יום שלישי, 14 בינואר 2014

קפה ברנש מארח באירוע חורפי את ד"ר קלרה קרבלניק שם היא מציגה את ליין המוצרים שפיתחה.






















בוקר נעים שמש שקרנית בחוץ ואני מחפשת את מנת הויטמין D היומית שלי, אני מוזמנת לאירוע תקשורת להכרות אישית עם רופאת העור- הד"ר קלרה קרבלניק.
רופאת עור מן הטובות בארץ, אשר החליטה אחרי 40 שנות מחקר עצמאי להוציא ליין של מוצרים קוסמטים לטיפול ומניעה בבעיות עור.
לא רק לפנים- גם לטיפול בצוואר, מסביב לעיניים ועוד....
מתיישבת בקפה ברנש, פעם ראשונה שאני מתארחת בבית הקפה הזה.. קטן, אינטימי, חמים ומזמין.
מזמינה לעצמי מיץ גזר סחוט ומחכה להכיר את ד"ר קלרה שעליה שמעתי רבות.






נכנסת דר' קלרה אישה צנועה וחייכנית, מודיעה לנו בקול גדול היום באתי נטורל אבל עם אתם מתחילים לשלוף את המצלמות אני חייבת לשים לפחות ליפסטיק.
אנחנו מתחילים להכיר אותה ואת האישיות שלה דרך ההרצאה שהיא נותנת לנו את המוצרים הנפלאים בסדרה שהשיקה.
ד"ר קרבלניק" מספרת לנו שהיא רופאה ותיקה מאוד בקופת חולים מכבי.
חשוב לה מאוד הנושא, של התאמה מדויקת של מוצר קוסמטי לעור הפנים של המשתמש.
היא מדגישה בפנינו את חשיבות ויטמין D, היא מספרת לנו שחשוב לחשוף לשמש את הידים והמחשוף של החולצה ולא את הרגליים כפי שרוב הנשים בימינו עושות על מנת לקבל מנת שמש יומית.
עוד היא מספרת לנו ומדגישה כי פיתחה קרם הגנה שמסנן ודוחה את החומרים שנמצאים באויר ונדבקים לגופינו כמו- ספרי לשיער ואבק.

סדרת הטיפוח הרפואי "ד"ר קרבלניק", הושקה בשנת 2008 ע"י רופאת העור הד"ר קלרה קרבלניק, אשר הינה מומחית בטיפול ומניעת בעיות עור ובעלת ותק של למעלה מ35 שנים בתחום.


ייחודיותם של מוצרי "ד"ר קרבלניק" הוא בעצם שילובם של חומרים פעילים ומתקדמים מעולם הקוסמטיקה עם תמציות צמחי מרפא. סדרת הטיפוח של ד"ר קרבלניק, כוללת מגוון מוצרים ייחודיים: קרם לחות והגנה SPF30 לכל סוגי העור, קרם נגד אדמומיות לפנים, מחשוף וידיים, פילינג גרגירי משמש לכל סוגי העור, קרם לחות ללא שומן, קרם לילה מאזן לכל סוגי העור, קרם יום לעור יבש ועדין, נטורל ביוטי סרום לעור רגיל עד שמן, נטורל ביוטי סרום לעור יבש, קרם-ג'ל לאיזור העיניים והצוואר, קרם לשיפור מראה העור (הבהרה) ומי פנים טבעיים עם אפקט פילינג, אשר פותחו במיוחד לאקלים הקיים בארצנו ומתאימים לכל סוגי העור.

מרכיבי המוצרים נבחרו בקפידה, לאחר בחינת יעילותם במחקרים מדעיים, קיבלו את אישור משרד הבריאות ולא נוסו על בעלי חיים.

מוצרי הסדרה הינם בעלי סגולות אנטי דלקתיות ותורמים לתהליך אנטי אייג'ינג.
לאורך כל ההרצאה טעמנו מטעמים מארוחת הבוקר שמוגשת בבית הקפה ברנש...
היה טעים וכל המנות היו מצוינות.!!!
ההרצאה הייתה מצוינת, קיבלתי להתנסות אישית 2 מוצרים מהמותג- ד"ר קרבלניק" .
התנסתי בהם מס' פעמים ואני כותבת לכם על התרשמותי.

