקטן", אשר מתמחה בייבוא מוצרי תינוקות איכותיים, כלי כתיבה וצעצועים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי),  little prince (הנסיך הקטן), לינדם ואחרים.