יום שלישי, 21 בינואר 2014

שמן הזית 'כנען' מהמסיק האחרון של 'זיתא' - הופך את המטבח שלי לעשיר יותר ובעל ניחוח ישראלי- גלילי אמיתי.


אני כבר שנים במרדף אחר שמן הזית הכי טוב בארץ.
אז אחרי כל הטעימות והבדיקות במהלך השנים גילתי את השמנים האהובים אלי.
אחד משמני הזית הטעימים והעדינים ביותר שאני אישית מאוד מאוד אוהבת להשתמש ולזלף בסלט שלי 
הוא שמן זית מבית זיתא!

עכשיו חדש על המדף שמן זיתא- כנען!

"זיתא כנען" הנו שמן זית כתית מעולה, בכבישה קרה, המיוצר מבלנד מיוחד של זני פיקואל וברנע ובעל רמת חמיצות מירבית של 0.5%. השמן מאופיין בניחוחות פירותיים ובארומה עשבונית משובחת. טעמו המאוזן משלב רמזים של חריפות ומרירות המביאים לסיומת מענגת במיוחד.

את "זיתא כנען" ניתן להשיג ברשתות השיווק

במחיר של 45 ש"ח ל- 750 מ"ל.












אני רוצה לצרף לכם את ה"אני מאמין" של - 
בנצי אלישע, מנכ"ל 'זיתא' 


עבורנו, האנשים בזיתא, אנשים מכל רחבי הגליל, שמן זית – הוא קודם כל אהבה. עבורנו, אחת ההנאות הקטנות של החיים, היא לפתוח את הבוקר בטבילה של לחם טרי עם שמן זית ולהתענג עליו כמו שהוא. עבורנו, שמן זית יכול לשמש כחוויה גם לאלו התרים את עולמות הגורמה והקולינריה הגבוהה וגם לאלו היודעים להעריך אוכל טוב, פשוט וטעים.

כחלק מהעובדה שתרבות שמן הזית בישראל, כה חשובה עבורנו, אנו בזיתא פועלים לחיזוק החיבור שבין טעמם המשובח והנפלא של שמני הזית לחווית האוכל ושואפים תמיד לפתח את המוצרים הטובים ביותר והאיכותיים ביותר ולהביא לצרכן את הטעמים והניחוחות הכי משכרים הביתה.

אני רוצה לשתף אתכם  ב"כנען" - שמן זית פרימיום, כתית מעולה  מהמסיק החדש, המורכב מבלנד של שני זנים: ברנע ופיקואל שנמסקו בכרמים מובחרים..

אני מזמין אתכם לטבול בלחם חם וטעים, לתבל סלט למשפחה, לבשל, לטגן, להזהיב, לעורר את החושים והכי חשוב...בעיקר להתרגש וליהנות.