"מי פנים טבעיים עם אפקט פילינג"- ד"ר קרבלניק"



תכשיר מדהים, משאיר את עור הפנים שלנו חלק ממש כמו עור של תינוק.
קמצוץ של חומר על הפנים, עיסוי קל ושטיפה מהירה
את מקבלת עור פנים חלק, בלי חיספוס ונעים למגע.
אהבתי מאוד שהתכשיר מגיע עם דיספנסר והוצאת החומר קלה ונוחה.

Dr.Karabelnik מציעה את "מי פנים טבעיים עם אפקט פילינג" המיועד לשימוש לעור הפנים והצוואר, ומבוסס על חומצות אלפא הידרוקסיות, המסירות תאי עור מתים, מעודדות את התחדשות העור וגמישותו, מאטות הזדקנותו ומסייעות להבהרת כתמי שמש ופיגמנטציה. בנוסף, התכשיר מאזן את הלחות הטבעית של העור ומותיר אותו רך ורענן.
התכשיר מורכב מנוסחה עשירה, ייחודית, התורמת להשגת מראה צעיר, מחיה את העור ומשפרת את מרקמו.
מי הפנים מכילים תמציות צמחי מרפא טבעיות בעלות השפעה מיטיבה לעור כגון הממליס (המסייע לכיווץ נקבוביות), סלביה (מרווה), וויטמין E, ואינו מכיל SLS ופרבנים.
"מי פנים טבעיים עם אפקט פילינג" הינו תכשיר המיועד לטיפול בעור הפנים, תורם ומסייע לפעולת הניקוי בכך שמסיר שאריות לכלוך ושומן מיותר וכן, מזרז חילוף חומרים ומסייע בכיווץ נקבוביות. לאחר הטיפול מומלץ למרוח קרם לחות על הפנים, בכדי לרענן את העור ולאפשר ספיגה מרבית. שימוש קבוע בתכשיר מחיה את העור, מעניק לו מרקם חלק ורענן לאורך זמן ומעודד תהליכי אנטי אייג'ינג.
אופן השימוש: לאחר ניקוי יסודי של העור, יש להספיג קלות את התכשיר בצמר גפן ולטפוח על העור בתנועות ישירות, ממרכז הפנים החוצה, למעט אזור העיניים.
ניתן להשיג בבתי טבע נבחרים ברחבי הארץ, ניצת הדובדבן, עדן טבע מרקט.
מחיר: 148 ש'.
כמות: 250 מ"ל

קרם דו-שימושי:
"קרם לאזור העיניים והצוואר לכל סוגי העור "
מרחתי את הקרם לפני השינה, הריח מעודן, המריחה אחידה ונספגת בצוואר ומסביב לעיניים במהירות.
אהבתי את הקרם במיוחד מכיון שהוא מטשטש עיגולים של עייפות סביב העיניים:) ואין מה לעשות אני עדיין אימא ל-2 ילדים שלפעמים מתעוררים בלילה.



