יום רביעי, 1 בינואר 2014

מארז כפיות לתינוק - ללא ביספינול A של המותג האנגלי המוביל "טומי טיפי"

מארז כפיות  לתינוק - ללא ביספינול A 
של המותג האנגלי
המוביל "טומי טיפי"


יש שלבים בחיים שכל תינוק חייב להכיר וללמוד.
בהתחלה מתחילים לשתות ולאכול באופן עצמאי מבקבוק.


אחר כך אמא מלמדת אותנו ומתדרכת אותנו איך לאחוז בידיות של הבקבוק ולהנות מהאכילה עצמאית.

עכשיו אני כבר גדול כבר לא תינוק אני עולל, אני מתחיל להחזיק בכפית ומנסה לאכול לבד.

 נעים מאוד אני אופק ואני אוהב להשתמש בידיים ולא רק בכפיות והכי אני אוהב
 ללכלך לאמא שלי את הריצפה כי גם היא צריכה לאכול!!!

זוכרים שפעם, כשלא היו כלי האכלה מותאמים לילדים קטנים, היינו עושים סלטות באוויר כדי למצוא את הקערה הכי פחות שבירה, שלא תתנפץ כשהילד יחליט לשחק עם האוכל במקום לאכול אותו, מחפשים בנרות אחר הכפית הכי קטנה שתתאים לפה הקטנטן? אז היום זה כבר לא ככה והשוק מוצף בכלי אוכל לתינוקות מכל הסוגים והמינים, היום הבעיה היא למצוא את המוצר שהכי מתאים לפעוט שלכם מבחינת גודל, צבע ופונקציונאליות.
חברת "הנסיך הקטן", המייבאת מוצרי תינוקות איכותיים, משיקה: מארז ובו שש כפיות איכותיות, ללא ביספינול A, של המותג האנגלי המוביל למוצרי תינוקות "טומי טיפי". הכפיות מותאמות בצורה מושלמת לתינוקת כיון שהן קטנות וצרות, בגודל מושלם לפיו הקטנטן של התינוק ובעלות ידית ארוכה לנוחות מרבית בזמן ההאכלה. הכפיות נועדו לאפשר לתינוקך לנסות טעמים חדשים במינימום טרחה ובמקסימום נוחות להורה ולתינוק. הן מגיעות בשני צבעים יפהיפיים, כחול- סגול לילד ובוורוד עתיק לבנות. כמו כן,  הן בטוחות לשימוש במיקרוגל, במדיח כלים ובמקפיא.
 
מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪.

לבירור  נק' מכירה: 'הנסיך הקטן' 08-9426633. להשיג ברשתות השיווק וחנויות למוצרי תינוקות.
חברת "הנסיך הקטן", מתמחה בייבוא מוצרי תינוקות, צעצועים וכלי כתיבה איכותיים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי),  Crayola  (קריולה), בוב הבנאי, סמי הכבאי, נאדי ועוד, להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות.