יום רביעי, 22 בינואר 2014

חדש בסדרת elure – תכשיר ניקוי מתקדם לעור הפנים בשימוש קבוע - גורם לדעיכת הכתמים בעור



חדש בסדרת elure – תכשיר ניקוי מתקדם לעור הפנים
בשימוש קבוע - גורם לדעיכת הכתמים בעור

 סדרת מוצרי ההבהרה לפנים elure זוכה פרס מגזין allure ויעילותה מוכחת במחקרים קליניים



elure facial-wash – תכשיר ניקוי מתקדם לעור הפנים מצטרף בימים אלה לסדרת מוצרי ההבהרה לעור הפנים – elure.

סדרת מוצרי elure – שפותחה על ידי סינרון מדיקל, הישראלית המובילה בעולם בתחום המכשור האסתטי, מהווה פריצת דרך עולמית בתחום ההבהרה והטיפול בכתמים, ומבוססת על טכנולוגיה חדשנית המאפשרת פירוק ישיר של המלנין ( הצבע הכהה בעור ) בשכבת העור העליונה. המלנין כאמור הנו פיגמנט חום הנוצר בתאים מיוחדים בעור והוא זה שגורם לצבע הכהה בעור.

תכשיר הניקוי שהצטרף עתה לסדרת elure, הנו תכשיר בעל מרקם עשיר ומתקדם, לניקוי ושטיפת עור הפנים ותמיכה בתהליך ההבהרה. הוא מסיר ביעילות את הפסולת, תאי העור המתים, הזיהום ועודפי השמנוניות מהעור ובכך מותיר את העור נקי וחלק. בהיותו מכיל את האנזים הבלעדי של סדרת "אלור", הוא תומך בתהליך דעיכת הכתמים בשימוש קבוע.

התנסתי בתכשיר לניקוי הפנים.
מרקם הקרם עדין, נספג היטב בעור הפנים.
הרגשת נקיון כללי בפנים לאחר השימוש.
בפנים שלי אין כתמי עור- היה לי קשה לשפוט את המוצר בנושא.
ריח נעים והקרם מעושר בויטמינים לעור הפנים

סדרת המוצרים של elure, זוכת פרס מגזין היופי הנחשב allure, מבוססת על מנגנון פעולה ייחודי של אנזים טבעי בשם – "lignin peroxidase" . מוצאו של אנזים זה, בפטרייה שנתגלתה לראשונה על גזע עץ. שימוש משולב במוצרי "אלור" מאפשר להבחין בתוצאות הבהרה כלליות של הפנים כבר כעבור 28 ימי טיפול.

סדרת elure משווקת בישראל ע"י חברת "אלפאמדיקס" המתמחה ביבוא ושיווק מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית, בדגש על מענה מקסימלי לצורכי הרופאים והמטופלים בתחום. המוצרים ימכרו במרפאות רופאים העוסקים בתחום הרפואה האסתטית, כירורגים פלסטיים ודרמטולוגים ברחבי הארץ. מוצרי הסדרה: קרם יום, קרם לילה ותכשיר ניקוי מתקדם. מחיר תכשיר ניקוי: 120 שקל.
לבירור אודות קליניקה הקרובה: חברת אלפאמדיקס - 03-7589090. www.alphamedix.co.il.

סינרון מדיקל, הישראלית המובילה בעולם את תעשיית האסתטיקה, הטמיעה בלוגו החברה את מחויבותה למדע, לתוצאות ולאמינות: Science.Results.Trust. . ומתוך כך, ממשיכה להיות מחויבת לספק את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחומי חידוש מראה העור, עיצוב הגוף, מיצוק העור וטיפול בצלוליט, הסרת שיער, טיפולים בקמטים, ורידים ועוד.