ד"ר קלרה קרבלניק, מפתחת סדרת הטיפוח הרפואי תחת המותג "ד"ר קרבלניק", משיקה מוצר חדש בסדרה, קרם לאזור העיניים והצוואר, המיועד לכל סוגי העור.
קרם העיניים והצוואר,הינו קרם מיוחד לאזור העדין והרגיש סביב העיניים ובשיפולי הצוואר . השימוש בקרם מפחית היוצרות קמטים עדינים מסביב לעיניים ובאיזור הצוואר, מעכב התפתחות כתמים כהים סביב העיניים, מוריד נפיחות ומעניק לעור מראה בריא ורענן.
התכשיר מורכב משמני צמחים פעילים, כדוגמת: שיאה, אבוקדו, שקדים ותפוזים, אשר מכילים בתוכם ויטמינים רבים מקבוצת A, E , D ו K, ומכילים הורמונים צמחיים (פוטו אסטרוגן).
לדברי ד"ר קרבלניק: "העור בצידי העיניים, הן אצל נשים והן אצל גברים, הוא דק ועדין ובמרוצת השנים מאבד את האלסטיות שלו ומשכך, דורש התייחסות מיוחדת.
בנוסף, מסבירה ד"ר קרבלניק, כי השימוש בקרם עיניים נועד למנוע ולהאט היוצרות קמטוטים מסביב לעיניים. ומסייע להבהיר עיגולים כהים מתחת לעיניים,
אופן השימוש: לאחר ניקוי יסודי של העור, יש להספיג את הקרם בטפיחות קלות לעור מסביב לעיניים ובאיזור הצוואר. מומלץ לחזור על הפעולה פעמיים ביום.
ייחודם של מוצרי "ד"ר קרבלניק" הוא בעצם שילובם של חומרים פעילים ומתקדמים מעולם הקוסמטיקה, עם תמציות צמחי מרפא. סדרת הטיפוח של ד"ר קרבלניק, כוללת מגוון מוצרים ייחודיים: קרם לחות והגנהSPF30 לכל סוגי העור, קרם נגד אדמומיות לפנים, מחשוף וידיים, פילינג גרגירי משמש לכל סוגי העור, קרם לחות ללא שומן, קרם לילה מאזן לכל סוגי העור, קרם יום לעור יבש ועדין, נטורל ביוטי סרום לעור רגיל עד שמן, נטורל ביוטי סרום לעור יבש, קרם לשיפור מראה העור (הבהרה) ומי פנים טבעיים עם אפקט פילינג, אשר פותחו במיוחד לאקלים הקיים בארצנו ומתאימים לכל סוגי העור.
מרכיבי המוצרים נבחרו בקפידה, לאחר בחינת יעילותם במחקרים מדעיים, קיבלו את אישור משרד הבריאות ולא נוסו על בעלי חיים. מוצרי הסדרה הינם בעלי סגולות אנטי דלקתיות ותורמים לתהלכי אנטי אייג'ינג.
ניתן להשיג את מוצרי ד"ר קרבלניק בבתי הטבע הנבחרים ברחבי הארץ.
מחיר: 170 ₪
כמות: 30 מ"ל

לסיכום המוצרים של ד"ר קרבלניק מוכחים עצמם גם בשוק הפתוח וגם על עור הפנים שלי, אני מאוד התרשמתי מהדרך ומהנחישות להוציא מוצר מצויין לא פחות מן המתחרים בשוק.

ממליצה בחום.
אתר הבית ד"ר קלרה קרבניק





אני מצרפת לכם טיפים נהדרים לחורף בריא לעור הפנים שלנו של ד"ר קרבלניק.
עונות השנה עומדות להתחלף לסתו ולחורף. מזג האוויר מצטנן, הלחות יורדת והיובש מתגבר.
ד"ר קלרה קרבלניק, הנחשבת לאחת מרופאות העור המובילות בעולם, נותנת הסבר וטיפים כיצד לשמור על העור גם בחודשים הקרירים:
1. בסתו הרוחות מתגברות ואזור העיניים נהייה רגיש יותר היות ואנחנו מכווצים אותן- מה שמגביר את הנטייה לקמטוטים. חשוב לשים קרם עיניים מספר פעמים ביום ולהשתמש במשקפי שמש שמשמשות הגנה מפני מפגעים.
2. השפתיים מאד רגישות לרוחות ולשינויי הלחות באוויר ובגלל זה הן מתייבשות ואפילו מתפתח הרפס. חשוב למרוח את השפתיים או אודם שומני בכדי ליצור שכבת הגנה.
3. מקלחות ואמבטיות חמות הינן עניין שבשגרה בימי החורף הקרים. אלו מייבשות את העור ואף גורמות לו לפיצוצים קטנטנים. מומלץ להשתמש במים פושרים ולהוסיף למים שמן אגוזים, שקדים או קוקוס.
4. לאחר האמבטיה יש לייבש היטב את העור ולשים קרם גוף.
5. בחורף מומלץ לעשות טיפולי פילינג המסירים את התאים המתים ובכך לחדש את התאים ואת הזוהר והבוהק לעור.
6. המזגן והתנורים המחממים, מייבשים את העור. חשוב למרוח קרם גוף במשך היום כדי שהגוף "ישתה" אותו.
7. בתקופה זו יש פירות בשפע וכשאי לנצל אותם ולעשות מסכת פירות המשלבות חלק מהפירות עם מוצרים שיש בבית, תעשה נפלא לעור הפנים. למשל: אבוקדו, מיץ תפוזים, שמן זית או קמומיל וכפית דבש.

ממליצה בחום על דייט קסום בקפה ברנש.
"קסם של מקום"

קפה ברנש