יום רביעי, 22 בינואר 2014

קצת על משחק- מהעולם הפרטי שלנו והצעות למשחק מטעם אתר פמפרס כי שם חושבים על הבייביז שלנו.

התפתחות זה לא משחק ילדים....אנו בפמפרס מאמינים ששלושת הדברים החשובים ביותר להתפתחות הבריאה והשמחה של תינוקות הם אהבה, משחק ושינה.
בפעמים הקודמות דיברנו על שינה, דיברנו גם על אהבה ועכשיו מה שנותר זה לשחק..
קצת על משחק....
עוד מהבטן הכוכבים הקטנים שלנו מתנועעים, משחקים וחוקרים.
למשחק חשיבות רבה עבור התפתחות הילד- הוא מאפשר לתינוקך להכיר את הסביבה הפיזית והחברתית, להכיר את עצמו ואת כוחותיו, להשתמש בגופו ובחושיו ולפתח את האינטליגנציה שלו. 

אצלנו בבית מנסים לשחק במשותף...
ילד בן שנה ו3 חד' וילדה בת 4 וחצי.
מזל שלי שיש לי חלוקה צודקת בבית.
בן שאוהב משאיות ומכוניות ובת שאוהבת ברביות ובובות.
אז איך משלבים את המשחק בין שניהם.
הם מאוד אוהבים אצלנו לשחק בהתאם צורה ובהשחלות צורה, ענבל אוחזת לאופק במשחק ואופק משחיל.




מצד ענבל היא מתאימה צורות בפאזל... אופק טועם ונוגס בפאזל וענבל לוקחת את החלק אחרי הטעימה
 ומתאימה למקום הנדרש :)
הם אוהבים מאוד להתמסר בכדור ולגלגל אותו אחד לשני.
מזל שיש כדור לנסיכות
כדור לנסיכים אתם מכירים? בטח שכן כדור ספיידרמן!
בבית אצלנו חלוקה צודקת ללא ריבים!
לאופק יש אהבה מיוחדת לבית ברביות של אחותו ענבל...
תמיד הוא סוחב איתו את משאית כיבוי האש שלו לחדר שלה.



אני רוצה לשתף אותכם כי הילדים שלי הכי אוהבים לבלות במשחק בגן השעשועים.
בגינה החשמלית כמו שאצלנו מכנים אותה, באוויר הפתוח... המשחק נעים כל כך!
אנחנו חוזרים עייפים ומותשים הבייתה, הופ חיש חש למקלחות ארוחת ערב ולמיטה...

שקט בבית ששששששששששש ישנים פה!



אני כעת אחשוף אותכם לעמוד הבית של הצעות למשחק של אתר פמפרס.
הילדים שלכם לא צריכים להשתעמם לרגע!
משחק והנאה צרופה:) 
ענבל ואופק.